Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker στο lifo.gr για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες. Δείτε πώς.
HOME
LIFO.GR
Naked City
Ηθοποιός-Χορεύτρια. Φωτογραφήθηκε σε διαμέρισμα στα Πετράλωνα, την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου.

zwdia

11.5.2012 | 22:58
παρθένος με δίδυμο..ταιριάζουν?

(μην κράξετε επειδή είναι ζώδια!)
 
Σχολιάζει ο/η Ανώνυμος/η
Παρακαλούμε, εισάγετε σχόλια μόνο σχετικά με το θέμα. Μηνύματα τα οποία έρχονται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τους όρους χρήσης του δικτυακού τόπου θα αφαιρούνται από τη σελίδα. Σχόλια γραμμένα σε greeklish δεν θα δημοσιεύονται.
To σχόλιό σας θα δημοσιευτεί σύντομα από τον διαχειριστή της σελίδας.
52 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12 Επόμενα
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 05:54
not at all. Κι αν αυτός είναι ο δίδυμος, τότε τρέχα ν αγοράσεις μια κούτα lexotanil γιατί θα σου χρειαστούν άμεσα!

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 08:08
Tόσο χάλια ε?..πφφφφ
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 14:05
Εϊστε επίκίνδυνα αμόρφωτοι και εγκαταλείψατε την λογική! Δεν πρόκειται να βρείτε καμία ευτυχία με τον τρόπο και τα κριτήρια που την ψάχνετε. Αλλά και δημιουργείτε ένα αφόρητο κλίμα βλακείας για τα νέα παιδιά τα οποία δεν μπορούν να αναπνεύσουν μέσα σε αυτό. Ο άνθρωπος χωρίς λογική σκέψη δεν διαφέρει σε τίποτα από τα ζώα.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (9) ΟΧΙ (9)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 14:28
Η απάντηση είναι για το σχόλιο 12.5.2012 | 14:05... "επίκινδυνα αμόρφωτοι" ???Μάλιστα!!!Και εσείς "επικίνδυνα" αγενής.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (12) ΟΧΙ (5)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 14:33
Στην Ελλάδα του 2012, είναι "αγένεια" να υπερασπίζεσαι την λογική, σε κάποια άλλη εξομολόγηση χαρακτηρίστηκα "κομπλεξικός". Σε αυτήν την κοινωνία ζείτε παιδιά. Αυτόν που δεν συμμετέχει στο ομαδικό παραλήρημα βλακείας χαρακτηρίζεται αγενής και κομπλεξικός.
Εντωμεταξύ κανείς δεν λέει τίποτα πέραν του "το πιστεύω γιατί έτσι", κανείς δεν ασχολείται να αναρωτηθεί γιατί το πιστεύει και αν αυτό που πιστεύει είναι αλήθεια. Ποιά ευτυχία θα βρείτε και ποιό σωστό ταίρι θα βρείτε με αυτόν τον τρόπο σκέψης σας;
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 20:19
Εκτός των άλλων είσαι και gay!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (8)
avatar
Ανώνυμος/η 31.5.2012 | 03:14
stamata more komplexike/i eleos!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 22:09
Δηλαδή χρησιμοποιείς τον όρο gay, προσβλητικά; Είσαι πρωτόγονος; Αν κλείσει ο υπολογιστής σου πώς θα βρείς κάποιον στο ίδρυμα να στον ξανανοίξει;
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 02:59
Όταν υπάρχουν gay με τόση ανεξάντλητη κακία,φθόνο,ΥΠΕΡΟΨΙΑ, ΚΑΤΙΝΙΑ,
ΝΑΙ
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΣ Ο ΟΡΟΣ!!!

Έχω δε να σου τονίσω, πως μέσα στα ιδρύματα ζούν άνθρωποι πολύ καλύτεροι απο σένα! ΖΩΟΝ!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (5)
avatar
Ανώνυμος/η 25.5.2012 | 17:27
Βεβαίως!!!!!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 09:16
to kalutero sex ever!!!!!!!!!!! meine ekei, sta upoloipa apla i mera me tin nuxta!!! k ean autos einai o parthenos, agorase ena strwmataki gia to patwma, i prosgeiwsi einai sigouri alla k anwmali...

akomi kai o erwtas gi auton exei mia logiki exigisi..
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 14:53
Τίποτα σε αυτά που είπες δεν έχει λογική εξήγηση
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 19:43
Άντε πάλι εσύ...
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (2) ΟΧΙ (1)
Pope, the Pope, the 23.5.2012 | 17:16
Προς τον φανατικό πολέμιο των ζωδίων: οταν ενας άνθρωπος γεννιέται, επηρρεάζεται σε υπερβολικό βαθμό απο το περιβάλλον του. η εποχή που θα γεννηθεί εχει μεγάλη σημασία απο την άποψη της ψυχολογίας των γονιών, του κλίματος κλπ. (για να μήν επεκταθούμε στα μαγνητικά πεδία απο τις κινήσεις των πλανητων κλπ). Ολα αυτά μετράνε σε συνδυασμό με το γεγονος οτι καθε μερα γίνεται συναψη χιλιάδων νευρωνικων εγκεφαλικών συνδεσεων στον εγκεφαλο ενος εμβρύου. δεν πιστεύω στα ζωδια των περιοδικών αλλα δεν αποκλείω να υπάρχει κάποια σύνδεση μεταξύ των εποχών και των πεδίων στην προσωπικότητα. οχι οτι αυτό εχουμε τα μέσα να το μελετήσουμε σοβαρα. Αλλα το να είσαι τοσο φανατικός με το οτιδήποτε υπερ ή κατα οποιασδήποτε ιδέας είναι εξίσου χαζό. μαθαμε να εξωραιζουμε τη λογική. η λογική που έχουμε σήμερα, κάποτε δεν είχαμε τα μέσα να την επιβεβαιώσουμε".

Συμπέρασμα προς τον γράφων:
Οpen your mind και ξεπαρθένιασε τον παρθένο/α! ή ξετρέλανε τον διδυμο/η σαν να μήν υπάρχει αύριο (εκ πείρας... ;)))) . θα περάσετε κοτσάνι. με τις ευλογίες μου τέκνον μου!









Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (4) ΟΧΙ (1)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 22:11
Ναι είμαι πάλι εγώ, γιατί κανένας δεν προσφέρει ένα λόγο γιατί πιστεύει αυτά τα πράγματα, και δίνω ένα παράδειγμα στο πώς να ανοίγεις ένα δρόμο για να αναπνεύσουν κάποιοι νέοι πνευματικά και να μην απελπίζονται από τον ομαδικό παροξυσμό παραλογισμού. Ειλικρινά το κάνω για αυτούς.
avatar
Ανώνυμος/η 23.5.2012 | 16:38
συμφωνώ τόσο με το σχόλιο 09:16 (λογω εμπειρίας κι οχι επειδη πίστευω στα ζώδια) ωστε να μήν αρκεσει το κλικ στο ΝΑΙ πανω δεξια. και είμαι διδυμος.
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 09:37
Πώς θα καταλάβεις αν ταιριάζουν; Με βάση ποιά δεδομένα; Ποιός τα έχει γράψει αυτά; Ποιές είναι οι πηγές του;
Αν εγώ γράψω ότι τα άστρα μου λένε ότι οι άνθρωποι γεννήθηκαν τις Πέμπτες, είναι δυναμικοί αλλά ευαίσθητοι, και οι άνθρωποι που γεννήθηκαν τις Παρασκευές είναι δειλοί και άθλιοι θα με πίστευες;
Δεν νοιάζεσαι για το αν θα σε εκτιμά κανείς γύρω σου για το μυαλό σου; Πώς μπορείς να μην σκέφτεσαι λογικά;
Αν παίρνεις χωρίς σκέψεις και αποδείξεις τις αποφάσεις σου και καθορίζεις τι πιστεύεις «έτσι» το πιθανότερο είναι να κάνεις λάθος και μετά ποιον θα κατηγορείς;
Πώς μπορείς να μην σκέφτεσαι λογικά;
Απάντησε σε αυτές τις ερωτήσεις. Είναι καθοριστικό για την ζωή σου και των γύρω σου.
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 14:25
Και το είπα πιο πάνω να μην κράξετε...μια ερώτηση έκανα..δν είπα ότι θα πάρω τις αποφάσεις μου με βάση μόνο αυτό...
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 14:34
με βάση ποιό; Τι;
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 10:24
λέλαπααααα
!!!
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 14:18
Καλή ή κακή λαίλαπα?
avatar
Ανώνυμος/η 26.5.2012 | 14:04
Και τα δύο!!!!!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 12:15
κοίτα, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες αλλά γενικά ταιριάζουν. Βέβαια, θα πρέπει και ο δίδυμος να είναι προσεκτικός και υπομονετικός καθώς το ταίρι είναι ακόμα παρθένο, και ο παρθένος θα πρέπει να μην μπερδεύει τον δίδυμο με τον αδερφό του.

Η πάροδος του χρόνου ισχυροποιεί την σχέση, καθώς και ο παρθένος αποχαρακτηρίζεται μετά την σεξουαλική πράξη, και ο δίδυμος μοιάζει όλο και λιγότερο με τον αδερφό του όσο μεγαλώνει. Δεν πρέπει ωστόσο να αγνοήσουμε την επίδραση του Πλούτωνα και ίσως κάποια φευγαλέα περάσματα της Αφροδίτης ή του Ερμή αμέσως μετά την πρώτη πανσεέληνο, τα οποία μεταφράζονται σε κλυδωνισμούς της σχέσης...
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 13:31
pedia min to psaxnete. zigos gineka me partheno antra ine o apolitos sindiasmos!!
k genika oi didimoi ine teleiws gia ton peonta. pseftes k lopodites.
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 15:20
Όσοι κράζετε προφανώς δεν έχετε μπλέξει με δίδυμο! :P
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 19:44
Αν έχεις μπλέξει πες τι γίνεται..θέλουμε εμπειρίες
avatar
Ανώνυμος/η 15.5.2012 | 23:24
Τι να γίνεται? Οι άνθρωποι είναι psycho! Dr Jekyll and Mr Hyde!!! Τη μια να σου ανοιχτούν και να είναι όλα μια χαρά και την άλλη να σου δείχνουν το εντελώς αντίθετο. Ο δικός μου μέσα σε μία ώρα μπορεί να αλλάξει τόσο εύκολα συμπεριφορά απέναντι μου που με οδηγεί στην τρέλα!
Δύο φορές έμπλεξα με δίδυμο και τις δύο αντιμετώπισα την ίδια κατάσταση. Δεν ξέρω μπορεί να έτυχε αλλά τόσες ομοιότητες είναι too much! Και στα ζώδια δεν πίστευα αλλά είδα τελικά ότι δεν μπορεί να είναι ψέματα τα όσα λένε τόσες και τόσες -απογοητευμένες από δίδυμους- γυναίκες!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 16:32
τελικα σε τι καταληξαμε??γιατι κ εμενα αυτος ακριβως ο συνδιασμος με ενδιαφερει!! μονο σεξ καλο?κατα τα αλλα τπτ?
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 17:05
Δεν θα καταλήξεις ποτέ σε τίποτα γιατί η κατάληξη είναι μια διαδικασία διαλόγου με επιχειρήματα, που βασίζεται σε αποδείξεις και λογική. Θα συνεχίσεις να ζεις σε μια διαρκή σύγχυση, και θα κάνεις λάθη στην ζωή σου, όσο πιστεύεις ό,τι θέλεις χωρίς λόγο και αιτία. Και εντωμεταξύ και άλλοι θα λένε ό,τι θέλουν χωρίς να νιώθουν την ανάγκη να αποδείξουν τις απόψεις τους.
Αλλά να μιλήσω σε γλωσσα που καταλαβαίνεις. Ο συνδυασμός κουναβιού και αλεπούς είναι καλός. Μου το είπαν τα άστρα. Προχώρα με αυτό.
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 19:03
αγαπητε ορθολογιστη..
ολα σε αυτη τη γη δεν υπαγονται στη σχεση αιτιας κ αιτιατου,αναλυσης κ λογικης.να σε ενημερωσω οτι υπαρχει κ το συναισθημα,το συνειδητο κ το ασυνειδητο,η διαισθηση ακομα και το ενστικτο αν θες..αν ολα αυτα σε οδηγουν σε λαθη,ειναι δικη σου επιλογη κ εξαρταται κ απο τη δικη σου οπτικη απεναντι στη ζωη.εξαλου ποιος ειπε οτι τα λαθη ειναι κακα???
αλλα εγω δεν θελω να μιλησω στη ΜΟΝΗ γλωσσα που καταλαβαινεις..τη γλωσσα της ειρωνειας και του κυνισμου.

χαιρετισματα απο την αλεπου.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (3) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 19:43
Καλά εσείς κύριε ή κυρία που κάνετε αυτά τα σχόλια τι πρόβλημα έχετε ακριβώς?Αν δεν σας ενδιαφέρει το θέμα γιατί μπαίνετε και σχολιάζετε?
Εγώ δεν είπα ότι σχεδιάζω την ζωή μου με βάση τα άστρα και τα ζώδια απλά έκανα μια ερώτηση..έλεος δλδ!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (7) ΟΧΙ (1)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 20:22
Εσύ σίγουρα πάντως είσαι μαϊμού! ΄με ωροσκόπο οχιάς! ρρρρρρρρρρρρ
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (1) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 19:46
Είναι ανάλογα και που έχετε και τους άλλους πλανήτες νομίζω..(Σελήνη,αφροδίτη,άρη) και τέτοια..αλλά από αστρολογία δν ξέρω και περισσότερο
avatar
Ανώνυμος/η 25.5.2012 | 17:28
Αυτό έλειπε...
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 22:15
Γιατί είναι διαφορετικό το να συμβουλεύεται κάποιος τα εντόσθια ενός ψαριού από το να συμβουλεύεται τις αστρολογικές στήλες; Πώς θα πάρεις μια σωστή απόφαση αν δεν έχεις σωστά κριτήρια και σκέψη; Αν πιστεύεις κάτι γιατί "έτσι", τι άλλο μπορεί να πιστεύεις "έτσι";
avatar
Ανώνυμος/η 12.5.2012 | 22:31
Το καλύτερο παντός είναι παρθένος με δίδυμες... βέβαια και ξαδέρφες να είναι δεν πειράζει, διάθεση να υπάρχει...
Για ζώδια δεν ξέρω τίποτα.
avatar
Ανώνυμος/η 15.5.2012 | 23:25
Ωραίος!!!!
avatar
Ανώνυμος/η 23.5.2012 | 16:50
ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ Γιωργο εσύ;
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 00:23
o parthenos den tairiazei oute me t'antera tou!!!!
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 00:58
Είστε απελπιστικοί και ποτέ δεν θα βρείτε κάτι αξιόλογο. Αλλά ποιός αξιόλογος να πλησιάσει κάποιον που πιστεύει σε τέτοια πράγματα;
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 06:48
Να σου πω..τις απόψεις σου τις καταλάβαμε,τις εμπεδώσαμε....μην συνεχίζεις άλλο,είναι κουραστικό.
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (4) ΟΧΙ (1)
avatar
Ανώνυμος/η 25.5.2012 | 17:28
Σωστός/η!
Συμφωνείτε;
ΝΑΙ (0) ΟΧΙ (0)
avatar
Ανώνυμος/η 13.5.2012 | 14:27
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ ψιλοκουράστηκα, εξήγησα τους λόγους για τους οποίους το έκανα, αλλά δεν είναι θέμα άποψης. Δεν υπάρχει η δική μου και η δική σου άποψη σε τέτοια θέματα. Υπάρχει η αλήθεια και η λογική και το αν ισχύει κάτι ή όχι. Αν εσύ δεν πιστεύεις ότι η γή γυρίζει γύρω από τον ήλιο, αυτό δεν καθορίζει το αν αυτό είναι αληθινό ή όχι. Τώρα θα πεί κάποιος και ποιο το πρόβλημα το να πιστεύει κάποιος σε πρωτόγονα πράγματα και να ζεί τι ζωή του έτσι; Ναι αυτό είναι θέμα άποψης. Η άποψη μου είναι ότι είναι επικίνδυνο για τον ίδιο, για την κοινωνία και κυρίως για τα νέα παιδιά που μεγαλώνουν σε έναν ιντερνετικό κόσμο (γιατί δεν συχνάζουν και σε βιβλιοθήκες) όπου συνεχώς βομβαρδίζονται από κραυγαλέα πράγματα (άστρα, εξωγήινα ανθρωπάκια, ψεκασμούς, συνωμοσίες) και το αποτέλεσμα είναι κανείς τους να μην μπορεί να κάνει μια λογική σκέψη. Αν κάποιος βασίζει τις επιλογές του στα άστρα, δεν θα βρεί την ευτυχία (πρόβλημα του), αλλά το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μπορεί να σκεφτεί και για άλλα πράγματα τα οποία θα επηρεάσουν όλους μας (πρόβλημα μας).
Προηγούμενα 12 Επόμενα
Εξομολογήσου!
Αφιέρωσε!
Αναζήτησε!