Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο)

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
1

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο)

13 κινηματογραφικά πορτραίτα της σπουδαίας Τζένιφερ Τζέισον Λι, υποψήφιας β' γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στους Μισητούς Οκτώ

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Οι άγριες πλάκες και οι βαριές οδύνες της εφηβείας (Fast Times at Ridgemont High, 1982)

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Περιθώριο, πορνεία, μπενζεντρίνη, βιασμός στο Μπρούκλιν του '50 (Last Exit to Brooklyn, 1989)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Εξαφανίζοντας την Μπρίτζετ Φόντα (Single White Female, 1992)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Η μαμά δουλεύει σπίτι σε γραμμή τηλεφωνικού σεξ (Short Cuts, 1993)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Ανακαλώντας το screwball πνεύμα της Κάθριν Χέμπορν (The Hudsucker Proxy, 1994)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Η προφανής επιλογή πρωταγωνίστριας για τη βιογραφία της Ντόροθι Πάρκερ (Mrs. Parker and the Vicious Circle, 1994)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Ερμηνεύοντας η ίδια τα πανκ μπλουζ της κλονισμένης ηρωίδας (Georgia, 1995)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Στο δυστοπικό μυαλό του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ (Existenz, 1999)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Με τον Άλαν Κάμινς σε μια ταινία δωματίου που έγραψε και σκηνοθέτησε η ίδια (The Anniversary Party, 2001)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Βαριά χαρτιά: με τον Φίλιπ Σέιμορ Χόφμαν στα άδυτα της συνείδησης (Synecdoche,New York, 2008)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Εξορκισμός νεανικών δαιμονίων:η χαλαρότητα της ωριμότητας (Greenberg, 2010)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
Χολή και δηλητήριο; Άπαιχτη κυριολεκτικά στο τελευταίο του Ταραντίνο (The Hateful Eight, 2015)

 

Το μόνο Όσκαρ που μας απασχολεί (λίγο) Facebook Twitter
H φωνή της (Ανωμα)Λίζα, μεταξύ προσμονής και παραίτησης, στο stop motion σονέτο του Τσάρλι Κάουφμαν (Anomalisa, 2105)

 


 

 

 

 

 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια