LIFO
Τετ, 06 Ιαν 2010 04:24 μμ

Ατσίδες και "Κορόϊδα"

Καίριο το ΣΧΟΛΙΟ του κ. ΑΛΕΞΗ ΠΑΠΑΧΕΛΑ, στο σημερινό - Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010 - φύλλο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ.

Επειδή θεωρώ ότι θίγονται σημαντικά θέματα, με κυρίαρχο αυτό της πολιτικής μας ωριμότητας, αποφάσισα να το αναδημοσιεύσω.

Η αυτοκριτική και τα σχόλια, δικά σας.

 Τεστ ωριμότητας οι δημοτικές εκλογές

Μερικές φορές θέλω να γράψω πως «θέλουμε και τα παθαίνουμε». Τι εννοώ; Υποφέρουμε από την ποιότητα των πολιτικών που εμείς οι ίδιοι επιλέγουμε. Αφορμή για τη σκέψη αυτή στάθηκε ένα ρεπορτάζ για το ποιοι μπορεί να είναι οι υποψήφιοι των μεγάλων κομμάτων για τους σημαντικότερους δήμους της χώρας. Ομολογώ ότι με έπιασε κατάθλιψη. Ηταν όλοι, μα όλοι, «επικοινωνιακά όντα» που έγιναν διάσημα μέσα από την τηλεόραση και δεν έχουν αποδείξει ποτέ, πουθενά, ότι μπορούν να αφήσουν κάτι απτό ως έργο πίσω τους. Αλλος φημίζεται για τις εμφανίσεις του σε «πρωινάδικα» και είναι κοντά... στον κόσμο, άλλη είχε κάνει καριέρα με βάση τον θρύλο προγόνου της, άλλος θέλει να επανεκλεγεί για να διατηρήσει την πόλη του εξίσου βρώμικη και ανοργάνωτη.

Αν εμείς, οι ψηφοφόροι, εκλέξουμε έναν εξ αυτών δήμαρχο Αθηναίων ή Θεσσαλονίκης, το φταίξιμο θα είναι αποκλειστικά δικό μας. Βεβαίως θα φταίνε και τα κόμματα, που δεν μπορούν ποτέ να ξεφύγουν από τον μικρόκοσμό τους και να φέρουν κάποιον επιτυχημένο από την παραγωγή στην πολιτική.

Ασφαλώς και θα φταίει η ιδιωτική τηλεόραση, η οποία δημιούργησε, δόξασε και συντήρησε διάφορες πολιτικές «νούλες» μόνο και μόνο επειδή αποφάσισαν ότι «πουλούσαν».

Πώς θα ξεφύγουμε από αυτό τον φαύλο κύκλο; Πώς θα πεισθεί, για παράδειγμα, η κοινωνία της Θεσσαλονίκης ότι δεν της αξίζει το σημερινό επίπεδο πολιτικής εκπροσώπησης σε τοπικό, τουλάχιστον, επίπεδο; Πώς θα αποκτήσει η Αθήνα έναν τεχνοκράτη δήμαρχο που θα βάλει πέντε μεγάλους στόχους και θα γράψει ιστορία, όπως συνέβη με Ευρωπαίους πολιτικούς στο παρελθόν;

Μια καλή αρχή είναι πλέον εμείς, τα μέσα ενημέρωσης, να λέμε τα «σύκα σύκα» και να μην αιχμαλωτιζόμαστε στην επικοινωνιακή χαζογοητεία διαφόρων. Κατόπιν θα ήταν καλό εμείς όλοι, ως ψηφοφόροι, να γίνουμε πιο εκπαιδευμένοι και ενήμεροι πελάτες ζητώντας λεπτομέρειες από τους υποψήφιους για το τι σχεδιάζουν να κάνουν με το Α ή Β θέμα.

Αν επιμένουμε να είμαστε «κορόιδα» δεν θα πρέπει τότε να παραπονιόμαστε για την άθλια εικόνα των πόλεών μας, αλλά να αναρωτιόμαστε για τη δική μας ευθυκρισία. Οι επόμενες δημοτικές εκλογές, στις μεγάλες τουλάχιστον πόλεις, θα είναι ένα μεγάλο τεστ ωριμότητας για όλους. Και, πρωτίστως, για εμάς τους ψηφοφόρους.

ΣΗΜ: Προς άρση κάθε παρεξήγησης, το τραγούδι από τη ΛΙΛΙΠΟΥΠΟΛΗ, που ερμηνεύει ο κ. Σπύρος Σακκάς, δεν έχει συγκεκριμένο αποδέκτη. Απλώς ταιριάζει με την περίπτωση.

Facebook Twitter Google Bookmarks
 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ POSTS ΓΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΚΗ  
 
ΣΧΟΛΙΑ: 12
συμφωνώ με το πνεύμα του σχολίου του κ. Παπαχελά και με τη δική σου επιλογή να το αναδημοσιεύσεις
# piterpunk στις 6.1.2010, 19:26
δεν υπαρχει τίποτα χειροτερο απο αυτα τα νουμερα να έχουν την υποστηριξη και εμπιστοσυνη του κόσμου...
# Ανώνυμο σχόλιο στις 7.1.2010, 00:31
Φοβού το Παπαχελά κι όταν λογικοφανώς μιλάει:το σημερινό πολιτικό προϊστάμενο της μπατσαρίας λαχταράει η μισή καρδούλα του, που η άλλη μισή στη Γουάσινγτον βρίσκεται. Απέναντι στο καμμένο χαρτί του θλιβερά καημένου Κακλαμάνη, θα προταχθεί ο διώχτης των Εξαρχείων γιά δήμαρχος και στα Κολωνάκια θα μουσκέψουν πολλά μαντήλια-γιά να μη πώ και κυλοτάκια(έχει και σεξ απήλ λένε) -απ'τη πολλή συγκίνηση...
# EmptyShirt στις 7.1.2010, 02:29
Φίλτατε σεισμογράφε, το σχόλιο σου δεν μου προξένησε καμία κατάπληξη. Αντιθέτως, το περίμενα, “σαν έτοιμος από καιρό”. Το θεωρώ δε εκτός θέματος. Πρέπει να σου πω δε, ότι εγώ αποδέχομαι τα δώρα που με εκφράζουν, έστω κι αν προέρχονται ακόμη και από αυτούς τους Δαναούς. Και, φυσικά, δεν εννοώ τον κ. Παπαχελά.
# Demotivator στις 13.1.2010, 03:05
Συμφωνώ με τον Σεισμογράφο αν και (?) εκτός θέματος.
Επί του θέματος τώρα, τι εννοείς όταν λες πως πρέπει να πεισθεί η κοινωνία της Θεσσαλονίκης ότι δεν της αξίζει το σημερινό επίπεδο πολιτικής εκπροσώπησης?
θεωρώ οτι ο λαός της Θεσσαλονίκης εκπροσωπείται σωστά και ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ. Το ίδιο και η Αθήνα.
Ο κάθε λαός έχει τους ηγέτες που τους αξίζουν.
Δηλαδή δεν κατάλαβα, δεν ρίξανε ψηφοδέλτια στην κάλπη οι καρντάσηδες?
Φρυγανιές ρίξανε?
Αυτόνα γουστάρανε αυτόνα βγάλανε - και το επίπεδό του το ξέρανε ήδη από το νυχτερινό πρόγραμμα του κέντρου στο οποίο τραγούδαγε - μη λέμε μαλ@%!#$ τώρα. ΜΗΠΩΣ ΥΠΕΡΤΙΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ? Κανείς δεν είναι θύμα εξαπάτησης emptyshirt - αυτούς θέλουμε αυτοί μας κυβερνάνε. Τέλος.
# EmptyShirt στις 13.1.2010, 17:40
Σαφώς και εκτός θέματος, μιας που η ανάρτηση δεν αναφερόταν στον κ. Παπαχελά , αλλά στην επισήμανση του, για την πολιτική ανωριμότητα του εκλογικού σώματος. Επί του θέματος, λοιπόν. Με ρωτάς: «τι εννοείς όταν λες…». Μα αγαπητέ μου, εγώ δεν λέω τίποτα! Ότι διαβάζεις έχουν γραφεί από τον κ. Παπαχελά. Άλλωστε, το αναφέρω σαφώς, στην αναγραφή της πηγής. Δεν βλέπω να υπάρχει απόκλιση των απόψεων, ανάμεσα στο δικό σου σχόλιο και το δικό του δημοσιογραφικό κείμενο. Ίσως, αυτό να συμβαίνει στον τρόπο διατύπωσης. Απόλυτα δικαιολογημένο, άλλωστε. Μα είναι δυνατόν αγαπητέ μου φίλε, να μην έχει ο κάθε λαός τους πολιτικούς, κοινωνικούς και πνευματικούς ηγέτες που του αξίζουν. Σαρξ εκ της σαρκός μας είναι όλοι τους.
# Demotivator στις 14.1.2010, 14:05
Εντάξει, γράφτηκε από τον κο Παπαχελά αλλά εφόσον το αναδημοσιεύεις υποθέτω οτι τουλάχιστον συμφωνείς με την άποψη. Επομένως αναδιατυπώνω την ερώτηση σε σένα προσωπικά / τι γνώμη έχεις;
Η απόκλιση ανάμεσα στο δικό μου σχόλιο και της δημοσίευσης του κου Παπαχελά είναι σαφής.
Ο κος Παπαχελάς πιστεύει οτι δεν της αξίζει της κοινωνίας της Θεσσαλονίκης το σημερινό επίπεδο πολιτικής εκπροσώπησης σε τοπικό επίπεδο, εγώ πιστεύω οτι της αξίζει. Ο κος Παπαχελάς πιστεύει οτι το θέμα είναι να πεισθεί η τοπική κοινωνία για τούτο, εγώ πιστεύω οτι είναι χαμένη υπόθεση.



# EmptyShirt στις 14.1.2010, 18:29
Εξυπακούεται ότι εγώ δεν μπορώ να απαντήσω εκ μέρους του κ. Παπαχελά, για το πιστεύει ο ίδιος.Την απάντηση πιστεύω ότι μπορεί να στη δώσει ο ίδιος, μετά από επιστολή σου, που θα αποστείλεις στην εφημερίδα στην οποία εργάζεται. Πάντως, νομίζω πως η απάντηση την οποίαν αναζητάς βρίσκεται στην παράγραφο που λέει ότι:
«Αν εμείς, οι ψηφοφόροι, εκλέξουμε έναν εξ αυτών δήμαρχο Αθηναίων ή Θεσσαλονίκης, το φταίξιμο θα είναι αποκλειστικά δικό μας. Βεβαίως θα φταίνε και τα κόμματα, που δεν μπορούν ποτέ να ξεφύγουν από τον μικρόκοσμό τους και να φέρουν κάποιον επιτυχημένο από την παραγωγή στην πολιτική».
Αυτή, λοιπόν, η άποψη με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

# Demotivator στις 15.1.2010, 01:13
Α. Μάλιστα.
Είναι σαν να λές: Αν δεν βάλω έγκαιρα φτερά στη γιαγιά μου φοβάμαι πως δεν θα πετάξει ποτέ!
Μα τι συζητάμε τώρα αγαπητέ μου?
Οτι αν επανεκλεγεί ο Ζορό στη Θεσσαλονίκη θα υπάρχει κάποιου είδους φταίξιμο στο λαό της Θεσσαλονίκης; ΠΟΙΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΔΗΛΑΔΗ? Οτι είναι άξεστοι βλάχοι; Μα αφού έτσι είναι! Να τους πνίξουμε τους ανθρώπους;
Ετσι είναι οι περισσότεροι δηλαδή - όχι όλοι - έχω και δυό φίλους που είναι κάπως καλλιεργημένοι άνθρωποι αλλά είναι λίγοι και δεν μπορούν να εκλέξουν νομάρχη. Πότε θα κατανοήσει τα FACTS OF LIFE ο Παπαχελάς;
Και βέβαια θα επανεκλεγεί ο Ζορό και θα είναι απόλυτα σωστό διότι αυτόν θέλει ο λαός - αυτός τους εκφράζει - τι να κάνουμε δηλαδή τώρα να μπούμε σε κάθε σπίτι στην Καλαμαριά και να τους μάθουμε Γαλλικά και πιάνο?
Ελεος με την άρνηση του Παπαχελά και ορισμένων να δεχτούν την πραγματικότητα. Νομίζουν οτι ζούνε στη Φινλανδία...
# Demotivator στις 15.1.2010, 01:20
ΥΓ: Ναι. Βέβαια. Πρώτο μου μέλημα είναι να στείλω τη σχετική επιστολή στον κο Παπαχελά - προς θεού μην το ξεχάσω. Θα βάλω ένα ρημάηντερ στην AGENDA μου να το κάνω αμέσως μόλις φορέσω τις PITΖZAMES (με προφορά Ντόρας...)...
# EmptyShirt στις 15.1.2010, 10:08
Θα συμφωνήσεις, πιστεύω, στην άποψη ότι έχουμε εξαντλήσει το θέμα και ότι περαιτέρω απασχόλησή μας με αυτό θα έμοιαζε με την κυκλική κίνηση του σκύλου που κυνηγάει την ουρά του.
Τώρα, για την επιστολή σου προς τον εν λόγω δημοσιογράφο, πράξε όπως σε φωτίσουν οι δυνάμεις του σύμπαντος και η ένδυση της νυχτερινής σου κατάκλισης (jumpers, πιτζάμες ).

# pastitsio στις 15.1.2010, 10:28
demotivator, πολύ συμφωνούμε τελευταία και θ' αρχίσω ν ανησυχώ. Αλλα αυτό με βγάζει κι απ τον κόπο να γράφω :) Καλημέρα σε όλους.

Πρέπει να είσαστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια

Copyright© 2009 ΔΥΟΔΕΚΑ Α.Ε.       Ανάπτυξη εφαρμογής verve VERVE Internet & Open Source Solutions  / Διεύθυνση project FairyNetwork