Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter

Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης

0

Το «Down by the Hudson» είναι το πρότζεκτ του φωτογράφου Caleb Stein σε μια προσπάθειά του να κατανοήσει καλύτερα τον τόπο του. Πρόκειται για τη φωτογραφική, βαθύτερη γνωριμία του με το Poughkeepsie της Νέας Υόρκης μέσα από τις διαδρομές και τις αλληλεπιδράσεις που είχε με τους ανθρώπους και τα τοπία του. Το Poughkeepsie είναι μια μικρή πόλη στην οποία ζουν περίπου 33.000 άνθρωποι. Περίπου το 19% απ' αυτούς ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, γεγονός που έχει γίνει πολύ πιο έντονο τα  τελευταία κυρίως χρόνια. Όμως σύμφωνα με τον φωτογράφο πρόκειται για έναν γεμάτο ζωντάνια και ενδιαφέρουσες προσωπικότητες χαρακτήρες τόπο. Ο ίδιος λέει για το πρότζεκτ του:

«Υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι το Poughkeepsie είναι ένα επικίνδυνο, απρόσιτο μέρος - αλλά όταν εγκαταστάθηκα εδώ για τις σπουδές μου, συνειδητοποίησα πολύ γρήγορα ότι αυτό δεν ισχύει. Αποφάσισα να ξεκινήσω το Down By The Hudson, επειδή ήθελα να μάθω περισσότερα για την πόλη και τους ανθρώπους της. Το έργο μου είναι μία προσπάθεια να καταγράψω, χωρίς κριτική διάθεση τον τόπο, ώστε να τον κατανοήσω καλύτερα. Αισθάνομαι ότι οι φωτογραφίες μπορούν να μιλήσουν στους ανθρώπους με τρόπο που πολύ λίγες λέξεις μπορούν. Ναι, οι φωτογραφίες μπορούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις, να χειραγωγήσουν και να χρησιμοποιηθούν για προπαγάνδα. Αυτό συνέβη και θα συμβαίνει πάντα. Αλλά, αν γίνει με ειλικρίνεια και στο σωστό πλαίσιο, οι φωτογραφίες μπορούν να δείξουν την πραγματικότητα του κόσμου στον οποίο ζούμε - και δεν μιλάω για φωτορεπορτάζ. Μιλώ για κάτι διαφορετικό, που επικοινωνεί με τους θεατές λέγοντας: αυτός είναι ο κόσμος, έτσι τον βλέπω, είναι σκληρός, αλλά μπορεί να είναι ακόμα όμορφος και πρέπει να τον κοιτάξεις. Νομίζω ότι η φωτογραφία μπορεί να ενθαρρύνει αυτή την οπτική. Είναι ένας τρόπος να αγκαλιάσεις τον κόσμο. Όσο αφηρημένο κι αν ακούγεται, νομίζω ότι αυτό είναι που κάνει τη φωτογραφία ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο για την κοινωνική αλλαγή».

Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Κοιτάζοντας με τρυφερότητα την άγρια πλευρά της πόλης Facebook Twitter
©Caleb Stein
Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
PhotoΒiennale 2023: 13 επιλογές από τη μεγάλη φωτογραφική διοργάνωση της Θεσσαλονίκης

Φωτογραφία / 13 εκθέσεις που ξεχωρίζουν στη PhotoΒiennale 2023 της Θεσσαλονίκης

Τα γυμνά του Man Ray, τα αυτοπορτρέτα του Martin Parr, μια μεγάλη κεντρική έκθεση με τίτλο «Το φάντασμα του λαού» και πλήθος ακόμα ατομικών και ομαδικών φωτογραφικών εκθέσεων περιλαμβάνονται σε μια καλλιτεχνική πρόταση διάρκειας τεσσάρων μηνών που διοργανώνει το MOMus.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Φωτογραφία / «Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Εγκαινιάστηκε στο Άμστερνταμ η μεγάλη αναδρομική έκθεση της σπουδαίας φωτογράφου, εικαστικού και ακτιβίστριας με τον σαρκαστικά μοιρολατρικό τίτλο «This Will Not End Well».
THE LIFO TEAM