Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
1.8.2017 | 04:59

Μέγεθος και πάλι μέγεθος . (επειδή διαβάζουν και έφηβοι) (no2)

...η συνέχεια λοιπόν...

Όποιος διάβασε το πρώτο κείμενο είδε την επαλήθευση όσων έγραφα.

Δηλαδή , δεν κατάφερε κανείς να δώσει μία διαφορετική επιστημονική εικόνα για το μέγεθος του πέους που όπως είπαμε είναι 12.18cm +/- 1,7cm δηλαδή ανάμεσα σε 52 άντρες , ο μεγαλύτερος ήταν στα 14cm.

Εξηγήθηκε στους σχολιαστές ότι παρόλο που δεν έχουν κανένα στοιχείο , θα υπάρξουν πολλοί που δεν θα το δεχτούν και θα φροντίσουν έστω και με ψέματα να πουν ότι υπάρχουν μεγαλύτερα και μάλιστα ότι δεν είναι και τόσο σπάνια όπερ και εγένετο.

Υπήρξε πάντως μία συγκράτηση στην βλακεία αφού φάνηκε τελικά να υπερισχύει η στοιχειώδης αυτοεκτίμηση από τον τρόμο του νορμάλ πέους.

Θα σταθώ σε δύο τρία σχόλια ωστόσο ,

Δεν έγραψα για το πάχος , αλλά το γράφει στην έρευνα , ας το διάβαζες.
Προς τις γυναίκες που ειλικρινά ευχαριστώ την συμμετοχή τους , θα είμαι λίγο καυστικός ... το τι έχω ακούσει σε γυναικοπαρέες δεν λέγεται . Συναναστρέφομαι με γυναίκες 25 χρόνια και δεν νομίζω να υπήρξε ούτε μία που να μην μιλήσει για την ευτυχία του προικισμένου πέους , οπότε φταίτε και εσείς κορίτσια .

Για τον/την EmilyS έχω έκπληξη στο τέλος όμως (Μας είπε ότι έχει δει 18άρια και 20άρια)

Ο Αλέκας μας είπε ότι δεν ερωτευόμαστε στατιστικές αλλά μεγάλα πέη και προσωπικά με στεναχώρησε γιατί κατάλαβα ότι δεν μπόρεσα να του ξεδιαλύνω μια απλή πραγματικότητα.


Δεν έχω δυστυχώς τον άπειρο χρόνο για να κάνω την τέλεια μελέτη αλλά έκανα μια φιλότιμη προσπάθεια σε αυτό το δεύτερο μέρος να αναδείξω το ΜΕΓΑΛΟ πέος .

Σκέφτηκα ως εξής , Θα βρω την μελέτη που έχει δώσει τα μεγαλύτερα αποτελέσματα σε μήκος και θα αναζητήσω εκεί μέσα το μεγαλύτερο πέος .Ήθελα επίσης μία μελέτη που να έχει πάρα πολλούς άντρες ώστε οι πιθανότητες να βρεθεί μεγάλο πέος να αυξάνονται.

EmilyS ;;; Για σένα τα γράφω ... Ξεκίνησα από το ερωτεύσιμο από γυναίκες και μερακλήδες , Κόνγκο . 17cm και κάτι ψηλά .... μούφα η έρευνα (self reported) , υποψιάζομαι ότι αυτό το Self reported θα το δω πολλές φορές όσο ψάχνω για πάνω από 15 cm πέος όπως και έγινε . Τελικά καταλήγω σε μία έρευνα με περίπου 14cm αλλά ήταν bone pressed , δηλαδή ζουλάω τον χάρακα μέχρι να βγει αίμα . Βλέπω μια άλλη έρευνα της Γαλλίας του 1991 που έδινε 15cm αφού ασκούσαν πρώτα 3 φορές έντονη έλξη στο πέος ώστε να μελετήσουν λέει την ελαστικότητά του (ότι νά ναι)

Πάνω που έχω απελπιστεί , πετυχαίνω μια έρευνα με 1132 άντρες και μέσο όρο 13.7cm !!!! Έρευνα σωστή με ονοματεπώνυμα ερευνητών κτλ κτλ κτλ , και σκέφτομαι την EmilyS , κούκλα μου λέω , θα σε φτιάξω άγρια , θα σε στείλω στον τόπο που οι γυναίκες χαμογελάνε ακόμα και στον ύπνο τους !!!

Και τι να δώ ρε EmilyS ;;; 13.7±1.6 cm ±1.6 cm;;;;;;;;;;;;;;;;;

Δηλαδή σε 1132 άντρες με ανεβασμένο μέσο όρο στο σύνολό τους , ο πιο προικισμένος τον είχε μόνο 15,3 cm ;;;;;

Ο ένας στους χίλιους , (και τί χίλιους ;;; τους διαλεχτούς!!!) μόνο 15,3cm;;;;

Μα το 15αρι δεν είναι ο γκόμενος της Τρίτης μεσημέρι σε συνοικιακό καφέ ;;

Και τίθεται το ερώτημα . EmilyS ή σε λένε Βαβάτση , ή έχεις πάει με όλη την Ελλάδα , ή .... απλά κάνεις ότι έκανε κάθε κοπέλα με την οποία συζήτησα για το σεξ ...

Πάρε και την έρευνα γιατί είπαμε να μιλάμε με στοιχεία

http://www.asiaandro.com/Abstract.asp?doi=10.1038/aja.2010.109

Δεν μας φταίει καμία EmilyS.Ίσα ίσα είναι ένα μικρό σχολείο για τα αγόρια να δούνε τι είναι διατεθειμένη να πει μία γυναίκα μόνο και μόνο γιατί μπορεί.

Είπαμε υπάρχει φόβος και τρόμος για το μέγεθος του πέους παγκόσμια .Μάλιστα αν δούμε όλες τις χώρες με self reports θα καταλήξουμε ότι ακόμα και σε Μουσουλμανικές χώρες , που η θηλυκότητα είναι ποινικό αδίκημα και οι γυναίκες καλύπτονται από πάνω μέχρι κάτω , οι άντρες συνεχίζουν να φοβούνται για τον ανδρισμό τους .

Ο φόβος του μεγέθους είναι πάνω από Θεούς και Δαίμονες και πάνω από κάθε κουλτούρα , ακόμα και σε χώρες που οι γυναίκες δεν τολμάνε να σε κοιτάξουν στα μάτια.

Με λυπεί πάρα πολύ ότι έπεσα πάνω σε έρευνες εταιριών προφυλακτικών που με τους χειρότερους τρόπους κατέληξαν σε πολύ μεγαλύτερα μεγέθη προφυλακτικών κάτι που θεωρώ χτύπημα κάτω από την ζώνη κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Αυτά , για τον κάθε έφηβο που έχει να αντιμετωπίσει την εκπόρνευση του παγκόσμιου πολιτισμού μας μέσω του διάχυτου πορνό στο ίντερνετ. Όσο πιο γρήγορα σηκώσεις κεφάλι τόσο πιο πολύ θα χαρείς την ζωή . Το πορνό είναι τεράστιο θέμα αλλά να μην τα μπλέξουμε όλα μαζί. Το βασικό ζήτημα είναι ότι υπάρχει διάχυτη και η αλήθεια σε φλέγοντα ζητήματα και προσπάθησα περισσότερο να δείξω τον τρόπο σκέψης και έρευνας γιατί αν προσέξετε για ένα περίεργο λόγο ειδικά στο θέμα του μεγέθους είναι όλη η κοινωνία εναντίων των αντρών . Δείτε πόσο δύσκολο είναι να βρείς μια μελέτη επιστημονική και πόσο εύκολα είναι να βρείς χιλιάδες γνώμες από τυχάρπαστους που πάνε να σε βγάλουν σεξουαλικά ανάπηρο.

Και εδώ , σε αυτό το κείμενο ,να περιμένεις και πάλι αντιδράσεις , ο φόβος είναι ο πιο έμπιστος σύντροφος πολλών ανθρώπων , και εδώ να περιμένεις σχόλια του αέρα που να προσπαθούν να αναιρέσουν επιστημονικές μελέτες μέσα από πληκτρολόγια .

Είναι πλέον δικό σου θέμα το τι θα κάνεις .Τώρα πλέον έχεις ενημερωθεί .




44 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12 Επόμενα
pequod pequod 1.8.2017 | 15:16
Μια μικρή και καθαρά τεχνική παρατήρηση: το 13.7+ /-1.6 cm δε σημαίνει ότι το μέγιστο του δείγματος είναι το 15.7cm.

Κατά τα λοιπά νομίζω αναλώνεσαι σε παράθεση ανούσιων (για τη συγκεκριμένη) αποτελεσμάτων ερευνών. Δηλαδή αν ο μέσος έλληνας είναι 1.75m κι εγώ γουστάρω τους 1.60m εσύ τί πρόβλημα έχεις; Ελπίζω να γίνομαι κατανοητή.
pequod pequod 1.8.2017 | 15:17
*συγκεκριμένη συζήτηση
Tony Tony 1.8.2017 | 15:44
Εύγε! Ερχόμουν να σχολιάσω το ίδιο για την τυπική απόκλιση.

Επίσης, ο εξ. μπορούσε να παραθέσει τα στοιχεία του δίχως την ad hominem αναφορά στην Έμιλυ.
avatar
Ανώνυμος/η 1.8.2017 | 16:44
Πες τα βρε Tony! ;-) Αναφερθηκε προσωπικα οντως και μαλιστα με υπαινιγμο οτι εγω και καλα την εχω δει (πως με ειπε?) Βαβατση? (ποια ειναι αυτη? Ιδεα δεν εχω).
Κι οτι ό,τι εγραψα ειναι αερολογιες φουσκωμενες κιολας.

Λοιπον φιλε εξομολογ. εσυ μας εγραψες μια στατιστικη. Εχε υποψη σου οτι στην αναλυση ενος δειγματος χιλιων ανδρων οπως γραφεις αποκλειεται ολοι να εχουν 13 ή 15. Καταλαβε το. Υπαρχουν και οι αυξομειωσεις του δειγματος και ειναι επομενο,αφου στην ερευνα βγαινει ο μεσος ορος,που προσφερει μια γενικη εικονα της ομαδας των δεδομενων.
Δεν μας λες καθολου μα καθολου για το ΕΥΡΟΣ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ: Ειναι το διαστημα του τμηματος μετρησης που περιλαμβανεται μεταξυ της μικροτερης και της μεγαλυτερης τιμης.Στο παραδειγμα μας, το ευρος των τιμων είναι από 13 έως 18cm.
(διαβασε λιγο στατιστικη να τα δεις).
Οποτε επομενο ειναι να υπαρχει και φυσικα υπαρχει το 18 και το 20 που εγραψα.

Και δεν μπορεις ξεκαρφωτα χωρις επιχειρηματα,να μου λες σωνει και καλα οτι ειναι μονο 13 ή 15,κι οτι αυτα που γραφω εγω ειναι ανυποστατα.
Εσυ γραφεις βασει δεδομενων απο ερευνες στατιστικης εφαρμογης που παρεμβαλλονται πολλα,οπως οι αυξομειωσεις του δειγματος και οι αποκλισεις στις τιμες του δειγματος.
Εγω γραφω εμπειρικα αγορι μου.
Κι αμα αμφιβαλλεις ας αμφιβαλλεις.
Λοιπον το λεω οτι μια σχεση μου ο αντρας ηταν απο Αθηνα Ελληνας με 18cm και ενα αλλος αντρας σε μια αλλη σχεση μου ηταν 20cm.
Ξεκαθαρα πραγματα. Δε λεω οτι δεν υπαρχουν τα 13 και 15 καθως ειχα σχεσεις και με ανδρες τετοιου μεγεθους.
Και το λεω:δε με ενδιαφερει το μεγεθος και δεν εχω κολλημα κανενα. Περασα εξισου καλα και με το 15 και με το 18.Το θεμα ειναι αλλου:στην τεχνικη και σε αλλα πολλα.

Τι θελω να πω? Ε δεν μπορεις να μας λες οτι δεν υπαρχει με 18cm? Θα μας τρελανεις? Θα με κανεις να τον παρω τηλεφωνο αν και εχει περασει καιρος να του πω να μπει να σου γραψει.

Ενα δειγμα ειναι ενα δειγμα.Κι ενα αποτελεσμα στατιστικης αναλυσης ειναι ενα αποτελεσμα. Το θεμα ειναι στην πραγματικοτητα τι γινεται και τι υπαρχει. Εσυ γιατι εχεις τοσο κολλημα δεν καταλαβαινω και γιατι αναφερεσαι προσωπικα σε μενα επειδη εγραψα κατι εμπειρικα.
Μην αρνεισαι οταν ο αλλος σου λεει κατι εμπειρικα,μην αρνεισαι την υπαρξη του.
Το οτι δεν το εχεις εσυ ,και γιαυτο μας τρελανες με τις στατιστικες και τους χαρακες,δε σημαινει οτι οι ανδρες που γνωρισα δεν ειχαν 18 και 20.Ειχαν. Και περασα εξισου το ιδιο με αυτους που ειχαν 15.Γιατι το θεμα αγαπητε μου εξομολογ. δεν ειναι το μεγεθος. Ποτέ δεν ηταν το μεγεθος κυριος παραγων για το αν το σεξ ειναι ή οχι ικανοποιητικο. Για μενα τουλαχιστον.
Και οχι δεν εχω παει με τη μιση Αθηνα και Ελλαδα οπως γραφεις.
Με ξερεις κι εξω για να διατυπωνεις τετοιους χαρακτηρισμους?
Ηρεμησε χαλαρωσε κι ασχολησου με πιο σοβαρα προβληματα.

(Εκτος και η δικη σου στυση ειναι ανυπαρκτη,τουλαχιστον στον υφισταμενο χαρακα της στατιστικης,τοσο που σου εχει γινει εμμονη ιδεα. Απελευθερωσου. Απλα)
avatar Δυναμιτες 1.8.2017 | 22:32
Έμιλυ καταρχάς πρέπει να αρχίσεις το πόκερ η το Μπλάκ Τζακ......σαφώς υπάρχουν και τα μεγέθη που αναφέρεις.....αλλά μην συνεχίζουμε άλλο με το μέγεθος.... δεχτείτε και εσείς οι γυναίκες ότι και εμείς οι άντρες έχουμε ανασφάλειες.....Έμιλυ Έμιλυ.....
avatar
Ανώνυμος/η 2.8.2017 | 01:38
Δυναμιτες, δεν με εξιταρουν εξισου το ποκερ και το μπλακ τζακ που γραφεις. Εξαλλου πρεπει να εισαι πολυ καλος παικτης για να κερδισεις την μπανκα.
Αρα επικεντρωνομαστε σε οτι μας ανεβαζει και μας φτιαχνει τη διαθεση,που για τον καθενα ειναι διαφορετικο.

Το ξερω εξαλλου οτι οι ανδρες εχουν μια μειζονα ανασφαλεια σχετικα με το μεγεθος του πεους τους.Και θα τους ελεγα οτι μεγεθος και να εχουν,(περα απο τις περιπτωσεις που χρειαζεται ιατρικη παρεμβαση γιατι υπαρχουν και τετοιες περιπτωσεις), να ειναι ακομπλεξαριστοι. Και να το αγαπουν το πεος τους και να περνανε καλα. Οπως και οι γυναικες με το στηθος και το αιδοιο τους,εχουν ανασφαλειες καποιες φορες.
Να τα αγαπατε γιατι ειναι μερος του σωματος σας. Ειναι εσεις. Με αυτο γεννηθηκατε,με αυτο μεγαλωσατε,ωριμασατε,με αυτο ταξιδευετε στο "σκαρι" της ζωης. Να το αγαπαμε το σωμα μας με ολη τη διαφορετικοτητα και τις ατελειες του.
Γιατι ειναι ο εαυτος μας.
Με αυτο το σωμα θα γερασουμε,κι ευχομαι για ολους το ταξιδι να 'ναι συναρπαστικο.
Με εμπειριες και οτιδηποτε θελησει ο καθενας,να κανει τα ονειρα του πιο χειροπιαστα.
Ολα αυτα χαριν λοιπον στο ωραιο μας σωμα.
avatar χαζο-μελος 1.8.2017 | 17:02
Πάντως emily να πω ότι αν δεν τα έχεις μετρήσει να μην είσαι σίγουρη ότι ήταν 20 και 18 αντίστοιχα.
Μπορεί να ήταν 16 και 14. Χωρίς να θέλω να σε θίξω. Απλά αναφέρω ότι είναι σπάνια αυτά τα νούμερα και υπάρχει πιθανότητα η οπτική σου να είναι λάθος σε κάποιο βαθμό.

Οπότε πρέπει να κρατάμε όλοι μας μικρό καλάθι, όπως πχ ο εξ που δεν διάβασε καλά τις έρευνες που πόσταρε.
avatar
Ανώνυμος/η 1.8.2017 | 17:11
Οχι,τα ειχα μετρησει και σε πρωινη στυση και υστερα απο ερωτικη διεγερση προκαταρκτικων. Και ηταν 18 και 20. Και οχι μονο τα ειδα,τα γευστηκα κιολας. Και εχει διαφορα το 15 απο το 18,το λεω,οχι μονο στο πως φαινεται αλλα και στο τι νιωθεις.
Αυτα δεν τα γραφω επειδη εχω κολλημα. Εμενα δε με ενδιεφερε το μεγεθος. Απλα ετυχε αυτοι οι ανδρες να εχουν αυτα τα μεγεθη. Οταν τους γνωρισα εννοειται οτι δεν ηξερα ποσο το εχουν,αυτο το μαθαινεις μετα.
Ναι ειναι σπανια το ξερω. Αλλα πιστευω ετυχε στους συγκεκριμενους ανδρες.
Μεγεθη ειναι αυτα. Αλλος εχει μεγαλα αυτια,μεγαλα δαχτυλα,μακρια χερια.
Οποτε φυσικο ειναι και στην "εκει" περιοχη να υπαρχει διαφορετικοτητα.
Μην αρνειστε ομως οτι δεν υπαρχουν αυτο θελω να πω.
a love supreme a love supreme 1.8.2017 | 19:11
@EmilyS,ορισμένα σχόλιά σου είναι κανονικές ερευνητικές εργασίες!!!

Εγώ πάντως,είμαι fan της αμεσότητάς του λόγου σου... ;)
avatar
Ανώνυμος/η 2.8.2017 | 01:42
Αγαπημενη a love supreme! ;-)
Ευχαριστωωωωω :-D
Εγω τι να πω? Υποκλινομαι και στα δικα σου σχολια,οποτε γραφεις,γιατι πραγματικα δειχνουν το βαθος της σκεψης και της προσωπικοτητας που διαθετεις!
Ξεχωριζεις να ξερεις!

Πολλα πολλα φιλιά! :-* ;-)
avatar Top secret 2.8.2017 | 08:31
Ρε Έμιλυ την μέτρηση πως την έκανες;

Με χάρακα από πάνω ή από κάτω;

Το πέος ήταν ισιο; Αρκετά πέη έχουν κλίση προς τα κάτω ή προς τα πάνω. Ελάχιστα πέη είναι ακριβώς ευθεία σε στύση.

Όταν λείπουν το πέος έχει κλίση δεν μπορεί να μέτρησεις με τον χάρακα. Θέλεις ελαστικό χάρακα που καμπυλώνει.

Επίσης τα μέτρησεις από τη βάση πιέζοντας το δέρμα προς τα μέσα;
avatar Top secret 2.8.2017 | 08:33
Και κάτι τελευταίο

Για να τα γευστηκες σημαίνει πήρες πίπα χωρίς προφυλακτικό.

Είναι καλό για την υγεία απλά να ξέρεις
avatar Top secret 2.8.2017 | 08:34
Και Έμιλυ προφανώς δεν μετράει τι μέγεθος αφού χώρισες και το 18 και το 20
avatar
Ανώνυμος/η 2.8.2017 | 09:12
Top secret, δηλαδη για να καταλαβω,εσυ μπηκες επι τουτου να σχολιασεις τι? Μηπως εσυ εγραψες την εξομολογηση? Γιατι αυτο φαινεται που επιμενεις να αναιρεις οσα γραφω.
Γνωμη σου και γνωμη μου.

Και οχι δεν κυκλοφορω με εναν χαρακα αν ετσι νομιζεις,ωστε να μετρω τον καθε αντρα που γνωριζω ποσο τον εχει.Ελεος δηλαδη κι απο αυτο που εκατσες κι εγραψες φαινεται ποσο κολλημενος εισαι με το μεγεθος.Ξεκολλα λιγο. Δες υπαρχουν κι αλλα πραγματα περα απο αυτο.

Απλα οι συγκεκριμενοι ανδρες τα ειχαν μετρησει και ηξεραν τα μεγεθη τους και απλα οταν ρωτησα λογω αποριας επειδη μου φανηκαν μεγαλυτερα του μεσου ορου, το ξαναμετρησαν μπροστα μου.
Και να σου πω και κατι?Ολοισιο ηταν και μαλιστα με χαρακα ευκαμπτο ο ενας ηταν γιατρος και ηξερε. Οποτε δεν υπαρχει και δεν στεκει τιποτα απο τις αμφιβολιες που γραφεις. Και να σου πω και κατι? Αν το μετρησεις απο τη βαση,τη ριζα δηλαδη ηταν 18 και 20,αλλα αν το μετρησεις απο εκει που πραγματικα ξεκιναει το πεος,οταν μιλαμε για τετοια μεγεθη,βγαινει μεγαλυτερο.

Κι αν ο συντροφος ειναι υγιης και το ξερεις και πηγαινει μονο μαζι σου,που κι εσυ εισαι οκ,κανεις οσες αμετρητες πιπες θες.
Αρα κι ουτε αυτο ισχυει που εγραψες.

Ναι χωρισα οπως λες,αλλα η αιτια ηταν αλλη.Δεν ηταν το μεγεθος. Απλα το ανεφερα σαν παραδειγμα του οτι υπαρχουν ανδρες που ειναι παραπανω απο το μεσο ορο?

Ηρεμησες τωρα Top secret? Και απελευθερωσου απο κολληματα καθε ειδους. Φιλικα ;-)
avatar Top secret 2.8.2017 | 16:02
Για να ξέρεις πως ο άλλος είναι απόλυτα υγιής αν γνωρίζεις τα κονδυλώματα στον άντρα δεν φαίνονται επί το πλείστον αλλά υπάρχουν.

Και θέλει ειδική ανάλυση γενετικού υλικού σε εργαστήριο.

Τεσπά φαίνεται τα γνωρίζεις όλα τα γεννητικά και σου έδειξε πρόσφατες εξετάσεις από νοσοκομείο και μικροβιολογικό εργαστήριο για να του κάνεις όσες πίπες θέλεις.

Για τα υπόλοιπα ούτε που με νοιάζει απλά τα ανέφερα για την πληρότητα του κειμένου πως παίζει ρόλο ο τρόπος της μέτρησης γιατί το κάθε πέος είναι διαφορετικό και πρεπει να γίνει ποσοτική ανάλυση.

Δεν έχω θέμα με το πέος μου. Ποτε δεν είχα οπότε λάθος με κρίνεις και με κατακρίνεις με βάση αυτά που έγραψα τα οποία είναι εντελώς αυθαίρετα.

Λες τόσα χρονια να μην έχω βρει γυναίκα επειδή έχω ανασφάλεια με το πέος μου; Λολ

Προφανώς άλλοι ήταν οι λόγοι που χώρισες γι'αυτό και το ανέφερα.

Ούτε το μέγεθος κρατάει έναν άνθρωπο ούτε το καλό σεξ. Αυτά είναι γνωστά πολλά χρόνια τώρα.

Αλλά ήθελα να σε ρωτήσω κάτι από περιέργεια για κάτι που μου είπε μια σχεδόν 17 Χρόνη

Αλήθεια νιώθεις το μέγεθος κατά τη συνουσία;
Και κάνει διάφορα; Το ανήλικο μου έλεγε πως το καταλαβαίνεις και μετράει γιατί πιέζει περισσότερο προς τα πίσω το τοίχωμα της μήτρας και πονάει. Δε ξέρω αν αυτό φέρνει περισσότερη ηδονή
avatar
Ανώνυμος/η 2.8.2017 | 16:49
Top secret το ξερω οτι εχεις εμπειρια και δεν εχεις εμμονη με το μεγεθος. Απλα η επιμονη σου πριν στο να ρωτας ολα αυτα με εκανε να αναρωτηθω. Αυτο μονο.
Κατα τα αλλα σε πιστευω.

Κοιτα στην ηλικια που ημουν -δεν αφορα προσφατη σχεση το 18 και 20- δεν ειχαμε πολλες εκατερωθεν εναλλασσομενες επαφες και ειμαστε οκ ως προς τα ΣΜΝ,γιαυτο και δεν ειχαμε θεμα με κονδυλωματα κλπ. Ξερω για τα κονδυλωματα,εχω δει και εννοειται κανω με προφυλαξη και ολα τα σχετικα.

Οσο για τη 17χρονη που λες, ναι,καλα στα ειπε.Ετσι ειναι. Το νιωθεις μεχρι τερμα και μαλιστα σε πιεζει τοσο που νιωθεις σα να σε ξεκοιλιαζει και ουρλιαζεις απο πονο και ηδονη. Για οσες το απολαμβανουν ναι ειναι εξιταριστικο. Υπαρχουν και καποιες που ασφυκτιουν σε ολο αυτο και απο ενα σημειο και μετα εγκαταλειπουν. Και σε καποιες στασεις οπως η σταση που η γυναικα ειναι απο πανω ή στη σταση που η γυναικα ειναι ξαπλωμενη ανασκελα κι εχει τα ποδια της πανω στο στερνο του αντρα (παραλλαγη του ιεραποστολικου)οπως και στο πρωκτικο,αλλα και αλλου,εκει επιτυγχανεται πληρης διεισδυση με αποτελεσμα πληρη ηδονη και οργασμο.
Το νιωθεις σα να πηγαινει τοσο μεσα που να κινδυνευει να φτασει στο στομαχι σου να φανταστεις.

Αυτα και τα εγραψα με φοβο να φαω κραξιμο και Bullying,αλλα τα εγραψα επειδη με ρωτησες.

Να 'σαι καλα και να περνας καλα!Καλο υπολοιπο καλοκαιρι και σε σενα!
avatar Top secret 2.8.2017 | 17:18
Α έχεις κάνει και πρωκτικο με τόσα μεγάλα πέη;

Ιατρικά δεν είχες θέμα;

Δε ξέρω εγώ προσωπικά είμαι καλά αυτού επειδή το ανέφερες.

Για τα άλλα που πες με τις στασεις δεν γνωρίζω και γιατί σε ορισμένες μπαίνει όλο μέσα ενώ σε άλλες μένει και έξω.

Αλλάζει το μήκος του κόλπου με τη στάση;

Τεσπά σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Στο τέλος έναν άνθρωπο ψάχνουμε που να περάσουμε μια ζωή και όχι να γεράσουμε μόνοι έχοντας αναμνήσεις από μεγάλα πέη να συντροφεύουν τα όνειρα μας.

Και ας έχει και μικρό πουλί ο άλλος
avatar Top secret 2.8.2017 | 17:25
Δεν έχω εμμονή με το μέγεθος γιατί απλά είναι ένα νούμερο στατιστικό.

Όπως και η ευφυία. Τυχαίνει και κάποιοι να είναι βλάκες και άλλοι έξυπνοι.

Δε γίνεται να αλλάξουμε το πράγμα.

Οπότε το να έχεις εμμονή για πράγμα που δεν αλλάζει δεν έχει νόημα.

Αυτό που αλλάζει είναι να βρεις μια γυναίκα ή έναν άντρα. Εκεί έχω μια εμμονή
avatar
Ανώνυμος/η 2.8.2017 | 18:26
Top secret ναι το μεγεθος του κολπου μπορει να αλλαξει απο πολλους παραγοντες οπως και οι στασεις,το πεος του συντροφου,διαφορα αντικειμενα και αν εχει γεννησει η γυναικα ή οχι.
Δες σχετικα: "Ο γυναικείος κόλπος είναι ένας ελαστικός σωλήνας συνολικού μήκους 8-11 εκατοστών (στην άτοκη γυναίκα), του οποίου το εξωτερικό στόμιο οριοθετείται από τον παρθενικό υμένα, ενώ το τέλος του σωλήνα καθορίζεται από την παρουσία του τραχήλου της μήτρας.Η διάμετρος του κόλπου είναι 3-5 εκατοστά στο έξω στόμιο, ενώ κοντάστον τράχηλο της μήτρας είναι λίγο μεγαλύτερη. Οι διαστάσεις όμως αυτές ποικίλουν από γυναίκα σε γυναίκα και αλλάζουν κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής ζωής. Σημαντική αύξηση των διαστάσεων παρατηρείται τους πρώτους μήνες της σεξουαλικής δραστηριότητας, καθώς επίσης μετά από έναν ή περισσότερους τοκετούς.Αλλαγές μπορούν να παρουσιάζουνεπίσης κατά τη διάρκεια της ερωτικής επαφής, κατά την οποία τομεν έξω τμήμα του κόλπου εφαρμόζει στο σώμα του πέους, η δεβαθύτερη περιοχή χαλαρώνει σχηματίζοντας ιδανικές συνθήκες εναπόθεσης του σπέρματος. Η διαδικασία αυτή διευκολύνεται κατά τον οργασμό της γυναίκας που συνοδεύεται με ανύψωση της μήτρας."
(πηγη:http://www.boro.gr/65687/pws-allazei-to-megethos-toy-kolpoy-sth-zwh-ths-gynaikas)

Οσον αφορα το πρωκτικο,το εγραψα ως παραδειγμα. Οχι δεν εχω κανει. Ημουν καθετα αρνητικη για τους δικους μου λογους να κανω διεισδυση με πεος στον πρωκτο. Εχω κανει ομως με δακτυλο.
Και η ηδονη και η ασφαλεια απο ιατρικης πλευρας ηταν οκ. Οποτε κανενα προβλημα. Γιατι και το σεξ ειναι απολαυση και επιλογη. Δεν ειναι εξαναγκασμος του αλλου για να περασει ηδονικα μονο η μια πλευρα. Κι οταν ο ενας λεει οχι σε καποια πραγματα για τους δικους του λογους αυτο πρεπει να γινεται σεβαστο απο τον αλλον.

Οντως σε καποιες στασεις το πεος μενει λιγο εξω,λογω και της στασης και της κλισης που εχουν τα σωματα και κυριως ο κολπος της γυναικας,οπως γραφει και το αρθρο που παρεθεσα.

Ναι εχεις δικιο. Εναν αντρα και μια γυναικα ψαχνουμε ολοι για να περασουμε τη ζωη μας,οχι μονο συντροφια,αγαπη αλλα και κατανοηση,ολοκληρωση εν τελει. Σαφως και το ερωτικο ειναι ενα σημαντικο κομματι αλλα οχι το πρωτευων σε μια σχεση. Υπαρχουν κι αλλα πραγματα που κανουν μια σχεση να διατηρηθει.

(Το κλεινω εδω περι "σεξουαλικης εγκυκλοπαιδειας",γιατι θα φαω τεραστιο Bullying απο σχολιαστες,ελπιζω να με καταλαβαινεις,εγραψα και πολλα ;-) )

Να 'σαι καλα λοιπον!
avatar Top secret 3.8.2017 | 11:37
Πάντως Emily με αυτα που είπες εμένα με ξετρελανες και τον έπαιξα με φαντασίωση.

Αχ έχεις ζήσει τη χαρά , εγώ να δω ποτέ
Ω μπωωωω με κάτι πέη και κάτι μεγέθη... Γιατί πράγμα ακριβώς προσπαθείς να μας πείσεις; Ότι δεν έχεις μεγάλο πέος αλλά το χειρίζεσαι καλά; Ότι δεν θεωρείται μικρό το πέος σου βάσει επιστημονικών ερευνών; Χεστήκαμε βρε αδερφέ. Κανένα φαγητό τής προκοπής ξέρεις να φτιάχνεις;
avatar acantholimon 1.8.2017 | 15:46
Μήπως δίνετε μεγάλη σημασία στο τσουτσούνι σας;Συνήθως πρώτη φορά το αντικρίζουμε,αφού προηγουμένως έχουμε αποφασίσει να κάνουμε σεξ με κάποιον.Μας έχει γοητεύσει ήδη με άλλα χαρακτηριστικά του κι έχει προκαλέσει την ερωτική μας διάθεση με άλλα μέσα (τρόπος προσέγγισης,φιλιά,αγγίγματα κτλ).Ένας πόντος πάνω,ένας πόντος κάτω δε θα τα χαλάσουμε,αν η όλη φάση μας εμπνέει και περνάμε καλά.Απ'την άλλη βέβαια είναι και προσωπικό γούστο κάθε γυναίκας.Και φυσικά,επειδή όλοι διαφέρουμε μεταξύ μας,είναι και θέμα τύχης να ταιριάξουμε και σαν σώματα και σαν χαρακτήρες στο σεξ.Δεν υπάρχει λόγος,να το παίρνετε τόσο προσωπικά ούτε να αγχώνεστε με μια μεζούρα στο χέρι.
avatar Αλέκας 1.8.2017 | 16:15
Δυο λαλούν... Ιδου το προηγούμενο σχόλιό μου: "Mέσος όρος είναι μέσος όρος. Που σημαίνει ότι καποιοι τον εχουν (αρκετά) μεγαλύτερο και κάποιοι (αρκετά) μικρότερο. Δηλαδή σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό που λες οτι ένας στο εκατομμύριο τον έχει μεγαλυτερο. Είναι αυθαίρετο συμπέρασμα. Από εκεί και πέρα η στατιστική είναι στατιστική. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Δεν ερωτευομαστε με στατιστικές αλλά αν εχεις κι ενα μαντζαφλάρι να ευλογία είναι." Και προσθέτω. Οταν πας στρατό στα ντουζ θα καταλάβεις εμπειρίκά θες δε θες ότι λες μεντολες.
avatar χαζο-μελος 1.8.2017 | 16:19
Ρε είσαι τρολλ??

Αυτά που πόσταρες μιλάνε για flaccid-stretched state δηλαδή Χαλαρή τεντωμένη κατάσταση του πέους, όχι σε στύση.

Btw το +- που γράφει είναι η διακύμανση.
( το 98% του πληθυσμού πέφτει ανάμεσα 2 διακυμάνσεις, δηλαδή από 8,78cm έως 15,58)

Και αυτό για πέος όχι σε στύση αλλά stretched-τεντωμένο.

Έχω σκάσει στα γέλια αλλά ντάξει σε στύση το πολύ +2cm να είναι μέσο όρο.

Επίσης 52 άτομα??? δεν είναι καν στατιστική αυτή.
avatar Κύρος 1.8.2017 | 16:32
Εγώ ήξερα πως για να προετοιμαστείς για πήδημα, κάνεις ένα μπανάκι, φοράς κάνα αξιοπρεπές εσώρουχο (για όσο μείνει στη θέση του), κάνα αρωματάκι, προφυλακτικά, κάνα λιπαντικό για παιχνίδια, δε πλακώνεσαι στα σκορδοκρέμμυδα, φοράς και τη καλή σου την αυτοπεποίθηση και βουρ!
Δεν ήξερα πως χρειάζεται και η εργαλειοθήκη, να η μεζούρα, να το παχύμετρο, σφυρί και πένσα για την ελαστικότητα, να, δες και τις στατιστικές, να φτιαχτούμε κι άλλο...για έρωτα με το "πρόσωπο" πάμε, όχι να αλλάξουμε τα κουφώματα στο παράθυρο...

Οσο για τις στατιστικές, μη ξεχνάμε πως ο μέσος άνθρωπος έχει ένα βυζάκι και ένα γκογκόφι, ε;
Συνέχεια πουλο-συζήτησης το ανάγνωσμα, πρόσχωμεν!
avatar ThaVreiteOlesGkomeno 1.8.2017 | 16:40
Βαρέθηκα τις βλακιες σου. Στο προηγούμενο είχες αναφέρει επίσης ότι, επειδή όλοι την έχουν μικρή, δεν βλέπεις στις τσόντες σου αλλα πεοι εδώ και χρόνια, γιατί ζητάνε μεγαλύτερα και δεν υπάρχουν.
Πρώτον θα δεις συνέχεια τους ίδιους γιατί 1)είτε σε αυτούς ανήκει η βιομηχανία και το κάνουν για να γλυτώσουν λεφτά,
2)είτε τα άτομα αυτά ξέρουν την δουλειά τους, γιατί είναι δουλειά αυτό που κάνουν και πρέπει να κάνουν όλα αυτά που τους ζητανε για μια ώρα ή και παραπάνω. Μιλάμε για το ευαίσθητο θέμα της αντοχής οπου ο μέσος όρος σε μας τους άνδρες είναι 7 λεπτά. Μπορεί να την έχεις 20cm αλλά αν αντέχεις 3 λεπτά δε θα σε πάρει ποτέ κανένας.
3) όχι όλοι αυτοί που την έχουν μεγάλη θα πάνε να παίξουν σε τσόντες. Είναι καθαρά θέμα ηθικής.
Τώρα όταν εσύ βλέπεις μια έρευνα που λέει 13.7cm +-1.6 ανάλογα με έναν συντελεστή (ξέχασα πως στο καλο το λενε, να βοηθήσει ένας μαθηματικός) 5-10% το δείγμα υπακούει στα παραπάνω νούμερα. Αρα λοιπόν υπάρχουν 5-10 άνδρες το μέγεθός των οποίων δεν χαρακτηριζεται από το αποτέλεσμα της έρευνας, δλδ μπορεί να την έχουν ή 6 cm ή 26 cm.
Ένας άνδρας που είναι πάνω από 1,90 δύσκολα θα έχει μικρό πέος γιατί υπάρχουν αναλογίες στο σώμα.
Μάθε λίγη στατιστική πριν μας πετάξεις τις βλακιες σου, αφου το παίζεις και τόσο ψαγμενος
avatar ThaVreiteOlesGkomeno 1.8.2017 | 16:46
Για να σου χαλάσω λίγο το όνειρό παραπάνω είναι 5-10 άνδρες στους 100 και όχι 1 000 000
avatar χαζο-μελος 1.8.2017 | 16:47
Αφού η ερευνά του δεν μιλάει για πέη σε στύση...

Πάει του καταστρέψαμε το όνειρο.
avatar
Ανώνυμος/η 1.8.2017 | 16:48
Συμφωνω! Πες τα!
avatar
Ανώνυμος/η 1.8.2017 | 16:59
Ελα το βρηκα!Δες εξομολογ. και κατι αλλο που δεν ελαβες υποψη σου σε ολα αυτα που γραφεις κι εννοω οτι υπαρχουν ασταθμιτοι παραγοντες.
Για δες:
"Υπάρχει μεγάλη διακύμανση στη γωνία ενός πέους σε στύση. Μερικά πέη σε στύση σημαδεύουν ευθεία επάνω, ενώ άλλα ευθεία κάτω. Κάποια έχουν μια μικρή κλίση προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά. Δεν υπάρχει σωστό σχήμα. Κάθε πέος είναι μοναδικό και τα αγόρια αναπτύσσονται σε διαφορετικές ηλικίες και με διαφορετικό ρυθμό. Κατά την εφηβεία, συνήθως μεταξύ των ηλικιών 11 και 18, το πέος κα ιοι όρχεις αναπτύσσονται ταχύτερα, αν και το πέος δεν σταματά να μεγαλώνει μέχρι την ηλικία των 21."

"το μήκος ενός πέους όταν είναι χαλαρό δεν σχετίζεται με το μήκος όταν είναι σε στύση. Ένας άνδρας δηλαδήμπορεί να έχει μεγάλο μήκος πέους σε χαλάρωση, αλλά να μην αυξάνεται πολύ κατά τη στύση, ενώ κάποιος μπορεί να έχει μικρό μήκος σε χαλάρωση και να αυξάνεται πολύκατά τη διέγερση."
(πηγη:http://www.epimikinsipeous.gr/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B5%CE%B8%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B5%CE%BF%CF%85%CF%82/
και http://www.zougla.gr/sexuality/article/undefined)

Κατανοητο?
avatar
Ανώνυμος/η 1.8.2017 | 17:04
Για δες κι αυτο:
"Εφαρμογή του twitter κάνει »θραύση» στο εξωτερικό καθώς περιλαμβάνει έναν χάρτη ο οποίος έχει χαρτογραφήσει τις χώρες που ζουν οι άνδρες με το μεγαλύτερο μέγεθος πέους σεστύση ανά χώρα.Σύμφωνα με τον χάρτη, οι άνδρες με τα μεγαλύτερο μεγέθους πέους ζουν στην Νότια Αμερική- Ισημερινός, στην Κολομβία και στην Βενεζουέλα– ενώ οι Έλληνες έρχονται ένατοι στην παγκόσμια κατάταξη. Στις τελευταίες κατατάξεις είναι ο άνδρες από την Κίνα και στην Ινδία.Αναλυτικά το μέσο μέγεθος πέους σε στύση ανά χώρα:
Δημοκρατία του Κονγκό 18 εκ
Εκουαδόρ 17,7 εκ
Γκάνα 17,2 εκ
Κολομβία 17 εκ
Ισλανδία 16,5 εκ
Ιταλία 15,7 εκ
Νότια Αφρική 15,2 εκ.
Σουηδία 14,9 εκ.
Ελλάδα 14,7 εκ.
Γερμανία 14,4 εκ.
Νέα Ζηλανδία 13,9 εκ.
Βρετανία 13,9 εκ.
Καναδάς 13,9 εκ.
Ισπανία 13,9 εκ.
Γαλλία 13,4 εκ.
Αυστραλία 13,2 εκ.
Ρωσία 13,2 εκ.
ΗΠΑ 12,9 εκ.
Ιρλανδία 12,7 εκ.
Ρουμανία 12,7 εκ.
Κίνα 10,9 εκ.
Ινδία 10,1 εκ.
Ταϊλάνδη 10,1 εκ.
Νότια Κορέα 9,6 εκ.
Βόρεια Κορέα 9,6 εκ"

(πηγη:https://www.paraskhnio.gr/pagkosmia-katataksi-mesoy-megethoys-pe/?_e_pi_=7%2CPAGE_ID10%2C6327623395)

Για πες μου,να γραψω κι αλλα ή ποναει?
:-P :-D
Argonautis Argonautis 2.8.2017 | 07:47
Εβαλαν τους Βορειο κορεατες τελευταιους? Δηλαδη επιτηδες το κανουν για να πατησει κιμ το κουμπι? Ρε βαλτε τους στην 10αδα να σωθουμε... :P
Προηγούμενα 12 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ