Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
17.4.2017 | 01:20

Το λοιπον

Γνωρίζω κοπέλες από το ιντερνετ. Στο chatting είμαι πολύ καλός και ενθουσιάζονται με το χιούμορ μου. Βλέπουν και φωτός μου, εντάξει δεν τρελαίνονται κιολας, αλλά είμαι συμπαθητικός. Τρώγομαι τέλος παντων. Το πρόβλημα είναι πάντα το πρώτο ραντεβού. Είμαι πολύ αμήχανος κ μιλάω με το ζόρι. Έως και αντικοινωνικό με έχουν πει! Πίσω από την ψυχρή οθόνη μπορώ και είμαι χαλαρός κ μπορώ να σκεφτώ κάμποσο πριν γραψω. Αλλά δια ζώσης αυτή η ρημαδα η κοινωνική φοβία με κρατάει σοβαρό κ σφιγμένο. Από την άλλη παρέες δεν έχω πολλές και όσες κοπέλες γνωρίζω δεν υπάρχει περίπτωση να τις προσεγγίσω live.
Πραγματικά δυσφορω πολύ! Έχω κάνει ελάχιστες σχέσεις (στην ουσία δεν είναι σχέσεις, γτ το πολύ μέχρι τρίμηνο κρατάνε) εκ των οποίων καμία ολοκληρωμένη. Σεξ όμως έχω κάνει, αλλά και πάλι δε μου λέει κάτι αυτό... Ο ψυχίατρος που με παρακολουθούσε επί χρόνια δε με έχει βοηθήσει σχεδόν καθολου, ούτε και τα φάρμακα. Πραγματικά στεναχωριεμαι... Any comments?
53 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12 Επόμενα
avatar paperboat 17.4.2017 | 09:56
Γεια σου! Το προβλημα αυτο, σε μεγαλυτερο ή μικροτερο βαθμο νομιζω το εχουμε ολοι.
Ειναι σημαντικο ομως οτι αναγνωριζεις πως σου προκαλει δυσφορια και αμηχανια και θες να το αλλαξεις.
Δυο σχόλια εχω νομιζω να κανω σαν σκεψεις: πρώτον να επιδιωκεις την επαφη με τους ανθρωπους, να τους παρατηρεις, να δεις οτι ο τροπος που συμπεριφερομαστε και μιλαμε δεν ειναι περιεργος, απλα οπως καθε τι χρειαζεται εξασκηση.
Επισης, αναφερεσαι μονο σε κοπελες, αρα κανω τις εξης παραδοχες: οτι μιλας για ερωτικο ενδιαφερον και οτι δεν αντιμετωπιζεις το ιδιο προβλημα οταν πχ θα εισαι με γνωστους και φιλους. Θα βοηθουσε να εισαι πιο χαλαρος αν δεν ειχες στο μυαλο σου την εκαστοτε κοπελα ως "υποψηφια" κοπελα σου;
X-Files X-Files 17.4.2017 | 13:07
Για να μη την βλέπεις ως υποψήφια κοπέλα του θα πρέπει να μη τη γουστάρει
Πενθεσίλεια Πενθεσίλεια 17.4.2017 | 10:22
Συμφωνώ με paperboat και να συμπληρώσω ότι εάν συνεχίζεις να κρύβεσαι πίσω από έναν υπολογιστή για να κάνεις γνωριμίες το μόνο που θα συμβεί είναι να χειροτερέψεις την κατάσταση. Όταν παριστάνεις ότι είσαι ένας κουλ τύπος και στη συνέχεια οι κοπέλες που συναντάς διαπιστώνουν ότι στην πραγματικότητα δεν είσαι αυτό που παριστάνεις, σίγουρα απογοητεύονται.
Σίγουρα είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να προσπαθήσεις με μια άλλη διαφορετική προσέγγιση.
X-Files X-Files 17.4.2017 | 13:03
Στην πραγματικότητα κουλ τύπος είναι απλά η πραγματικότητα που βλέπουν οι άλλες δεν είναι η σωστή για το συγκεκριμένο άνθρωπο
Aquiver Aquiver 17.4.2017 | 10:30
Κάνεις όλα όσα και όπως στα λέει ο γιατρός σου; Του έχεις μιλήσει άμεσα για αυτό το πρόβλημα και την αδυναμία του να σε βοηθήσει εως τώρα; Η δουλειά του είναι και πληρώνεται για αυτό, μη σε πιάνουν ντροπές, δε σου κάνει καμία χάρη.

Όσο για τις κοπέλες προσπάθησε να κάνεις φιλικές σχέσεις με γυναίκες για να μη τις φοβάσαι. Κάθε φορά που βγαίνεις (με κοπέλα απο τσατ ή όχι) φτιάξε μία λίστα με όσα σου είναι δύσκολο να κάνεις, χώρισέ τα σε κατηγορίες δυσκολίες και φρόντισε ΚΑΘΕ φορά να κάνεις κάτι που φοβάσαι. Δεν θα ναι άνετο αρχικά ούτε πετυχημένο. Αλλά αυτό θα σου δώσει την ευκαιρία να το απομυθοποιήσεις και να μάθεις από τα λάθη σου. Σου λέω να κάνεις μία λίστα και να θέτεις σαφή στόχο, για να μη καταλήγεις να το αποφεύγεις κάθε φορά με δικαιολογίες.

Δεν χρειάζεται να πάψεις να σαι ντροπαλός (είναι πολύ γοητευτικό) αλλά φρόντισε να μη δίνεις άλλη εντύπωση από αυτή που θες, λόγω της συμπεριφορά σου. Μία ακόμα λίστα με τομείς και θέματα που ξέρεις και είσαι καλός (αλλά δε θίγουν κάποιον) για κάθε ραντεβού θα βοηθήσει πολύ (πχ. μουσική, ταινίες, λογοτεχνία, φιλοσοφία, ενδιαφέροντα κλπ). Α! Κι σταμάτα το πολύ τσατάρισμα.
avatar Fame 17.4.2017 | 12:24
Κόψε τις διαδικτυακές γνωριμίες και προσπάθησε να κοινωνικοποιηθείς έξω στον κόσμο μέσω γνωστών και φίλων.Αν βγεις με μια κοπέλα με την οποία τουλάχιστον έχετε γνωριστεί θα μειωθεί αρκετά η αμηχανία του πρώτου ραντεβού και η ίδια δεν θα έρθει αντιμέτωπη με κάτι τόσο διαφορετικό από αυτό που έχει δει από σένα.
X-Files X-Files 17.4.2017 | 13:10
Για να γίνει αυτό θα πρέπει να του κάνουν κονέ. Είναι δεδομένο πως τα καλύτερα γκολ μπαίνουν στα φιλικά αρκεί να έχεις τέτοιες δυνατότητες

Αν είχε αυτή τη δυνατότητα δε νομίζω να έγραφε εδώ.
X-Files X-Files 17.4.2017 | 13:02
Επειδή το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ θα σου πω μερικά πράγματα.

1) ο πραγματικός σου εαυτός είναι μέσα στο Μάτριξ γιατί με αυτόν νιώθεις απελευθερωμένος

2) αυτό σημαίνει πως δεν έχεις κανένα πρόβλημα και δεν χρειάζεται ψυχολόγο.

3) εάν υπήρχε η τηλεπάθεια θα μπορούσες να μεταφέρεις τον πραγματικό σου εαυτό και στους άλλους γιατί το σώμα σου μέσω της φυσικής αλληλεπίδρασης δημιουργεί το πρόβλημα

4) αυτό σημαίνει πως ο εγκέφαλος σου αποκομμένος από το σώμα λειτουργεί καθώς πρέπει.

5) δύσκολα θα βρείς ανθρώπους που να σε ανεχτούν και να σε βοηθήσουν για να έρθει ο εγκέφαλος σου σε ισορροπία με το σώμα σου και αυτό γιατί κανείς δεν είναι πρόθυμος για κάτι τέτοιο.

6) φίλες γι'αυτό το σκοπό δεν παίζουν. Κάθε προσέγγιση που θα κάνεις θα νομίζουν πως κανεις πέσιμο και θα σε γειωνουν

7) αν δεν έχεις κύκλο είναι δύσκολα τα πράγματα γι'αυτό το σκοπό.

8) θα πρέπει να βρείς κοπέλα στο ίδιο επίπεδο με εσένα.

9) ψυχίατρος δεν λύνει αυτό το πρόβλημα. Και δεν είναι ούτε στο χέρι σου.

10) στ εξωτερικό υπάρχουν τα λεγόμενα sex surrogates που είναι γυναίκες όπου αναλαμβάνουν τέτοια άτομα που είναι ψυχολόγοι που κάνουν σχέση μαζί σου συναισθηματική και σεξ ώστε να αποκτήσεις την συναισθηματική εμπειρία για να ξεκινήσεις τον μακρύ δρόμο της ζωής γιατί αυτές σε πάνε ανάλογα με το τι μπορείς και δέχεσαι εσύ, δηλαδή πάνε με τα νερά σου μέσω ειδικού προγράμματος αφού έχουν εντοπίσει πως το βιώνεις μέσα. Είναι αυτό που θα έπρεπε να βρείς μία κοπέλα να γίνει αλλά δεν υπάρχει. Μόνο εκεί αξίζει να δώσεις λεφτά. Στην Ελλάδα νομίζω αυτές οι πρακτικές είναι παράνομες
avatar Fame 17.4.2017 | 13:37
Το θέμα είναι ότι πολλοί επαναπαύονται στις γνωριμίες μέσω ίντερνετ οι οποίες σπάνια έχουν το αναμενόμενο αποτέλεσμα (σύναψη σχέσης) και δεν προσπαθούν να διευρύνουν τον κύκλο τους και να γνωρίσουν απο κει κάποια κοπέλα.Εγώ ξέρω πως ότι δεν μας αρέσει ή προσπαθούμε να το αλλάξουμε ή το αποδεχόμαστε.Επίσης δε μας λέει αν κι αυτός έχει απορρίψει την κοντούλα και τη χοντρούλα που δε του γέμιζε το μάτι,παρά αποδίδει τη μοναξιά του στο γεγονός ότι ντρέπεται,λες και όλοι αυτοί που έχουν σχέσεις εκεί έξω είναι εξωστρεφείς και γαμάτοι και δεν ντρέπονται να μιλήσουν.Εν τέλει τα πάντα θέλει να τα κυνηγάς.
X-Files X-Files 17.4.2017 | 13:56
Επαναπαυονται γιατί έχεις ορισμένα πλεονεκτήματα που δεν τα έχεις έξω.

Κι συγκεκριμένα αυτά βοηθάνε τα ντροπαλά άτομα που έχουν δυσκολία να ανοιχτούν έξω ώστε να μπορέσει η άλλη να τους δώσει την μία ευκαιρία που ζητάνε.

Εάν η άλλη του έδινε την ευκαιρία θα το έκανε.
avatar Fame 17.4.2017 | 14:31
Εδώ σου λέει ότι έχουν ένα βασικό μειονέκτημα,ότι από κοντά είναι διαφορετικός απ' ό,τι στο τσατ κι αυτό του δημιουργεί πρόβλημα στην πορεία.Για ποια πλεονεκτήματα μιλάς?Ευκαιρίες υπάρχουν κι έξω αρκεί να μπορείς να τις αναγνωρίσεις και να είσαι σε θέση να τις αξιοποιήσεις.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (6) ΟΧΙ (1)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 15:18
Ότι απέξω δεν θα υπήρχε ούτε κάν αυτό που έγινε διαδικτυακά και βγήκαν ραντεβού!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (2)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 13:57
Γι'αυτό αναφέρθηκα πως θα πρέπει να βρει κοπέλα στο επίπεδο του
avatar Fame 17.4.2017 | 13:38
Συν λίγο τύχη.
Αν δεν μπόρεσε να σε βοηθήσει ένας ειδικός, είναι δύσκολο να σου πει κάτι κάποιος που δεν γνωρίζει λεπτομέρειες της κατάστασης. Από εκεί και πέρα, ίσως χρειάζεσαι κάτι πραγματικά ριζικό: κόψε το chatting, σου κάνει κακό. Ίσως έτσι ''αναγκασθείς'' να κοινωνικοποιηθείς σε πραγματικό (και όχι διαδικτυακό) πλαίσιο.
X-Files X-Files 17.4.2017 | 13:54
Είναι σαν να λες να κόψει τις τσόντες και θα βρει σεξ.

Δε νομίζω πως λειτουργεί έτσι.

Θα κόψει το τσαταρισμα, θα αρχίσει να μιλάει μόνος του, με την παρέα του . Δεν θα εξαναγκαστεί να βγεί από την ζωή ασφαλείας του.

Από εμπειρία μιλάω
Ναι, αυτό ακριβώς το είπα: να κόψει τις τσόντες για να βρει σεξ. Όσο ''βολεύεται'' κανείς με τις τσόντες, μένει εκεί στάσιμος. Και εγώ από εμπειρία (γενικώς) μιλάω: αν μένεις με το υποκατάστατο στοιχείο, δεν ψάχνεις το κύριο ποτέ.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (18) ΟΧΙ (1)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 15:20
Ναι αλλά και το υποκατάστατο το συγκεκριμένο να κόψεις θα βρείς άλλο.

Δεν μπορείς να αναγκάσεις τον εαυτό σου να κοιτάξει το κύριο αν δε το θέλει.

Εδώ άτομα που τους λένε κόψε το τσιγάρο γιατί θα πεθάνεις και δεν το κάνουν και θα κάνουν κάτι το οποίο ούτε καν απειλεί τη ζωή τούς?

Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (11)
Μόνος σου το είπες: ''αν δεν το θέλει''. Όλα είναι θέμα θέλησης. Αν δε θέλεις κάτι, να το θέλεις πραγματικά, δε θα το κάνεις. Και εγώ έκοψα το τσιγάρο σχετικά πρόσφατα, το επιθυμώ μέσα μου, ΘΕΛΩ όμως να μην καπνίσω, και αυτή η επιθυμία με κρατά άκαπνο.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (12) ΟΧΙ (1)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 17:26
Γι'αυτό είπα πως δεν φταίνε τα υποκατάστατα. Απλά δε θέλει κάτι άλλο.

Ούτε το τσατ χρειάζεται να κόψει ούτε το πορνό.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (9)
Aquiver Aquiver 17.4.2017 | 19:22
Ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος να ποθεί το δύσκολο και να θέλει να το πετύχει κάνοντας το εύκολο. Κάτι τέτοιο προφανώς δεν αποδίδει. Έτσι αποφασίζεις τι θες πιο πολύ και πράττεις ανάλογα. Η γκρίνια που δεν έχεις αυτό που δε προσπαθείς πέρα από ανώριμη ή γελοία είναι εξωργιστική για όσους το προσπαθούν. Για ό,τι θέμα και αν μιλάμε.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 19:41
Σίγουρα. Δεν πρέπει να στεναχωριέσαι γι'αυτό το λόγο.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (1)
avatar Fame 17.4.2017 | 14:26
Αν λειτουργούσαν οι διαδικτυακές γνωριμίες θα είχες βρει κι εσύ που το έχεις κάνει ολυμπιακό άθλημα.
X-Files X-Files 17.4.2017 | 14:31
Τουλάχιστον βγήκα ραντεβού που απέξω δεν θα είχα φτάσει ούτε σε αυτό το επίπεδο.

Οπότε μεγαλύτερη πρόοδο έκανα από εδω
avatar Fame 17.4.2017 | 14:42
Μα και ο εξομολογούμενος βγήκε και πάλι σου λέει δεν είδε προκοπή γιατί από κοντά ήταν άλλος άνθρωπος.Η άλλη περίμενε να δει τον επικοινωνιακό χιουμορίστα που γνώρισε και είδε έναν μούγκα στη στρούγκα.Άρα από τη στιγμή που εντοπίζει πρόβλημα θα πρέπει να δοκιμάσει άλλη προσέγγιση.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (2)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 15:23
Δεν της εξήγησε την κατάσταση γι'αυτό.

Εάν της έλεγε πως ακριβώς έχουν τα πράγματα θα είχε άλλη αντιμετώπιση.

Η άλλη θα σου δώσει την ευκαιρία να σε διαβάσει . Δεν θα σου έρθει ένα ξαφνικό σπάσε
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (5) ΟΧΙ (2)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 14:31
Όπως και να ανταλλάξω τηλέφωνα που απέξω μόνο φολες πηρα
X-Files X-Files 17.4.2017 | 14:33
Γιατί όσο και να κράζεις τις διαδικτυακές γνωριμίες δεν μπορείς να αναιρέσεις το γεγονός πως οι άνθρωποι ψάχνονται.

Οπότε είναι σε άλλη εγκεφαλικη διάθεση σε σχέση με εξω
avatar Fame 17.4.2017 | 14:45
Δεν αμφισβητώ το ότι ψάχνονται και το ότι οι διαδικτυακές γνωριμίες αντικατέστησαν τις γνωριμίες παλαιού τύπου (πχ συνοικέσια),αμφισβητώ τα αποτελέσματά τους.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (1)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 15:24
Καλύτερα αποτελέσματα θα πάρεις από κοπέλα που ψάχνεται γιατί και η ίδια θα συμβιβαστεί και θα τον αντιμετωπίσει διαφορετικά.

Απλά δεν πέτυχε ακόμα σε τέτοια περίπτωση
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (4)
Aquiver Aquiver 17.4.2017 | 19:27
@X-Files
Κάνεις λάθος, οι άνθρωποι δεν σχεδιάζουν την επιθυμίες τους με βάζει την δική τους αξία ή δυναμική. (Και ορθώς πράττουν, γιατί αυτό προάγει την εξέλιξη και την αυτοβελτίωση). Αντιθέτως, ορίζουν το επιθυμητό με βάση όσα θα ήθελαν οι ίδιοι να 'ναι και πιστεύουν ότι μέσω αυτής της επιλογής θα γίνουν.

Οπότε οι κοπέλες με χαμηλά στανταρτς (ωραία γνώμη έχεις για όσες θα σε ανέχονται) δε είναι αυτές που ψάχνονται απαραίτητα ή αποκλειστικά. Είναι θέμα προσωπικότητα, χαρακτήρα και ψυχοσύνθεσης. Κακή παρατήρηση έχεις κάνει. Αλλιώς θα ψάχνονταν μόνο οι δευτεράντζες, που ΠΟΤΕ δε θα είχαν υψηλές απαιτήσεις και όλες οι όμορφες, έξυπνες, καλλιεργημένες, νέες με προσωπικότητα, δουλειά και θαυμαστές θα ζητούσαν ΜΟΝΟ τους ανάλογους άνδρες. Εκτός πραγματικότητας, λοιπόν.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (4) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 19:54
Δεν είπα αυτό.

Λέω πως η κοπέλα που ψάχνεται αυτομάτως έχει χαμηλότερα στάνταρ από το να μη ψαχνοταν.

Γιατί αν δεν είχε δεν θα έψαχνε.

Δεν το είπα υποτιμητικά.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (4)
Aquiver Aquiver 17.4.2017 | 20:00
Σου εξηγώ πάλι, όσο πιο απλά γίνεται: τα δύο που λες δεν σχετίζονται ακόμα κι αν μοιάζει λογικό να σχετίζονταν.

Οι άνθρωποι θέτουν προσδοκίες σε σχέση με αυτό που νομίζουν ότι είναι και με αυτό που ευελπιστούννα γίνουν μέσω της επιλογής τους. Έτσι, υψηλές απαιτήσεις έχουν είτε όσες ξέρουν την αξία του είτε όσες δε ξέρουν τι τους γίνεται. Ομοίως, χαμηλές έχουν όσες έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση, ασχέτως του τι, πως ή γιατί το κάνουν. Αν ίσχυε κάτι άλλο οι άσχημες, χαζές χωρίς προσόντα, ικανότητες και επιτέυγματα δε θα έψαχνα τον καλό γαμπρό, που θα τον κάνουν ό,τι θέλουν και θα ναι και σούζα, όσο τον κερατώνουν. (ακραίο παράδειγμα, αλλά συμβαίνει και αυτό). Έχε ότι άποψη θες, αλλά αυτό που λες αντικειμενικά και πρακτικά δεν ισχύει.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (4) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 20:16
Οι απαιτήσεις αλλάζουν. Αυτό λέω εγώ.

Όσες ψάχνονται σε γραφεία γνωριμιών για παράδειγμα πιστεύεις ότι έχουν τις ίδιες απαιτήσεις που είχαν πρίν καν σκεφτούν να καταλήξουν στα γραφεία γνωριμιών γιατί δεν βρήκαν αυτό που έψαχναν άλλου;

Όποιος το νομίζει αυτό είναι βαθιά νυχτωμενος. Ο εγωισμός αλλάζει γιατί πιέζεται από τη μοναξιά. Είναι δυο αντίρροπες δυνάμεις.

Αυτό βλέπω εγώ από τη δική μου εμπειρία.

Γι'αυτό άλλωστε και παίζουν κέρατα με παντρεμένα ζευγάρια, διαζύγια κλπ.

Γιατί μπήκαν σε κάτι που δεν ήθελαν πραγματικά ώστε να κυνηγήσουν αυτό που θέλουν πραγματικά με εξασφαλισμένο το γηροκομείο
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (1)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 20:20
Όταν οι προσδοκίες τρώνε φολες τότε γίνεται αυτόματη προσγείωση της λογικής.

Γιατί είπαμε πως η αξία υπάρχει λόγω προσφοράς και ζήτησης. Δεν αλλάζει σε τίποτα το κοινωνικό μοντέλο από το οικονομικό.

Οπότε αυτομάτως συνειδητοποιούν ότι η αξία τους ήταν φούσκα και τι έχουμε; Ύφεση
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (1)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 20:24
Όσες συνεχίζουν να νομίζουν πως έχουν υψηλή αξία σημαίνει πως ζούνε σε μία αυταπάτη.

Είναι ακριβώς η ίδια εξαπάτηση μιας εταιρίας που πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες και το κοινό νομίζει πως έχει αξία γιατί έχει πιστέψει , έχει εξαπατηθεί δηλαδή επ αυτού του πράγματος.

Απλά η συγκεκριμένη εξαπάτηση είναι με τον εαυτό τους
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (1)
Aquiver Aquiver 17.4.2017 | 20:48
Αυτά που λες θα ήταν πραγματικά αν και ΜΟΝΟ αν έχουμε δεδομένο, ότι όλοι οι άνρωποι είναι λογικοί, ρεαλιστές και πραγματιστές. Αυτό δεν ισχύει, οπότε αυτά που λες αφορούν είτε τους έχοντες χαμηλή αυτοεκτίμηση, είτε τους προσαρμοστικούς, εκείνους δηλαδή που ασχέτως συνθηκών έχουν επιρρέπεια στις χαμηλές απαιτήσεις. Οι υπόλοιποι, κυνηγάνε κάτι καλύτερο από που είναι και μπορούν να βρουν και γι αυτό μένουν μόνοι ή όταν βρουν κάτι αναζητούν το καλύτερο. Για να αλλάξει ο χαρακτήρας κάποιου πρέπει να μην είναι εμφατικός, ανόητος και να βρεθεί σε απελπισία διαρκείας που να μην εχει καμία άλλη διέξοδο. Αυτές οι περιπτώσεις ούτε πετυχαίνουν πάντα την αλλαγή ούτε εκπροσωπούν τον κανόνα. Κι αυτό άλλωστε βλέπεις ανθρώπους που η μοναξιά τους σπάνια τους καλύτερους ή πιο πρόθυμους να βρουνμέσα ικανοποίησης.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (4) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 21:11
Δεν διαφωνώ με αυτά που λες αλλά όταν η άλλη ψάχνεται βγάζει αυτό που λες εσύ μία απελπισία. Είναι αντίστοιχα για τον άντρα που προσεγγίζει στο δρόμο γυναίκες.

Και είναι λογικό γιατί σκέφτεται η άλλη, έχει καταφύγει στο πέσιμο στο δρόμο γιατί δεν έχει καμία άλλη ελπίδα από παντού.

Οπότε είναι σε αυτή την κατάσταση που λες εσύ. Και έχει περάσει καιρός σε αυτό το μονοπάτι γι'αυτό και έχουν καταλήξει σε αυτές τις μεθόδους που οι ίδιες τις εκραζαν σε φίλες και φίλους τους.

Άμα έχεις διαβάσει εξομολογήσεις εδώ θα το έχεις δει.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (1)
avatar Fame 17.4.2017 | 15:29
Αν ήταν τόσο εύκολο δε θα ήταν κανείς μόνος θα έβρισκαν όλοι από το ίντερνετ.
X-Files X-Files 17.4.2017 | 16:06
Αν παρατηρήσεις 80% είναι άντρες και 20% γυναίκες στο σε είδα.

Γιατί για τις γυναίκες ακόμα είναι μεγάλο ταμπού το συγκεκριμένο είδος γνωριμιών.

X-Files X-Files 17.4.2017 | 16:08
Γι'αυτό δεν πετυχαίνει όπως θα περίμενες και όπως θα έπρεπε
Aquiver Aquiver 17.4.2017 | 19:19
Το "σε είδα" έχει λιγότερες γυναίκες γιατί οι άνδρες είναι πιο πρόθυμοι να ρίξουν τις απαιτήσεις και τον εγωισμό τους για να κάνουν κάτι που θέλουν. Αντίθετα, οι γυναίκες είναι πιο πρόθυμες να ρίξουν τις απαιτήσεις και τον εγωισμό τους για να διατηρήσουν κάτι θα έπρεπε να θέλουν. Αυτό σχετίζεται τόσο με τον βιολογικό καθορισμό του κάθε φύλου, όσο και με τα κοινωνικά πρότυπα.

Έτσι, οι άνδρες παρακαλάνε για σεξ και οι γυναίκες για να κρατήσουν κάποιον που ίσως να μην πολυθέλουν/πολυταιριάζουν.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 19:44
Δεν είναι μόνο εδώ. Γενικά στο νετ το βλέπεις αυτό. Παράδειγμα έφερα.

Απλά μη νομίζει κανείς πως είναι εύκολο
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (1)
Aquiver Aquiver 17.4.2017 | 19:54
Μα γενικά σου απάντησα. Οι αιτίες επηρεάζουν ή ερμηνεύουν και ό,τι βιώνεις στο "σε είδα". Μάλιστα, η στήλη αναπαράγει ό,τι συμβαίνει irl απλά με πιο creepy και βεβιασμένο τρόπο.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 20:29
Όχι δεν σημαίνει πως έχουν ρίξει τις απαιτήσεις τους οι άντρες.

Απλά έχουν μεγαλύτερη ζήτηση για προσφορά ενώ έξω δεν έχουν γιατί υπάρχει συναισθηματική σύνδεση κάτι που δεν το αποζητάνε.

Ενώ η γυναίκα το αποζητά και δεν της αρέσει η ψυχρή γνωριμία από εδώ.

Γιατί ο άντρας έχει λογική και η γυναίκα συναίσθημα.

Δεν έχει καμία σχέση αυτό με τα στάνταρ
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (1)
Aquiver Aquiver 17.4.2017 | 20:53
Πω θέε μου πόσες λανθασμένες εντυπώσεις σε μία παράγραφο. Κι τα δύο φύλα έχουν λογική και συναίσθημα. Στις γυναίκες επικρατεί η λογική και για αυτό κοιτούν μακροπρόθεσμα και συνήθως επιζητούν την αποκατάσταση, ενώ οι άνδρες παρασύρονται εύκολα από στιγμιαίες απολαύσεις, παρορμητισμούς και έρωτες έναντι της αγάπης.

Οι άνδρες εντός και εκτός ιντερνετ είναι σε δυσμενή θέση γιατί οι γυναίκες είναι πιο επιλεκτικές και ρεαλιστικές με τις επιλογές τους, λέγοντας πιο πολλά όχι απ΄ότι ναι.

Όπως είπα και πριν οι άνδρες κάνουν εκπτώσεις για να αποκτήσουν κάτι και οι γυναίκες για να το διατηρήσουν. Το πρώτο δείχνει λιγουριά που ναι απωθητική και το δεύτερο κυνισμό που ναι απογοητευτικό.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 20:58
Συναίσθημα έχει από κοντά.

Από το νετ μπορώ να μιλάω σε 10 κοπέλες ταυτόχρονα . Έξω δε μπορώ να το κάνω αυτό.

Η γυναίκα από την άλλη θέλει έξω να έρθει ο άλλος να τη φλερτάρει όχι εδώ. Γιατί θέλει κατά την πρώτη επαφή να γίνει από κοντά και όχι μέσα από ένα ψυχρό και απομακρυσμένο μέσο.

Αυτό αυτομάτως δημιουργεί τα ποσοστά που είπα πρίν.

Όπως λες και εσύ η γυναίκα λέει πιο πολλά όχι πάρα ναι.

Οπότε ο άντρας αυξάνει το πλήθος των γυναικών μέσα από εδώ για να πάρει περισσότερα ναι. Έξω δε μπορεί να το κάνει.

Το ίδιο πράγμα λέμε
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 21:01
Δεν κάνει καμία έκπτωση.

Αν από τα ναι που πάρει δεν του αρέσει κάποια δεν θα προχωρήσει.

Αν ψάχνεις μόνο για σεξ για να ισχύει αυτό που λες εσύ τότε το βρίσκει κι αλλού. Δεν χρειάζεται να μπεί σε διαδικασία να ρίξει τις εκπτώσεις για σεξ.

Το λεγόμενο άμα δεν μπαζωσεις δεν χτίζεις
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (1)
Aquiver Aquiver 17.4.2017 | 21:04
Μετρά την απόδοση με απόλυτο τρόπο, πράγμα λάθος. Σημασία δεν έχεις πόσα ναι θα πάρεις. Σημασία έχει πόσα ναι θα πάρεις, μετά από πόσο χρόνο και τις ποιότητας είναι αυτές οι επιλογές. Αυτές που θα σου έλεγαν ναι εντός ίντερνετ σου λένε ναι και εκτός, απλώς χάνεις κάποιες ακόμα που εκτός θα έλεγαν ναι αλλά εντός θα έλεγαν προφανώς όχι.

Αν εσύ προσωπικά είναι χαρούμενος με τις επιλογές και τις αντιλήψεις σου προχώρα, απλώς να ξέρεις ότι δεν είναι ρεαλιστικές, ενδεχομένως να φταίει συλλέγεις μονομερείς εμπειρίες σε αποστειρωμένο περιβάλλον όπως το ιντερνετ, που όσο πιο βαθιά μπαίνεις, τόσο απομακρύνεσαι από την πραγματικότητα.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 21:16
Κάνεις ένα λογικό σφάλμα. Θεωρεις πως έξω θα κάνω αυτά που κάνω εδώ μέσα.

Η κοπέλα που θα μου πει ναι εδώ θα μου πει και ναι έξω

Αλλά εγώ όμως ενώ εδώ μέσα θα κάνω κίνηση και θα πάρω το ναι έξω δεν θα κάνω.

Οπότε τελικά από εδώ μέσα είσαι περισσότερο κερδισμένος απέξω

Ακριβώς γιατί βρίσκεσαι στο αποστειρώμενο περιβάλλον.

Γι'αυτό και κρίνω την απόδοση απόλυτα. Γιατί κρίνω με τον εαυτό μου.

Θα ίσχυε αυτό που λες εσύ εάν ήμουν ρομπότ ή αναίσθητος. Αν ήμουν παίχτης δηλαδή
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 21:17
Ή εάν επέλεγαν οι άντρες αντι για τις γυναίκες

Ή εάν είχα γεννηθεί γυναίκα αντί άντρας
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
X-Files X-Files 17.4.2017 | 21:22
Όχι δεν είμαι χαρούμενος. αλλά είναι κάτι που αποδίδει.

Δοκίμασα έξω και είδα το αποτέλεσμα

Δοκίμασα και εδώ και είδα το αποτέλεσμα.

Από εδώ πήρα τηλέφωνα, βγήκα ραντεβού και πέρασα καλά, παρόλο που δεν προχώρησε

Έξω πήρα μόνο απορρίψεις.

It's that simple
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
Προηγούμενα 12 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ