Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter

Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό

1

«Η νεολαία σήμερα ζει σε μια εποχή όπου η αβεβαιότητα για το μέλλον - που τροφοδοτείται από τη δυσπιστία στην πολιτική, τους θεσμούς και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης - έχει πάρει επικές διαστάσεις. Οι προηγούμενες γενιές  κληροδότησαν πλήθος αντιφάσεων κι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι νέοι σήμερα να ανησυχούν για τη θέση τους στον σύγχρονο και μεταβαλλόμενο κόσμο - έναν κόσμο χωρίς αξιόπιστα σημεία αναφοράς με πολλές και διαφορετικές μορφές βίας. 

»Μέσα απ' αυτή τη σειρά πορτρέτων θέλησα να καταγράψω τις στιγμές αυτοαναζήτησης και αυτοανακάλυψης αυτής της γενιάς. Είναι αυτή η γενιά που θα δημιουργήσει τον κόσμο του αύριο χωρίς να έχει ιδέα για το που πάει ή ακόμα και του τι θέλει και απλώς προσπαθεί να κρατήσει το κεφάλι πάνω από τη θάλασσα των ερεθισμάτων που την περιβάλλει.»

Η Coco Amardeil γεννήθηκε στο Τορόντο. Πριν περίπου είκοσι χρόνια όταν αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο εγκαταστάθηκε στο Παρίσι και ξεκίνησε τη καριέρα της σαν φωτογράφος. Έχει αναγνωριστεί για τη δημιουργική ποιότητα της δουλειάς της και έχει εργαστεί για πολλά περιοδικά συμπεριλαμβανομένων των Vogue Bambini, Elle, Madame Figaro - καθώς και για μεγάλες φίρμες όπως Veuve Clicquot, Le Bon Marché, L'Oréal και Godiva. Το πρότζεκτ Come Hell or High Water παρουσιάστηκε πρόσφατα στη Mi Galerie στο Παρίσι. Μπορείτε να ακολουθήσετε την Coco Amardeil στη προσωπική της σελίδα στο instagram ή να επισκεφθείτε την προσωπική της ιστοσελίδα—Μαρούσα Θωμά

Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Come Hell or High Water: προσωπογραφίες στο νερό Facebook Twitter
©Coco Amardeil
Φωτογραφία
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
PhotoΒiennale 2023: 13 επιλογές από τη μεγάλη φωτογραφική διοργάνωση της Θεσσαλονίκης

Φωτογραφία / 13 εκθέσεις που ξεχωρίζουν στη PhotoΒiennale 2023 της Θεσσαλονίκης

Τα γυμνά του Man Ray, τα αυτοπορτρέτα του Martin Parr, μια μεγάλη κεντρική έκθεση με τίτλο «Το φάντασμα του λαού» και πλήθος ακόμα ατομικών και ομαδικών φωτογραφικών εκθέσεων περιλαμβάνονται σε μια καλλιτεχνική πρόταση διάρκειας τεσσάρων μηνών που διοργανώνει το MOMus.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Φωτογραφία / «Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Εγκαινιάστηκε στο Άμστερνταμ η μεγάλη αναδρομική έκθεση της σπουδαίας φωτογράφου, εικαστικού και ακτιβίστριας με τον σαρκαστικά μοιρολατρικό τίτλο «This Will Not End Well».
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια