LIFO
Δευ, 25 Μάι 2009 11:01 πμ

Τσαλαβουτώντας στις λάσπες του διαδικτύου [απάντηση σε darkwhisper]

ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ

Με κατάπληξη σήμερα το πρωί διάβασα το παρακάτω σχόλιο στο τελευταίο μου post, από τον blogger darkwhisper.

 

# darkwhisper στις 24/05/2009, 02:57 μμ

Αυτός, Αυτή και τα Μυστήρια μιας κυλότας!

Καπου πηρε το ματι μου μια δηλωση της αιγλης και ομολογω οτι συμφωνω μαζι της. Διαβαζοντας το προηγουμενο ποστ σου "Του άλλαξες τα φώτα του F5..." μου εχει κολησει η εμμονη ιδεα οτι εσυ και το τρολλ που απανταει εκει ειστε το ιδιο προσωπο. (Ή φιλος σου, but I'll go for my first guess) Ισως σε μια προσπαθεια σου να εξηγησεις τα αυτονοητα ειπες να κανεις κι αυτο; δεν ξερω αλλα μου χει κολησει. Ισως να χω εγω τον κάλο.
Πάντως επειδη εβαλα στοιχημα με ενα φιλαρακι που ηταν μαζι μου (ασχετο απο λιφο) οταν το διαβαζα, πριν παρω τηλεφωνο εναν αλλον να ελεγξει τις ΙΡ (και με αρχισει στα γαμοσταυριδια καθηγητης προγραμματισμου ο ανθρωπος, θα τον βαζω να κανει μαλακιες) ειπα να σε ρωτησω ευθεως. Ειχα δικιο, ή να πα να κλειστω στο ιδρυμα του συνονοματου μου τωρα; (λες και δεν το ξερα οτι ειμαι για εκει!)
Χαιρετώ.

 

 

Στη συνέχεια ο blogger Radio Nowhere απάντησε στο παραπάνω σχόλιο ως εξής:

 

# Radio Nowhere στις 24/05/2009, 06:06 μμ

Αυτός, Αυτή και τα Μυστήρια μιας κυλότας!

Πολλα απ' τα F5 τα πατησα εγω.
(Κι επειδη ειδα και πολλα που δεν τα πατησα εγω στα Τοπ ειδα οτι πολλοι ειχαν την ιδια ιδεα :)
Ηθελα απλως να δειξω οτι το προγραμμα που εχουν στηθει τα μπλογκς της Λιφο ειναι διατρητο και σε μια σοβαρη επιθεση (δεν τη θεωρω σοβαρη την τελευταια, με δυο τρεις γρηγορες και αποφασιστικες κινησεις απο τον αντμιν δεν θα υπηρχε κανενα θεμα) ολο το Λιφοσυμπαν μπορει να διαλυθει.
Επισης ηθελα να δω (και βαυκαλιζομενος ων να επισπευσω) την αντιδραση των ιθυνοντων να βλεπουν το κοινο της Λιφο να διαβαζει οτι σκουπιδι κυκλοφορουσε. Καμια.
Σορρυ, αν εκνευριστηκαν πολλοι, ηταν για καλο σκοπο.
Και το αλλο που (ξανα)(πικρο)διαπιστωσα ειναι οτι η ενασχοληση με τετοια και τετοια σε παει μακρυα απο το κυριο σκοπο που ειναι να γραφεις.
Τα τρολ καταφερνουν πολυ περισσοτερα και πολυ χειροτερα απο αυτα που νομιζουν.

 

Αναζήτησα τη δήλωση της αίγλης και υποθέτω ότι είναι αυτή:

# Αίγλη στις 17/05/2009, 01:01 μμ

law of attraction

‘Λάθος ερμηνεία' δηλώνεις, τώρα. Τι να σκεφτώ; Ότι είχες επίγνωση; Ότι συνειδητά τροφοδότησες πολλάκις το δημοφιλές ανάγνωσμα του κακού χαμού; Όχι πως έχει σημασία. Εγώ απλώς μπήκα να τοποθετήσω το καινούργιο μου link για δυο φίλους που ο δρόμους τους για μένα περνάει από δω. Κι έτυχε να πέσω πάνω στο κυλοτάκι του the_Rock, ο οποίος ανεβάζει τα posts του στο top και κατηγορεί το troll που είναι.

 

Θα μπορούσα να μην απαντήσω καν σε αυτό τον πόλεμο λάσπης, μιας και η δήλωση του Radio Nowhere, ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για το  συγκεκριμένο συμβάν με το F5, με καλύπτει, αλλά δεν είδα τον darkwhisper να παίρνει θέση ή να ζητάει μια συγγνώμη, ούτε και την Αίγλη φυσικά που έδωσε την αφορμή για αυτό το σχόλιο του dark.

Επειδή παρατηρώ ότι κάποιοι έχουν αρχίσει να καίνε φλάντζες από τη συνεχή ενασχόληση με τα blogs, τις λίστες και τις βαθμολογίες, έχω να πω τα εξής.

Στη ζωή μου έχω πετύχει τα πάντα με προσωπική προσπάθεια και ποτέ δεν προσπάθησα να καπελώσω τους άλλους για να πετύχω ένα στόχο. Έτσι λειτουργώ και εδώ. Θα ένιωθα εντελώς γελοίος να κάθομαι να ασχολούμαι με F5 και τέτοιες παπαριές για να ανεβάσω τα ποστ μου. Και ακόμη περισσότερο γελοίος να κάθομαι να φτιάχνω χαρακτήρες και να μιλάω με τον εαυτό μου! Έλεος ρε παιδιά!

Θα ένιωθα να γελοιοποιούμαι μπροστά στα μάτια αυτών που με διαβάζουν. Κάποιοι ίσως το κάνουν λόγω της ματαιοδοξίας τους. Εγώ όχι!

Δεν δέχομαι λοιπόν από κάποιον, να μπαίνει σε ποστ μου και να γράφει τέτοιες παπαριές. Και αν είναι μάγκας, θα έπρεπε αφού είχε τέτοιες έμμονες ιδέες, να το ψάξει πρώτα μέσω των IP όπως αναφέρει (και μέσω της Lifo, δεν έχω πρόβλημα) και μετά να βγει και να γράψει ένα τέτοιο σχόλιο. Dark ειλικρινά ντρέπομαι γιατί δεν περίμενα ότι θα έγραφες κάτι τέτοιο.

Δυστυχώς έχω αρχίσει και καταλαβαίνω, ότι κάποιοι εδώ μέσα έχουν αρρωστήσει κάνοντας  blogging. Έχει γίνει η κύρια ασχολία τους, για να μην πω η μοναδική. Και σεβαστό αυτό για μένα, δικαίωμά τους, αλλά το να αρχίζεις να κατηγορείς τους υπόλοιπους χωρίς στοιχεία είναι απαράδεκτο.

Κάποτε στο παλιό blog της Lifo (θυμάσαι ασφαλώς dark) πλακώθηκα με τη Στρατηγό της Ζακύνθου, επειδή μαζί με ένα φίλο της, μπήκαν ένα βράδυ και «πείραξαν» τις τότε λίστες. Από τότε δυστυχώς κάποιοι είχαν αυτό το κόλλημα με τις λίστες και την προβολή τους. Και αν θυμάσαι, είχε αποχωρήσει στη συνέχεια και η conscious από τα blogs λόγω του γεγονότος! Και τότε μόνο εγώ είχα μιλήσει ανοιχτά...

Πάντα εδώ μέσα προσπάθησα, γράφοντας, να δημιουργώ κλίμα θετικό, άλλοτε με χιούμορ και άλλοτε με σάτιρα. Και ξέρεις καλά ότι όποτε χρειάστηκε υπερασπίστηκα τους υπόλοιπους bloggers. Ακόμη και τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος θα φέρναμε, τότε με το θέμα «Απόλλων» για να κρατήσουμε το χώρο καθαρό από διεστραμμένα μυαλά.

Ακόμη και προχτές άνοιξα διάλογο με το troll σε ένα τελευταίο του post, προσπαθώντας να τον κάνω να καταλάβει κάποια πράγματα. To post τελικά αυτό εξαφανίστησε και δεν γνωρίζω αν το έσβησε ο ίδιος ή αν έκανε κάποια εκκαθάριση η Lifo.

Λοιπόν για να το κλείσουμε το θέμα, σου προτείνω όταν αποφασίζεις να γράψεις κάτι, να το ψάχνεις καλά πρώτα και μετά να μιλάς. Και σου επιτρέπω να ζητήσεις με email από τον tsagar τις IP που χτύπησαν το ποστ μου ή το σχολίασαν, για να σου φύγει και η περιέργεια.

Τώρα με ρωτάς αν πρέπει να κλειστείς σε ίδρυμα (αν κατάλαβα καλά). Θα σε προωθήσω για πληροφορίες στη φίλη σου Dana, η οποία είχε νοσηλευτεί παλαιότερα σε σανατόριο όπως είχε γράψει σε παλαιότερο ποστ και επέστρεψε απόλυτα υγιής στα νέα blogs της Lifo.

Και κάτι τελευταίο για όλες και όλους.

Δείτε τη ζωή θετικά. Βγείτε από αυτό το μικρόκοσμο και ζήστε τη ζωή σας. Η πραγματική ζωή δεν είναι εδώ μέσα αλλά εκεί έξω. Εδώ (θα το πω για πολλοστή φορά) κάνουμε την πλάκα μας και σκοτώνουμε λίγο από τον ελεύθερο χρόνο μας.

Καλή εβδομάδα σε όλους τους φίλους!

The Rock

Facebook Twitter Google Bookmarks
 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ POSTS ΓΙΑ: BLOGGING   ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ  
 
ΣΧΟΛΙΑ: 42
# gpoint στις 25.5.2009, 12:35
Μη φτύνεις θα νομίσουν ότι ψιχαλίζει καλοκαιριάτικα και έχουνε δουλειές οι άνθρωποι...
Mετά το ποστ του apoStel των φρονίμων τα παιδιά σβήμουνε τα ιχνάκια τους.
Ο αντιπερισπασμός δεν σου πέρασε καθόλου από το μυαλό ;
γιατί και άλλα μυστήρια "τυχαίνουνε" τον τελευταίο καιρό στο (εντελώς σάπιο) βασίλειο της Δανιμαρκίας
Μου άρεσε η "στρατηγός της Ζακύνθου", έχουμε και τον γαλλικής καταγωγής στρατηγό Μπινέ οπότε πλήρες το πολεμικό επιτελείο.
Αλονζανφάν
# pastitsio στις 25.5.2009, 12:43
signwmi pou 8a fanw toso amorfwti alla epeidi eimai sti douleia kai variemai aforita i8ela na ekfrasw treis apories: 1. ti einai troll? 2. ti kanei to f5? 3. an asxoleiste me tosi sovarotita me tetoiou eidous 8emata, tote me ta pragmatika sovara ti kanete? Euxaristw ek twn proterwn gia oses apandiseis sas me diafwtisoun
# The_Rock στις 25.5.2009, 12:54
@pastitsio, επειδή δεν είναι καθόλου σοβαρά θέματα αυτά που αναφέρεις, μην το ψάχνεις καλύτερα....
Άσε να ασχολούνται άλλοι, όλη μέρα με αυτά :)
# Vam33 στις 25.5.2009, 12:57
Καλημέρες Rock.Ναι το Blogging για πολλούς έχει γίνει το αντικαταθλιπτικό τους.Να ξέρουν όμως ότι θα κυλήσουν άσχημα γιατί τα κενά που έχει ο καθένας απο εμάς δεν καλύπτονται έτσι
# gpoint στις 25.5.2009, 12:58
Να σου απαντήσω - τιμής ένεκεν μιά που μαγειρεύω μουστίτσιο, πρώτο ξάδερφο του παστίτσιο.
1. για το τρολλ υπάρχουν πολλοί ορισμοί. Ο κατά την γνώμη μου καλύτερος : κουραδόμαγκας του διαδίκτυου που παρενοχλει λρυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία.
2. Με το εφ5 ανεβάζεις τον αριθμό των επισκέψεων ή αναγνώσεων σε ποστ ή μπλογκ
3.Γιά απάντηση παραπέμπω στο άρθρο μου : http://www.logokipos.gr/portal/html/modules.php?name=News&file=article&sid=606
στις τελευταίες γραμμές αν βαριέσαι να το διαβάσεις όλο
# The_Rock στις 25.5.2009, 13:01
@gpoint, όλα τα περίμενα, αλλά να κατηγορηθώ ότι στήνω ποστ και σχόλια ΕΛΕΟΣ...!!!
Και ειδικά και από την Αίγλη που κυκλοφορεί δεν ξέρω με πόσα nicks στο χώρο :) ΗΜΑΡΤΟΝ που λέει και ο Γεωργίου!!!!
Τελικά φαίνεται ότι ενοχλεί πολύ, το γεγονός ότι δεν έχω ενταχθεί σε κάποια "παρέα" εδώ μέσα και παραμένω ανεξάρτητος, μακριά από συνεννοήσεις μέσω κινητών, email και κρυφών συναντήσεων ;-)
# ApoStel στις 25.5.2009, 13:03
Ωραία πράγματα. Πως το λένε; Ενος κακού μύρια έπονται. Φτάσαμε στο σημείο να πλακωνόμαστε μεταξύ μας, ένας παπάρας μας έχει κάνει και πηγαίνουμε τοίχο-τοίχο,
μου είπες, σου είπα και πάει λέγοντας.
Θα συμφωνήσω μαζί σου, όταν σου πετάνε κάτι δεν πρέπει να το αφήνεις να πέφτει κάτω ,η λάσπη δεν θα κολλήσει αλλά σίγουρα θα σε λερώσει. Από την άλλη μεριά δε σβύνεις τη φωτιά με λάδι, από την παράθεση των σχολίων Dark και Radio που κάνεις φαίνεται να έχουν διαφορά 3 ώρες ,τι περίμενες ;να στηθεί ο άλλος τόση ώρα για να ανταπαντήσει; Τόσο απίθανο θεωρείς το ενδεχόμενο να μην είδε την απάντηση;Ετσι και αλλιώς από την διατύπωση δε νομίζω ότι εννοούσε κάτι για τις εμφανίσεις , στα ίσια σε ρώτησε για πιθανότητα ταύτισης σου με το τρολ του προπροηγούμενου θέματος ,σιγά την μομφή ,εγώ να σου πω την αμαρτία μου για πλάκα το κατάλαβα.
# The_Rock στις 25.5.2009, 13:09
Φίλε ApoStel, με συγχωρείς αλλά έτσι όπως είναι η κατάσταση εδώ μέσα, δεν γουστάρω τέτοιου είδους πλάκες!
Μου έγινε μία ερώτηση και απάντησα όσο πιο κόσμια γίνεται.
Ευχαριστώ για το σχόλιο.
# Radio Nowhere στις 25.5.2009, 13:20
Ροκ, κι εγω το ειδα αν οχι σαν πλακα τουλαχιστον οχι σαν μομφη. Μιας και ο διαλογος που ειχες μ' εκεινο το τυπο καλοπιστος ειναι (ακομα κι αν ειναι επινοηση).
Βεβαια μπερδευτηκα με τα νικ του και δεν ξερω αυτος ο συγκεκριμενος με τα φωνηεντα σε τι αθλους ειχε διαπρεψει.
Απ' την αλλη φιλτατε Ροκ, βρισκω στο σημερινο σου κατι ανφέαρ που θα επρεπε να το ξανασκεφτεις.
# The_Rock στις 25.5.2009, 13:25
@Radio, όταν κάποιος με κατηγορεί δημόσια και επικαλείται φίλους του καθηγητές που θα ψάξουν τις IP και άλλες τέτοιες παπαριές (δήθεν απειλή), θέλεις να το θεωρήσω πλάκα;
Προκαλώ τον dark να το ψάξει και να βγει δημόσια εδώ και να αναρτήσει τις IP, για να δούμε ποιος τελικά κρύβεται πίσω από όλα αυτά!
Αυτό είναι μαγκιά για μένα, τα υπόλοιπα είναι γελοιότητες.
# The_Rock στις 25.5.2009, 13:34
Και θα σου πω και κάτι ακόμη Radio, μιας και μπήκες στην κουβέντα. Και εγώ πίστεψα τότε ότι εσύ είσαι αυτός που μου απαντάει σε εκείνο το ποστ, αλλά δεν βγήκα να το γράψω κάπου δημόσια. ΕΛΕΟΣ!
# apologiaprosuavita στις 25.5.2009, 13:38
ααα...τί λες βρε ροκ; Δεν ανέχεσαι πλάκες; Πρέπει να διατηρήσουμε το χιούμορ μας. Τουλάχιστον μεταξύ μας. Για σκέψου να έγραφε και ποστ ο Νταρκ "Αυτός, ο άλλος και τα μυστήρια ενός σώβρακου"! Όπου ένας γνωστός μπλόγκερ πρώην έγκλειστος του Αλκατράζ πέφτει στον έρωτα καθηγητή πληροφορικής που γράφει στη λάιφο. Συνεχίζεται......
# The_Rock στις 25.5.2009, 13:40
Apologia, είπα δεν ανέχομαι πλάκες τέτοιου είδους! Και δεν το θεωρώ πλάκα το συγκεκριμένο σχόλιο. οκ κούκλα μου; Ελληνικά μιλάμε όχι κινέζινα.
# Radio Nowhere στις 25.5.2009, 13:50
Μπορει και να το νομισες.
Δεν ημουνα ομως.
Και μαλιστα το συγκεκριμενο σου ποστ μου ειχε διαφυγει (και ποσα αλλα μεσα σ'εκεινο το χαμο)
λεγοντας παταγα το Φ5 δεν ειπα οτι εβγαλα και ψευδονικ. Φωναζω, βριζω, μπερδευομαι, εκτιθεμαι αλλα ολα αυτα με ενα και μονο ονομα.
Ευτυχως που η τοποθεσια μου μπορει να ελεχθει ανα πασα στιγμη.
Θα επιμεινω φιλε (επιμενω και στο φιλε) και για το ανφέαρ, οσο και να σε πειραξε ή δικιο να εχεις.
Κι αν θελετε το καλο αυτου του εξαιρετικου χωρου (που εγω που σας παρακολουθω καιρο πριν συμμετασχω εχω να πω οτι ειναι εξαιρετικος οχι λογω Τσαγκ και καθε μαγκ αλλα λογω ολων εσας με τα υπεροχα κειμενα, σχολια και εμπνευσεις σας) αφηστε επιτελους τα προσωπικα ποστ. Τρωνε πολυτιμη πνευματικη ενεργεια απο ολους και χαρη απο το χωρο.
Αυτα και παω για μασσαζ.

# Ανώνυμο σχόλιο στις 25.5.2009, 13:55
Den eisai to troll pou legetai Kousmas.. to gnorizo afto. Den exeis ta kotsia na kaneis kati tetoio.

Omos ki esy exeis F5 mania. Kai den peitheis oti eisai agio paidi. Skoteino lamogio eisai ki esy, gemato me komplex.

Mia olokliri nyxta se eixa kanei ego na lyoseis to koumpaki, thymasai, tote me ta oumpala tou tavrou ??? sigoura tha exeis mpei ston peirasmo na dokimaseis ki alles inernetikes amarties.

Afta gia tin ora. Vgale to fotostefano giati den sou paei na kaneis tin vasilisa me Feux Bijou..
# The_Rock στις 25.5.2009, 13:56
Radio, οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους. Αυτό το πιστεύω.
Μασάζ; Άντε τυχεράκια ;-)
# The_Rock στις 25.5.2009, 14:00
Αγαπητέ ανώνυμε, ο τελευταίος που θα ήθελα να πείσω θα ήσουν εσύ....
Ξέρεις καλά ότι δεν μασάω από τέτοιου είδους σχόλια, απλά σε παρακαλώ διατήρησε αυτό το ύφος γραφής, γιατί μπορεί πάλι να πει κανένας ότι μιλάω πάλι με τον εαυτό μου :ppppp
# Ανώνυμο σχόλιο στις 25.5.2009, 14:11
Etsi se thelo... anotero anthropo. Prigipisa tou maxala.
Paikse oti rolo theleis stous allous, alla metaksy mas min kaneis to papadopaidi. Nai?
Den eisai amoiros stis gourounies!
# The_Rock στις 25.5.2009, 14:17
Ανωνυμάκο, σου φέρομαι ευγενικά, όπως και σε κάθε άνθρωπο που χρειάζεται υποστήριξη. Μη μου γράφεις όμως συνεχόμενα σχόλια, γιατί θα μπω πάλι σε καμιά λίστα και θα έχω προβλήματα :pppp
# pastitsio στις 25.5.2009, 14:26
gpoint s euxaristw poli, giati mono esi asxoli8ikes na mou liseis tis apories! parol auta oi apories mou megalwnoun! Diladi iparxei kapoios pou vriksetai sti selida pou exei grapsei kai pataei to f5 gia na fanei oti ton diavazoun polloi? Kai poios einai o skopos? Kerdizei se kanena diagwnisno??!! Ti na pw pragmatika vraxikiklwsa. Oi sizitiseis mou 8imizoun ligo epoxes reality kai big brother opou elleipsei epafis me ton eksw kosmo ta provlimata diogkwnondan. Fovamai oti se ligo 8a grafondai atakes opws "iparxoun edw mesa merika atoma pou ipokrinondai" ,"de 8elw na valw logia", "iparxoun klikes" kai alla paromoia..
# pastitsio στις 25.5.2009, 14:29
Kai proste8ike ki alli mia aporia: einai wraio to moustitsio? ki an nai 8elw ti sindagi!
# anodien στις 25.5.2009, 14:32
Σχόλιο 1.ΕΛΕΟΣ! Σχόλιο 2 θα μπει το βράδυ γιατί βιάζομαι για τη δουλειά...............
# darkwhisper στις 25.5.2009, 14:50
καταρχας καλησπερα. δεν εκανα καμια επιθεση σε κανεναν. μου φανηκε οτι εκανες ενα παιχνιδακι, για να αποδειξεις τη γελειοτητα του πραγματος ισως, και θεωρησα πιο ευθες να σε ρωτησω κατευθειαν πρωτα. Γιατι ετσι κανω παντα. Και γιατι δεν το θεωρησα κακο απαραιτητα σαν παιχνιδι. και γω ειχα κανει το παιχνιδακι μου πχ. με το "ποιον προσπαθεις να πεισεις..."

Ευθεως θα ξεχεζα και τον ραδιο που γραφιας τετοιου βεληνεκους καθεται και αυνανιζεται με το f5 και ασχολειται με παπαριες. αλλα το λεει μονος του οτι "η ενασχοληση με τετοια και τετοια σε παει μακρυα απο το κυριο σκοπο που ειναι να γραφεις." οποτε δεν εχω κατι να προσθεσω :)

Ευθεως ειπα και στην αιγλη οτι μου ειναι αδιαφορη ως blogger καποτε αλλα αυτο δε σημαινει οτι αποκλειεται καποια στιγμη να κανει κατι που μου αρεσει η να συμφωνησω μαζι της. Δεν ειμαι εμπαθης με κανεναν, ουτε με αυτους που με εχουν βρισει. η ετσι θελω να πιστευω τελοσπαντων, μεχρι να αποδειχτει το αντιθετο.

Θυμαμαι πολυ καλα τι εγινε και με βασιλικο και με απολλωνα. Αλλα ξερεις τι, χεστο καλυτερα γιατι ολοι λειπουν που ηταν τοτε εκει, και δεν εχει νοημα να λεμε για κατι που κανεις δε θυμαται η δεν μπορει να ανατρεξει.

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι η αιγλη μιλουσε για αλλο ποστ σου και γω για αλλο, απλως η γενικη ιδεα μου κινησε την περιεργεια να περασω να σε επισκεφτω. δατς ολ! Εκτος αν με εχετε συνηθισει να αναπαραγω την αιγλη... και ο ραδιος ειπε οτι πατησε ΚΑΠΟΙΑ F5, ενω εγω οτι εισαι το τρολλ. Αρα ποια θεση ποια συγνωμη; τι λες;

Να σημειωσω οτι ο ραδιος κανει αυτο που εσυ ειπες τουλαχιστον γελειο για τον εαυτο σου, και του λες μπραβο. και οτι στην αιγλη μεχρι χτες ελεγες μπραβο, γιατι οτι κανει το κανει ανοικτα. Αυτα περι "ομαδων". Ναι ρε μαγκα εγω πινω και κανα ποτο με καποιους εδω μεσα, εκει εξω, αλλα οταν τους πιασω να γραφουν παπαριες, πρωτος τους ξεχεζω. και εχω την απαιτηση να μου κανουν το ιδιο.

Τεσπαν δεν μπορω για πολλους λογους να μπαινω συχνα, και δε θελω κιολας, οποτε δες μονος σου ποσο γελοιο φαινεται να με ρωταει καποιος γιατι δεν απαντησα τις αμεσως επομενες ωρες. Δες επισης στη δεξια στηλη οτι αυτος ο καποιος που κανει σατιρα με "τους γνωστους Blogger" και "δε θελει να ριχνει λαδι στη φωτια" απο τα 10 τελευταια του ποστ τα 8 περιπου ειναι για τη λαιφο και τα προβληματα της. Μετα μετρα και ποσες σελιδες εγραψες, εδώ στην αγορευση σου στο λαιφοδικαστηριο, και ποσο πολυ "πληγωθηκες και ντραπηκες" για μενα, και συνδιασε το με τη φραση σου οτι η ζωη ειναι εκει εξω.

Αν μετά απο αυτο επιβιωσει η λογικη, τότε αγορι μου σταματα να σκεφτεσαι τοσο "θετικα" γιατι θα αρχισει να σε τραβαει ο νοτιος πολος, σαν τα χεληδονια. (για να κανουμε και λιγο χαβαλε γιατι μας επεσε λιγο βαρυς ο κιμας)

και λεγοντας κιμας... δε μου λες ρε φιλε πως γινεται και εισαι ο μονος βλογερ που παντου κολαει μια ντανα; Σα την κοκα κολα ενα πραμα; φιλαρακι... ειναι παντρεμενη ξερεις... μαλακια... :)

Ασε που αυτα τα ζακυθινα ειναι τρελα κι επικινδυνα, οπου και να τα πιασεις λερωνουν. παραγουν τονους κρασι και μπαφο για ιδία χρηση και μετα πανε και γαμανε τις καρετες καρετες μες στη μαστουρα τους και τις εχουν ξεκληρησει. κατι λιγες ερχονται πια, κι αυτες πανε τοιχο τοιχο...

@γποιντ θελω τη συνταγή για το μουστιτσιο τωρα! οχι "τώρα", ΤΩΡΑ λεμε! :)

@pastitsio τα τρολλ ειναι κατι μυθικα τερατα, πολυ ασχημα, βραδυκινητα τεραστια και παντελως στοκοι. χρησιμα σε πολεμους μεταξυ ορκ και ανθρωπων η ξωτικων κτλ. αλλα καμια φορά μπερδευονταν απο το ανυπαρκτο αη-κιου τους και βαράγαν τους δικους τους χεχε!

το f5 ειναι το κουμπι ανανεωσης σελιδας στα συμβατικα πισι (στα μακ κανουν αλλα πραματα νομιζω) αλλα προσφατως μου θυμισε εκεινο το πειραμα με τις μαιμουδες που συνδεσαν ενα κουμπι με ηλεκτροδιο με τα νευρα που προκαλουν σεξουαλικο οργασμο, κι αυτες το πατουσαν μεχρι που πεθαναν! ζωα, τι να πεις! :)

για το τι ειναι σοβαρο και τι οχι, θα σε παραπεμψω σε μια παμπαλαια ερευνα που λεει οτι ο ανθρωπος προκειμενου να αντιμετωπισει το κενο της υπαρξης του αν χρειαστει εφευρισκει προβληματα. κοινως, στην αφρικη πεινανε, αλλα στην ευρωπη ψοφανε απο τους καρκινους, και καταναλωνουν τονους αντικαταθλιπτικα!

Ελπιζω να σε καλυψα!

Φιλια σε ολους και σημερα εχω πολυ ελευθερο χρονο μετα απο δεκα μερες διπλοβαρδιας, οποτε και παιζει να σας απαντησω σε λιγοτερο απο 3 ωρες. εκτος αν το βραδακι ειμαι στην ταρατσα του μπαιος οποτε θα σας γραψω στα κοχονια μου μουαχαχαχαχα!
# apologiaprosuavita στις 25.5.2009, 15:00
Το μουστίτσιο είναι εξαιρετικό και θα το τρώγατε αν είχατε έρθει στην ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ για τις κρατούμενες το Δεκέμβρη, που είσασταν ΟΛΟΙ καλεσμένοι. Ήρθαν λίγοι και σας το κρατάω ηπειρώτικο. Αλλά όσους ήρθαν τους ευγνωμωνώ. Με μουστίτσιο ή χωρίς.
# The_Rock στις 25.5.2009, 15:29
@dark, ας τα πάρουμε ένα ένα.

1. Είδες πουθενά να πω μπράβο στον Radio γι' αυτό που έκανε με το F5;

2. Στην Αίγλη είπα μπράβο τότε και δεν το παίρνω πίσω, όταν βγήκε και παραδέχτηκε ότι έχει πολλαπλά nicks.

3. "Χέστο καλύτερα" το παλιό γιατί μάλλον κάνει τζιζ....

4. Σου έπεσε βαρύς ο κυμάς; Πάλι μουσακά σου έστειλαν από Ζάκυνθο;

5. Εγώ το ξέρω ότι είναι παντρεμένη η Ντάνα, με τους δυο σας δεν μας λες τι παίζει... Έχεις αναλάβει κατά κάποιο τρόπο την υποστήριξή της; Νομίζω ότι όποτε θέλει, κάνει παρεμβάσεις η ίδια και δεν χρειάζεται δεκανίκια...

6. Δεν μου είπες τελικά; Έβαλες εκείνους τους καθηγητάδες να ψάξουν τις IP, για να μην τρωγόμαστε εδώ μέσα τελικά; Αυτό είναι το σημαντικότερο που θα έπρεπε να κάνεις, οπότε δεν με κάλυψες φίλε Ζωρζή.
Για βγάλε τις IP να δούμε και εμείς τι συμβαίνει τελικά. Θα με υποχρεώσεις. Γιατί παρατηρώ πως παίζει πολύ κλο κλο αλλά από αυγό τίποτε :)

7 και τελευταίο. Γράφω σατιρικά ποστ και δεν θα σταματήσω, γιατί πιστεύω ότι δεν θίγουν πρόσωπα και ποτέ κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε για κάτι τέτοιο.

Αυτά και καλό σου απόγευμα.
# Radio Nowhere στις 25.5.2009, 18:13
Κατ' αρχας φχαριστω Νταρκ.
Παντως ηξερα τι εκανα.
Με επιγνωση (μηπως δυσχεραινω τη θεση μου? ισως).
Το Φ5 το παταγα για τον εξορκιστα και για το αλλο το λωλο μονο μπας και ξεκουνηθει η Λιφο απο το ληθαργο της. Μπας και καταλαβει οτι πρεπει να τηρει τους κανονες που εχει θεσει μπας και καταλαβει οτι το συτημα με τα δημοφιλη ειναι διατρητο.
Οτι το ολο στησιμο εχει χοντρα κενα που δημιουργουν προβλημα και θα δημιουργουν εσαει εαν δεν φτιαξουν.
Οτι μπορει ο οποιοσδηποτε να βγαλει ενα λιβελλο εναντιον καποιου, μια συκοφαντια, ενα επιθετικο κακεντρεχες σχολιο και σε πεντε λεπτα (δεν χρειαζεται παραπανω) να το εχετε ολοι να το βλεπετε στη μαρκιζα για ενα μηνα.
Το καταλαβατε αυτο πλεον?
Ωραια. Κατι εγινε. Εις βαρος μου αλλα κατι εγινε.
# darkwhisper στις 25.5.2009, 18:16
ok. 2-3 πραματακια μονο. ενα - ενα τα πηρες, αλλα σου μειναν καποια απεξω. οπου ηθελες απαντησες.
στο ιδιο μοτιβο συνεχίζοντας θα πω οτι πλεον ειναι παραπανω απο σαφες, οτι σου αρεσει μονο να σατιριζεις, όχι να σατιριζεσαι.

επίσης για οσους δεν εχουν ιδεα και μπορει να διαβαζουν αυτες τις γραμμες, ειναι οτι οι ΙΡς παρεχουν πολυ καλες ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ για το ποιος γραφει, αλλα οχι ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. Μια ελαφρως αλαγμενη ΙΡ παραδειγματως χαριν, θα μπορουσες να εισαι εσυ που πατησες ενα ρεσετ στον Η/Υ ή στο μοντεμ, η καποιος απο την αλλη ακρη της αθηνας που τυχαινει ας πουμε να εχετε ιδιο παροχεα (π.χ. HOL) και κοντινες "διευθυνσεις". Περισσότερα βγαινουν και απο τον διαλογο μου με τον verve εδω. http://www.lifo.gr/blogs/verve/10637#comment

θεωρησα οτι καλυτερο κι απο τις "ενδειξεις" ειναι να σε ρωτησω, κι αν το κανες θα μου το λεγες. Το αν θιχτηκες και σου κοψε η μαγιονεζα, δικο σου προβλημα, οχι δικο μου.
Αποδειξη θα ειχα για την ταυτοτητα του καθενος, απο τις MAC adresses, που ομως οπως λεει κι ο βερβ στο λινκ, δε φτανουν στο σερβερ. το "ευτυχως" που λεει στην παρενθεση, ειναι γιατι αν εφταναν, οποιος ηξερε να τις βρει, θα ηξερε να μπει και στα πισια μας και να παρει τον ελεγχο τους. (για αυτο καλο ειναι να μην αφηνετε τον κωδικο του μοντεμ σας οπως ερχεται απο τη μανα του, αλλα να τον αλλαζετε).

Αυτά τα τεχνικα ομως, εγω μονο στη θεωρια τα ξερω. απ πραξη σκραπας, προς το παρον τουλαχιστο. Ενας από τις "παπαριές μου" οπως ειπες, ή απο τους πολυ καλους μου φιλους (14-15 χρονια τον ξερω) οπως λεω εγω ειναι και αυτός εδώ http://www.eecs.berkeley.edu/~costis/index.html
# darkwhisper στις 25.5.2009, 18:31
και ειναι και χαρα μου να τον διαφημισω, γιατι οπως θα δεις διπλα στη φωτογραφια του εχει κανει αρκετα για τα 28 του χρονια. μενει μονιμα στην αμερικη, επικοινωνουμε κυριως με μεηλ, και χαιρομαι πολυ για αυτον που εριξε μαυρη πετρα πισω του και γαμει και δερνει στο μπερκλευ. Διαβαζοντας ξανα λοιπον τι εχει κανει, ομολογω οτι ντρεπομαι να τον ενοχλησω για πιπες, και προτιμω τον χρηστη the rock να με λεει κλωσσα και 40-50 νοματαιους να συμφωνουν μαζι του αφου εγω το παλιαρχιδι τολμησα να σου θιξω την ακεραιοτητα σου. Το πετσι μου ειναι καπως χοντρο για τη μεση οδοντοστοιχια.

το μεηλ και το τηλεφωνο του εκει ειναι καντε οτι καταλαβαινετε.

και προφανως, αμα σου πω εγω οτι θιγομαι, δε θα σταματησεις τη σατιρα, οποτε μαλλον κατι αλλο ηθελες να πεις η καπως αλλιως να φανει τελοσπαντων.

ραδιε, η ευχαριστηση δικη μου. απλώς ρε φιλε μην κουραζεσαι οποιος θελει να το καταλαβει το χει καταλαβει εδω και καιρο. και ειμαστε αρκετοι, και χοντροπετσοι.

Παω να φαω κανα καλαμποκι. τοσο κλοκλο, πεινασα.
# darkwhisper στις 25.5.2009, 18:35
και κατι τελευταιο, μιας και εχω καλη μνημη. γιατι δε μας λες και το κολπακι να γραφουμε ανωνυμα σχολια και μεις, για να παιζουμε ολοι επι ισοις οροις; θυμαμαι σιγουρα οτι ειχες πει οτι το βρηκες, αλλα δεν ενδιαφερθηκα τοτε. τωρα ομως πολυ θα γουσταρα να γινει της λωλης εδω μεσα.
# The_Rock στις 25.5.2009, 19:45
@Radio, άστη την ιστορία με το F5 και πες πως πήγε το μασάζ ρε. Άκουσα ότι σε περιποιήθηκαν κάτι δίμετρες ;-)

ΥΓ. Φίλε μου, το θέμα αυτό το γνωρίζουν πλέον οι πάντες και κυρίως η ιδιοκτησία. Δεν έχει νόημα να το συνεχίζουμε. Αν θέλουν μπορούν να το καταργήσουν και να ηρεμήσουν οι πάντες....
# The_Rock στις 25.5.2009, 20:13
Ζωρζή έχεις φτάσεις σε σημείο να παίζεις ακόμη και στοιχήματα με φίλους σου για το τι μπορεί να συμβαίνει, είσαι μπροστά στο τηλέφωνο και τελικά υποχωρείς και μας λες να τηλεφωνήσουμε εμείς στον ειδικό...?
Με απογοητεύεις, πετώντας τη μπάλα στην εξέδρα...
Μήπως χρηματίστηκες ρε από τα μεγάλα συμφέροντα του χώρου; :p

Δεν θα μπω στη διαδικασία να διαβάσω post με τα τεχνικά θέματα που προτείνεις. Παρατηρώ ότι τα έχεις μελετήσει πολύ καλά και μπράβο σου. Εγώ φίλε δεν τα χρειάζομαι, ούτε καν σαν ενημερωτικό υλικό, γιατί απλά δεν έχω να κρυφτώ από κανέναν. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός...

Κλείνοντας, να πω πως ασφαλώς θα αστειεύεσαι λέγοντάς μου να σου πω τη διαδικασία ανώνυμων σχολίων. Εγώ ήμουν αυτός που ζήτησα από τη lifo να κλείσουν τα ανώνυμα, μετά την υπόθεση "Απόλλων". Το τρικ με τα ανώνυμα, το ανακάλυψα εντελώς τυχαία γράφοντας ένα σχόλιο πέρσι και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ούτε μια φορά. Πάντως θα παρατήρησες πως δεν το ξέρω μόνο εγώ. Ένας (ή μία) παραπάνω μου άφησε 2 ανώνυμα, άρα το έχει βρει και αυτός/η.

Λοιπόν άντε να πάμε να πιούμε και κανένα καφεδάκι τώρα, έχει και ζέστη... Και όταν κάποτε αποφασίσεις να με ξανασχολιάσεις να είσαι πιο προσεκτικός σε παρακαλώ, γιατί το ξέρεις από παλιά ότι δεν χαρίζω κάστανα όταν γράφονται παπαριές και ανακρίβειες για την πάρτη μου.
# darkwhisper στις 25.5.2009, 22:28
πωπω ναι. καθομαι με λιγους φιλους, κι εκει που φτιαχνω τη λιστα στο winamp και βαριομαστε να κραζουμε τον εναν για το μαλλι του και την αλλη που χει περιοδο (μα τι καφροι) λεμε να ανοιξουμε κανα φαιησμπουκ, κανα electric requiem, καμια λαιφο. να ριξουμε λιγο γελιο. κι ο "χαμενος" απο τα στοιχηματα θα πιει οτι του σερβιρουν.
τι να σε πω. εχω πιασει πατο.

μιστερ "εγω ολα τα εχω κανει μονος μου" και "δεν εχω να κρυφτω" και "δε χαριζω καστανα" και "με εχεις απογοητευσει δεν το περιμενα απο σενα" και "Νινα; ΝΙΝΑ; Κυνινα;;;" οπως βλεπεις ουτε τους χαρακτηρισμους επιστρεφω ουτε αποδειξεις χρειαζομαι, ουτε τα ποστ σου του μαιου 2009 που μοστραρουν στη δεξια στηλη. ευτυχως που δεν κρυβεσαι και δεν κουραζομαι. το ποστ αυτο ειναι μια αποδειξη μονο του. πεσαν 4-5 εξυπνα παιδια να σου σφυριξουν το φαουλ, να σου πουν οτι αντιφασκεις (στην καλυτερη) και συ εκει τις παρωπιδες σου. και τιποτα να μην ελεγα εχεις τιγκαρει τα διχτυα σου στα αυτογκολ, ουτε με δυναμιτη να ψαρευες. και μου λες οτι πεταω την μπαλα στην εξεδρα;
με ρωτας γιατι ο βαζελος σταματησε μονο στο 3-1 στη γιουβεντους τοτε;

Αστο φιλε, ο πολυς ξανθοπουλος με τον ζακυθινο μουσακα μου φερνει κατι αερια. Δε βγαζει πια γελιο, αρα δεν αξιζει. Ουτε καν αντιπαραθεση της προκοπης δεν ηταν τελικα, πιο πολυ πλακα ειχε που ειχα "περιποιηθει" το πρωτο τρολλ τοτε, εκεινη τη βανια.

"Προσεκτικος" δεν ειμαι για κανεναν, γιατι δε μου αρεσουν τα καστανα. Οποτε να κι αν τα χαριζεις να κι αν τα τρως μονος σου. Τον σεβασμο μου τον κερδιζεις δεν τον εκβιαζεις. Ας προσεχει οποιος ανοιγει τα σχολια, να δεχεται και κριτικη. Αλλιως στο σανατοριο του η οπου αλλου θελει. εγω αυτα τα παπουτσια εχω λασπωμενα η οχι.

Αν ρωτας τη γνωμη μου παρα-ενιωσες θιγμενος για καθαρος ουρανος, και αυτο ειναι μονο μια εικασια εμπειρικη και τιποτα αλλο. αλλα οτι κρινει ο καθενας εγω τελειωσα απο αυτη τη βλακεια του πιξελωτου δικαστηριου. Δηλωνω ενοχος κοτα και γελοιος και παω να βρω καμια ταρατσα να λιωσω κανα διωρο.

Φινιτο απο μενα για σημερα. παω να δροσιστω.

Και ελπιζω να ξεμπερδευετε απο αυτες τις μαλακιες εδω μεσα, γιατι εγω ειμαι απο τους τυχερους που χωρις φραγκα και χωρις τηλεφωνο και παλι κατι θα βρω να διασκεδασω. αλλοι ομως, εστω και προσωρινα ειναι απο τις κυριες διεξοδους τους και εχουν ξενερωσει. και ειναι λιγο κριμα.

τσιου.
# moreenless στις 25.5.2009, 23:58
είχα πει κάποτε ότι αν χρειαστεί θα το ξεθάψω τον κωδικό μου, και να που χρειάστηκε.
Εκτός από ακαλαίσθητα τα χτυπήματα κάτω απο τη μέση είναι και δηλωτικά των ελλείψεων -εκείνων που χτυπούν-και δεν είναι ποτέ δίκαια. τί σου λειπει βρε Ροκ και χτυπάς κάτω απ΄τη μέση τον πιο ανιδιοτελή ευθύ και δίκαιο μπλόγκερ που ειδα και άκουσα ποτέ; -μακαρι να έχει κάνει τα 500 λάθη, γιατί δεν ξέρω και για ποιό λόγο συζητάτε-
με τη συμπόνια μου, σ΄εσένα που χτυπας.
Καλή συνέχεια και πάλι.
# The_Rock στις 26.5.2009, 00:12
Δεν ασχολείσαι δεν ασχολείσαι, αλλά όλο νέα σεντόνια σου βρίσκω στο ποστ μου dark. Πού και να ασχολιόσουν κιόλας τι θα τραβάγαμε δηλαδή. Ήθελα να ‘ξερα τι πίνετε εκεί. Βρε τι πάθαμε με τον dark… Τι να πω…
Λοιπόν κοίτα, θα σου απαντήσω πάλι με νουμεράκια, γιατί μάλλον έτσι μόνο μπορείς να τα καταλάβεις εύκολα, άσχετο αν απαντάς ό,τι να ‘ναι μετά.

1. Εσύ προκάλεσες το επεισόδιο αποκαλώντας με troll με το σχόλιό σου. Είσαι υπεύθυνος για ό,τι ακολούθησε. Αυτά μπορείς να τα κάνεις με τους φίλους σου, αλλά με μένα σου επαναλαμβάνω πρέπει να προσέχεις όταν γράφεις ανοησίες ειδικά αυτή την περίοδο που τα lifoblogs ταλανίζονται από τα trolls .

2. Έγραψες θα πάρεις το φιλαράκο σου να σου δώσει τις IP και ακόμη και 12 ώρες μετά αντί να το κάνεις, συνεχίζεις να γράφεις πατάτες και δικαιολογίες. Τι έγινε; Μάσησες; Εγώ φταίω πάλι σε αυτό; Σταματήστε εκεί να ασχολείστε με τις τρίχες σας και πιάστε επιτέλους δουλεία.

3. Γιατί μιλάς για παρωπίδες; Πρέπει να συμφωνούν όλοι με τις πατάτες που γράφεις ρε φίλε; Δεν σε κατάλαβα. Άποψή σου και άποψή μου. Με έθιξε το σχόλιό σου και αντέδρασα. Όσοι διαβάζουν, κρίνουν. Γκε γκε που λέει και η apology?

4. Ποτέ δεν έχω κλείσει σχόλια και ποτέ δεν έχω διαγράψει σχόλια. Αν εσύ μπαίνεις και γράφεις ότι να ‘ναι όμως να προσέχεις, γιατί μπορεί να πέσεις κάποια φορά σε κάποιον που δεν είναι ο θείος Βάνιας.

5. Αν ο ζακυθινός μουσακάς σου φέρνει αέρια, βάλε μια τάπα γιατί δεν γουστάρω να κάνεις στο blog μου, αυτά που κάνεις αλλού. Φιλική συμβουλή. Δεν μπορώ βρώμες εδώ μέσα.

6. Δεν ενδιαφέρομαι τελικά για το σεβασμό σου, γιατί το ύφος γραφής σου δείχνει καθαρά ότι δεν σέβεσαι εσύ το συνομιλητή σου.

7. Όταν ξεκινάς να γράφεις κάτι και να κάνεις μαγκιές π.χ. με δηλώσεις του τύπου «πριν πάρω τηλέφωνο…» να μπορείς να τις υλοποιείς, αλλιώς να δέχεσαι την «περιποίηση» και να μην συνεχίζεις να κάνεις το κοκοράκι γιατί γελοιοποιείσαι. Αυτό στο λέω φιλικά για τις διαπροσωπικές σου σχέσεις γενικότερα.

8. Το πιο βασικό. Μην χαλιέσαι. Την πλάκα μας κάνουμε εδώ, αρκεί να τηρούνται κάποιες βασικές αρχές δεοντολογίας. Και μην ξαναγράψεις σεντόνι, γιατί έχω καλύτερα πράγματα να κάνω αύριο φίλε, από το να κάθομαι να σου απαντώ. Αν βρεις τις IP, εδώ είμαι πάντως και σε περιμένω να τα ξαναπούμε.

Καλό βράδυ και χαιρετισμούς στον κο καθηγητή αν μιλήσετε :)
# The_Rock στις 26.5.2009, 00:28
moreenless την καλησπέρα μου. Δεν χτυπώ κανέναν. Έχουμε μια ανταλλαγή απόψεων με τον dark. Διάβασε και θα καταλάβεις. Φιλιά!
# anodien στις 26.5.2009, 00:32
Αυτό το έχω ξαναχαρίσει εδώ μέσα στο παρελθόν και βλέπω ότι η περίσταση το απαιτεί πάλι... http://www.iruler.net/ruler_0_10.jpg μετρήστε τα να τελειώνουμε... να δούμε ποιος είναι ο μεγαλύτερος... Και μετά λέτε τις γυναίκες κατινάρες... Α ρε γιουχάισμα που θέλει ο κώλος σας...
# Ergina στις 26.5.2009, 00:51
Rock λες να πέφτει τρελό θάψιμο στις συναντήσεις που λες; :-) Όλα αυτά θεμιτά αρκεί να μην είναι διπρόσωπος κάποιος,να βρίζει ανελέητα και στο μπλογκ να είναι κύριος,αυτό το σιχαίνομαι.
# Ανώνυμο σχόλιο στις 26.5.2009, 01:51
exeis tin athootita enos serial killer.

epitelous parto xampari oti oi theories synomosias fysika kai se aforoun, mias kai h kakomoutsouniasmeni sou komplexara den tairiazei kai den xoraei se parees xalares kai anetes.
ti na se kano pou exeis ton anthropodioxti???

fysika, afto den dikaiologei tin malakia pou se dernei, oute kai tis xilies antifaseis pou pefteis.

ksou ksou apotyximeno troll !!!
# darkwhisper στις 26.5.2009, 04:09
H διαλεκτικη ειναι μια ανωτερη μορφη τεχνης, εκτος των άλλων. Προυποθετει γνωση της γλωσσας, ενσυναισθηση λογικη αναλυση και πολλά άλλα. ησουν απο την αρχη τοσο τυφλωμενος απο αυτο που ηθελες να ακουσεις, που μου παρεδωσες το πηδαλιο απο τα αποδυτήρια. ουτε καν καταλαβες οτι οδηγουσα. Ουτε και τωρα φυσικα.

εχω καποιες αρχες που λες, και τις τηρω πολύ συνειδητα. προφανως μπορουσα να το τελειωσω σε τρεις γραμμες. και εσυ να βγαζεις αφρους χωρις να ξερεις γιατι, για ενα θεμα που στους αλλους θα φαινοταν γελοιο, γιατι απλως δε θα μπορουσαν να ακολουθησουν πισω απο τις λεξεις, αφου δε θα ηξεραν. Οπως εγινε τοτε με τον απολωνα και την ινδολη, που τοσο ευκολα τον βαφτιζεις ψυχακια.

ομως αν δεις εναν ψηλο και εναν κοντο να παιζουν σκακι και μετα τη ληξη ο ψηλος προτεινει να παιξουν τη ρεβανς στο μπασκετ, δε χρειαζεται να εισαι διανοια για να καταλαβεις ποιος κερδισε στο σκακι. Αυτο ο εγωισμος μου δεν το ανεχεται.
ο άλλος λογος ειναι γιατι ξερω, οτι αν πω καποιον αγαμητο, πανω στην κουβεντα, η μπαλα θα παρει και τον σπυριαρη της διπλανης πορτας που σε τιποτα δε μου φταιει, απλως ετυχε να περναει και να ακουσει. ουτε αυτο μου αρεσει.

Για αυτο λοιπον δε βριζω δεν χρησιμοποιω τον χαρακτηρα μου η του αντιπαλου στην κουβεντα, δεν ανατρεχω στο παρελθον, και δε χρησιμοποιω γνωσεις που δεν υπαρχουν μεσα στο διαλογο. χρησιμοποιω μονο τα λογια του άλλου και τη λογικη, για να απαντησω στα δικα του ερωτηματα. οτιδηποτε αλλο ειναι μη αποδεκτο, δηλαδη ήττα. Και μεσα σε ολα αυτά, πρεπει να εχω και ανοιχτα τα καναλια μου μην τυχον και ειμαι εγω αυτος που κανει λαθος.

Δεν ειναι απλο οπως καταλαβαινεις. το να πρεπει να πεφτεις στο διαλεκτι κο επιπεδο του καθε παπαρα για να μπορεσει να προχωρησει ο διαλογος. Ομως ειναι απαραιτητο, αν θελεις να αναδειχθει η ουσια μεσω της μαιευτικής.

ποια ηταν εδώ; οτι ο απατημενος συζυγος που ουρλιαζει, δεν ειναι ο απλα απατημενος συζυγος. Αυτος απλά χωριζει. αλλα ειναι ο απατημενος που προσπαθησε 30 φορες να απατησει και εφαγε χυλοπιτα, και τελικα τον προλαβε η γυναικα του.
και το δευτερο κοματι ηταν, οτι η κακος σχολιασμος ("σατιρα-βλεπε λαζοπουλος") μπορει να οδηγει σε μια συνεχη αναζοπυρωση μιας καταστασης, και τελικα σε περισσοτερες καταστροφες απο τα αρχικα αιτια.

Προφανως, ποτε δεν ησουν σημαντικος σε ολο αυτο. ησουν απλα μια καλη αφορμη. ουτε μπορουσες να με "περιποιηθεις" ποτε. Δεν πλησιασες καν. Με διαστρεβλωσεις, υπεκφυγες, παιδικες μομφες, εισαγωγικα και χαμογελακια, περισοοτερο εξεθετες τα σημεια που ησουν τρωτος, παρα στηριζες τα οποιαδηποτε επιχειρηματα σου. Ποσο μαλιστα οι αστειες προοσπαθειες να χτυπησεις κατω απο τη μεση. Ουτε μεχρι εκει δεν εφτανες XD

Φυσικα θελει ενα Α επιπεδο να ξερεις που εισαι τρωτος για αρχη. και μετα πως να το κρυψεις, aν δεν εισαι ετοιμος, και στη χειροτερη να το υπερασπιστεις. το τελευταιο θελει νευρα απο ατσαλι.

Απειλες και αντρικα τσαμπουκαλικια και "ξερεις ποιος ειμαι εγω ρε;" ειναι αχρηστα πανω μου. Εμαθα να διαφωνω σωστα με ανθρωπους, πολυ πριν βρεθω προστατευμενος πισω απο μια οθονη. Αυτά ολα λοιπον ειναι κλανιες στον ανεμο.

Ισως ολα αυτα να ακουγονται αλαμπουρνεζικα. το θεμα ειναι οτι επαιξα τιμια αποτην αρχη ως το τελος. η ειλικρινης απαντηση στα 8 ερωτηματα π.χ. θα ηταν σε ολα "στα αρχιδια μου". αλλα δε θα εξυπηρετουσε. Το κατω από τη ζώνη (κι απο τα πολυ λαιτ μαλιστα) θα ηταν στο κλεισιμο σου: "χαρετισματα στον καθηγητη" να πω "ποιον αυτον που τελειωσε το διδακτορικο του στα 26;" αλλα κι αυτο θα ηταν ακυρο.

ομως θα ηταν με το ονομα μου η εκθεση μου σε ολο αυτό και οχι σα τη μαλακω ανωνυμη απο πανω μου.

τα λεω ομως ολα αυτα γιατι απο τη στιγμη που ειδα το σχολιο της ανοδιεν και της μορηνλες, εμεινα κοκκαλο. Γιατι συνειδητοποιησα οτι εχασα, μολις τα διαβασα. οχι απο σενα φυσικα, ουτε που πλησιασες, αλλα απο τον κακο μου εαυτο. που πηρε το τιμονι, κι εκει που κοντευε να φτασει, το ριξε στις ξερες. ακομα δεν εχω καταλαβει που ακριβως το εχασα. Πως πηγα να κανω ενα καλο και τα κανα μανταρα. Ο λογος που εχω αυτη τη δεοντολογια, ειναι ακριβως για να μην υπαρχουν αυτα τα σχολια, μεταξυ άλλων. Αρα, νουλα!
Ουτε το ουσιαστικο αναδειχτηκε. Ουτε ηταν τοσο διασκεδαστικο οσο θα θελα. τζιφος. γιατι; γιατι εχασα τον ελεγχο της ΑΙΣΘΗΣΗΣ της κουβεντας δινοντας περισσοτερο βαρος σε άλλα. και ετσι καποιοι εισεπραξαν αρνητικη χροια, χωρις να ξερουν καν γιατι μιλαμε. αυτο ομως ειναι πολυ σημαντικο σφαλμα στο παιχνιδι.

Τελοσπαντων μικρη σημασια εχει. οπως και εσυ αλλωστε. ειμαστε ολοι τοσο εκτεθειμενοι, που θα επρεπε οποιος εχει τα ματια του ανοιχτα να μπορει να δει ποιος ειναι ο ροκ, ο κουσμας, η απολογια κτλ. και να προβλεπει καταστασεις, οχι να ακολουθει. Αν αυτο ισχυε, τοτε και η παραπανω κουβεντα δε θα εξυπηρετουσε σε τιποτα, περα απο την προσωπικη μου ματαιοδοξια. Τη ματαιοδοξια ενος ανθρωπου που αντιμετωπιζει την κομπλεξικη διαφωνια ως ενα υπεροχο mind game.

για εμενα αυτο εληξε. ειτε καταλαβες τι εγινε, ειτε οχι. και δεν θα προσπαθησω να κανω καποια περιληψη φυσικα για να μη σε κουρασω.

Απο εκει και περα οποιος εδω μεσα δεν καταλαβαινει που αρχιζει και που τελειωνει η προσωπικη του ευθυνη σε ολα αυτα, και δηλωνει το ελληνικοτατο για "ολα φταιει ο κουσμας" λες και φυτρωσε μονος του, ειναι αξιος της μοιρας του.

Μη μου ανησυχεις λοιπον κοιμησου ησυχος, δε θα σε ξανα ενοχλησω. την επομενη φορα θα βρω αλλα παιχνιδακια να παιξω.

Εσυ κατσε στο μικροκοσμο σου και φροντιζε το προσωπειο σου, μεχρι να καταλαβουν ολοι οτι ποτε και πουθενα δε γραφεις τιποτα για σενα, αλλα προσεχεις πολυ τι θα πεις. τυπου "εγω πιστευα πως εισαι εσυ ραδιο, αλλα δε θα στο λεγα κιολας!"

κι ασε εμενα να γελοιοποιουμαι και να επιμενω οτι ετσι πετυχαινω καλυτερες ποιοτικα διαπροσωπικες σχεσεις. Ασε που κοιμαμαι καλυτερα το βραδυ.

(Τελευταιο σεντονι ηταν. το υποσχομαι!)
# Radio Nowhere στις 26.5.2009, 04:33
Γεια σου Νταρκ,
θα το τυπωσω.
# pastitsio στις 26.5.2009, 09:41
dark den exeis adiko gia t oti efevriskoume provlimata gia n andimetwpisoume to keno tis iparksis mas, alla anarwtiemai eseis DEN exete provlimata?! Giati egw exw arketa ki etsi de xreiazetai kan na efevrw! Einai ki auto mia skepsi pou les, alla otan plisiazei na ginei idrimatismos ginetai epikindino kai 8elei prosoxi.. An koitakseis ta sxolia autis tis selidas san tritos ap tin arxi mexri to telos 8a to katalaveis..
# The_Rock στις 26.5.2009, 10:51
Η απάντησή μου, που κλείνει (για μένα) αυτό τον πόλεμο κατά της προσωπικότητάς μου βρίσκεται εδώ:
http://www.lifo.gr/blogs/u50/16787#blogtop

Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια.

Πρέπει να είσαστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

Avatar
Welcome to...
our prison... True stories only!
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣE ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Copyright© 2009 ΔΥΟΔΕΚΑ Α.Ε.       Ανάπτυξη εφαρμογής verve VERVE Internet & Open Source Solutions  / Διεύθυνση project FairyNetwork