Ακριβώς έναν χρόνο πίσω, η Ιζαμπέλα Ροσελίνι, ηθοποιός και για χρόνια πρόσωπο - υπογραφή της Lancôme, δεν είχε διστάσει να καταγγείλει τον ηλικιακό ρατσισμό στον κινηματογράφο και την τηλεόραση και να αποκαλύψει -έστω και μετά από χρόνια- τον τρόπο με τον οποίο την αντιμετώπισαν από τον κολοσσό ομορφιάς, όταν έκλεισε τα 40. Φυσικά, από τότε τα πράγματα άλλαξαν στη διοίκηση του brand, γυναίκες βρέθηκαν σε επιτελικά managerial πόστα και όπως έγινε τότε γνωστό, προετοιμάζεται μία μεγάλη επιστροφή της Ροσελίνι στη διαφημιστική προώθηση προϊόντων της εταιρείας, με την οποία συνέδεσε το όνομα της. 

 

Ωστόσο, το ότι η αειθαλής ωραία του κινηματογράφου και της διαφήμισης μίλησε ανοιχτά για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν γυναίκες άνω των 45 στη βιομηχανία του θεάματος, ακριβώς λόγω της ηλικίας τους, φαίνεται ότι της βγήκε σε καλό. Στα 64 της, εκτός από τη Lancôme, η Ροσελίνι επέστρεψε, με πρωταγωνιστικό ρόλο και στα τηλεοπτικά πράγματα, με μία σειρά που αφηγείται την εγκληματική δράση μιας οικογένειας γυναικών, της οποίας η ίδια είναι αρχηγός. Ο λόγος για το "Shut Eye", παραγωγής FX, το οποίο ξεκίνησε να προβάλλεται πριν από λίγες εβδομάδας στη Σιγκαπούρη και πλέον αναμένεται και στις ΗΠΑ. 

 

Φυσικά και δεν παίρνει πίσω όσα έλεγε έναν χρόνο πριν για τα πρότυπα του Χόλιγουντ που λατρεύει τα νέα πρόσωπα και πετά στον κάλαθο των αχρήστων ηθοποιούς που έχουν ακόμη να δώσουν πολλά στο σινεμά. Ωστόσο, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξη της θεωρεί ότι αυτό πλέον μπορεί να καταπολεμηθεί και μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο, ένα τεράστιο άνοιγμα, όπως το χαρακτηρίσει, σε ένα τεράστιο κοινό που επίσης είναι και αισθάνεται νέο για να αποσυρθεί από την ενεργό δράση (και τις τηλεοπτικές σειρές που το αφορούν). 

 

"Η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη. Έκανα το "Joy" το 2015 με τη Τζένιφερ Λόρενς και τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, παρουσίασα ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα στην Ευρώπη και μετά ήρθε το "Shut Eye", λέει και συνεχίζει: "Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, ας πούμε απλώς ότι έχω καταφέρει να δουλέψω λίγο περισσότερο απ' ό,τι τα προηγούμενα 6 χρόνια και νομίζω ότι έχει να κάνει με τον νέο τρόπο που ο κόσμος βλέπει τηλεόραση. Το streaming και η δυνατότητα να κατεβάζει κανείς τις σειρές που πραγματικά θέλει να παρακολουθήσει εγγυάται περισσότερες δουλειές για όλους μας".

 

Ήμουν παντρεμένη με τον Μάρτιν Σκορτσέζε, όμως τώρα συνειδητοποιώ πόσο δύσκολο ήταν και για εκείνον να βρίσκει πόρους, πόσο δύσκολο ήταν να κάνει ταινίες, παρά την καταξίωση και το τεράστιο όνομα που δημιούργησε.
Ήμουν παντρεμένη με τον Μάρτιν Σκορτσέζε, όμως τώρα συνειδητοποιώ πόσο δύσκολο ήταν και για εκείνον να βρίσκει πόρους, πόσο δύσκολο ήταν να κάνει ταινίες, παρά την καταξίωση και το τεράστιο όνομα που δημιούργησε.

 

Το 2008 έδωσε το στίγμα της και στο Sundance Festival και όπως λέει είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαθέτει κανείς δημιουργικό μυαλό που όμως δεν προσελκύει χορηγούς, καθώς μπορεί να θέλει να εστιάσει σε πιο εξειδικευμένα θέματα, σε θέματα που αφορούν περιορισμένο κοινό.

 

"Ήμουν παντρεμένη με τον Μάρτιν Σκορτσέζε, όμως τώρα συνειδητοποιώ πόσο δύσκολο ήταν και για εκείνον να βρίσκει πόρους, πόσο δύσκολο ήταν να κάνει ταινίες, παρά την καταξίωση και το τεράστιο όνομα που δημιούργησε. Όπως επίσης τώρα κατανοώ τον τρόπο με τον οποίο είχε ταλαιπωρηθεί και ο Ντέιβιντ Λιντς", λέει η Ροσελίνι, με περίσσια πλέον γνώση, καθώς υπήρξε και η πρωταγωνίστρια του εμβληματικού "Blue Velvet". "Όπως τώρα ξέρω πόσο δύσκολο ήταν όλο αυτό και για τον πατέρα μου (σ.σ.: τον σπουδαίο Ρομπέρτο Ροσελίνι). Όμως, πάντα τους έβλεπα να τα καταφέρνουν και αυτό με κάνει να νιώθω μια αισιοδοξία. Άλλωστε, ποτέ δεν ήταν εύκολο να κάνεις τέχνη ή έστω να βρεις το κοινό σου, αν δεν υπάρχει ένα σοβαρό οικονομικό υπόβαθρο για διαφήμιση. Όμως η τέχνη υπήρχε από καταβολής κόσμου και θα συνεχίσει να υπάρχει", καταλήγει.

 

Πλέον, μετά και την επιστροφή της στην τηλεόραση, αναμένεται και η πολυαναμενόμενη επανεκκίνηση της συνεργασίας της με την εταιρεία που συνέδεσε το όνομα της με το πρόσωπο της ηθοποιού. Κι αν συμβεί αυτό, όπως και η ίδια εκτιμά, πολλά θα έχουν αλλάξει με τον τρόπο που η κοινωνία, όσο και οι βιομηχανίες μόδας, ομορφιάς και θεάματος αντιμετωπίζουν τις γυναίκες που μεγαλώνουν... 

 

Με στοιχεία από StraitsTimes.com