Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Mε το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά.
0

O «Μεθόδης», όπως τον αποκαλούν χαριτωμένα και εξελληνισμένα οι γηγενείς κλάμπερ, έχει τύχει να παίξει σε μικρούς αλλά και μεγάλους χώρους στην Αθήνα με το ίδιο αποτέλεσμα: οι φανατικοί της χορευτικής μουσικής κυριολεκτικά παραμιλούν μετά από κάθε εμφάνισή του στη χώρα μας για το υψηλό επίπεδο των sets του και την απίστευτη μείξη techno-house-μελωδίας και σκληρών beats που τολμά να συμπεριλάβει σε αυτή. Κατά τα άλλα, το γλυκομίλητο και εξαιρετικά φιλικό αγόρι από τη Βουλγαρία σαρώνει σταθερά από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στον χώρο με κυκλοφορίες που φιγουράρουν στα charts αλλά και με παρακαταθήκη την παρουσία του σε ελιτίστικα labels, όπως οι Deeperfect, Glasgow Underground, Material, Lapsus, Noir Music, OFF Recordings, Stereo Productions, Terminal M, Trapez, Gruuv, Sincopat, VIVa MUSiC, και η λίστα συνεχίζεται... Μεγάλη στιγμή στην καριέρα του η επικείμενη συνεργασία του με τους GusGus που μας ανακοίνωσε σε αυτή την κουβέντα και που μάλλον θα βάλει τον ήχο του σε μια άλλη διάσταση.


— Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες επιρροές σου και ποια η στιγμή που αναγνώρισες ότι είχες κλίση στη μουσική;

Δυστυχώς, για πολλούς λόγους δεν είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με κάποιο μουσικό όργανο κατά τη διάρκεια των παιδικών μου χρόνων. Όσο μεγάλωνα τόσο περισσότερο ένιωθα πως έπρεπε να ασχοληθώ με τη μουσική, είχε γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Στα 16 μου ένας φίλος μού έδειξε πώς θα μπορούσα να φτιάξω μουσική σε έναν υπολογιστή. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό και ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που ένιωσα πως κάτι με ελκύει τόσο πολύ. Έτσι, κυριολεκτικά ανάγκασα τη μητέρα μου να μου πάρει υπολογιστή, με μοναδικό σκοπό να αγοράσω αυτό το πρόγραμμα και να αρχίσω να γράφω (γελάει). Ακόμα και τότε, όμως, δεν είχα πλάνο να γίνω επαγγελματίας του χώρου, το έκανα για να περνάω καλά, κάτι που φαινόταν πολύ περίεργο στους φίλους μου. Κάποια μέρα και μετά από πολλά πειράματα διαπίστωσα πως αυτό θα είναι το μέλλον μου. Το μεγάλο ερωτηματικό ήταν σε ποιο είδος θα εστιαζόμουν, αφού τότε με ενδιέφεραν η hip hop, η house αλλά και όλα τα είδη ηλεκτρονικής μουσικής. Μια μέρα, όταν ήμουν 17 ή 18, καθόμασταν σε ένα μπαρ με τον φίλο μου και αποφάσισα να πάω στον DJ και να του ζητήσω να με μάθει να παίζω. Μετά από έναν σύντομο κύκλο μαθημάτων, λύθηκαν όλες μου οι απορίες. Εκείνη την εποχή λάτρευα τον ήχο των Deep Dish, Rick Pier O'Neil, dd2Basket και Danny Tenaglia. Αυτοί καθόρισαν το στυλ μου.

Στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.


— Αντιμετώπισες δυσκολίες λόγω Βουλγαρίας; Σκέφτηκες ποτέ να μετακομίσεις κάπου αλλού;

Στην πραγματικότητα, δεν αντιμετώπισα την παραμικρή δυσκολία λόγω της καταγωγής μου. Η μοναδική δυσκολία, που αντιμετωπίζω ακόμα και σήμερα, είναι το ότι η Σόφια δεν έχει καλή αεροπορική σύνδεση με άλλες χώρες κι έτσι τα ταξίδια μου είναι πολύ πιο μεγάλα απ' όσο πρέπει (γελάει). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο σκέφτηκα πολύ σοβαρά σε κάποια φάση να μετακομίσω στη Βαρκελώνη, όμως μετά από εξοντωτική σκέψη και ιεράρχηση των προτεραιοτήτων μου αποφάσισα να παραμείνω στη Βουλγαρία.


— Είναι γεγονός πως είσαι ένας από τους πιο καλούς παραγωγούς εκεί έξω. Σε βοήθησε κάτι ή κάποιος άλλος στην πορεία σου ή βασίστηκες στη σκληρή δουλειά;

Σ' ευχαριστώ πολύ, εκτιμώ αφάνταστα τα λόγια σου! Με το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά. Ίσως το γεγονός ότι είμαι επίμονος ως χαρακτήρας να βοήθησε αρκετά και φυσικά η βαθιά μου επιθυμία γι' αυτό.


— Πρόσφατα διάβασα μια συνέντευξη του Jeff Mills, στην οποία δήλωσε πως σήμερα δεν βλέπει ανθρώπους να παράγουν/συνθέτουν μουσική, σύμφωνα με την αυστηρή σημασία του όρου. Συμφωνείς ή διαφωνείς;

Αν μιλάμε σε αυτό το πλαίσιο, τότε μάλλον ο Jeff Mills έχει δίκιο. Όμως στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.

— Έχεις γνωρίσει την επιτυχία με όλες σχεδόν τις κυκλοφορίες σου. Πόσο σου παίρνει συνήθως να στήσεις ένα καλό τραγούδι;

Στη δική μου περίπτωση αυτό είναι πολύ σχετικό, αφού κάθε τραγούδι απαρτίζεται από διαφορετικά στοιχεία. Κάποιες φορές παίρνει λίγο, άλλες πολύ. Ανάλογα με τη διάθεση και την έμπνευση, μου έχει τύχει να ολοκληρώσω κομμάτι σε μια μέρα αλλά και σε τρεις μήνες. Και πάντα στο τέλος το αφήνω να «ξεκουραστεί» μια μέρα, μετά το ακούω με καθαρό μυαλό και τότε αποφασίζω αν θα το κυκλοφορήσω.


— Αυτό που έχεις καταφέρει με τη δισκογραφική σου, τη Set About, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα είναι εντυπωσιακό.

Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συνταγή, κυκλοφορούμε μόνο αυτά που μας αρέσουν. Επίσης, ήμασταν πολύ τυχεροί που από την πρώτη στιγμή είχαμε πολύ σημαντική υποστήριξη από το Beatport. Πιστεύω πως κι αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό δεδομένο που κάνει μια δισκογραφική επιτυχημένη ή όχι. Φυσικά, είναι απαραίτητη η συνεργασία με γνωστά ονόματα του χώρου, κάτι που δεν είναι πάντα τόσο εύκολο. Άρα, είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτά που έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα.

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Ο Metodi Hristov με την Gallya.


— Έχεις δίπλα σου μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες, ανερχόμενες DJs/παραγωγούς, την Gallya. Πιστεύεις πως παλεύει συγκριτικά περισσότερο (λόγω του φύλου της) να εδραιωθεί; Πώς την καθοδηγείς ως μέντοράς της;

Είχα τη μεγάλη τύχη να γνωρίσω αυτό το πολύ ταλαντούχο κορίτσι πριν από 5 χρόνια. Έγινε το άλλο μου μισό, η καλύτερή μου φίλη και ο άνθρωπος με τον οποίο μοιράζομαι τις εμπειρίες μου. Παλιότερα, υπήρχε πολλή επιφυλακτικότητα σχετικά με τις γυναίκες καλλιτέχνιδες, όμως σήμερα η παρουσία τους θεωρείται φυσιολογική, τη συνήθισαν. Η πρώτη συμβουλή που έδωσα στην Gallya ήταν να είναι ασυμβίβαστη σε ό,τι έχει να κάνει με την τέχνη της και να συνθέτει μόνο μουσική που της αρέσει. Έχει πολλή πλάκα, στην αρχή ήμουν εγώ αυτός που έδινε τις συμβουλές, όμως τώρα έχουν αντιστραφεί οι ρόλοι και μου δίνει εκείνη τις καλύτερες!


— Είσαι πολύ φειδωλός και ντροπαλός στον τρόπο που χειρίζεσαι τα social media...

(Γελάει) Δεν το είχα πάρει χαμπάρι πως «βγαίνω» έτσι! Αυτό που κάνω είναι να μοιράζομαι με τον κόσμο μόνο αυτά που αξίζει να μοιραστώ.


— Η πολύ δυνατή κυκλοφορία σου στην Terminal M έσπασε τα charts. Πόσο σημαντικό είναι για σένα να βλέπεις τα κομμάτια σου να φιγουράρουν ψηλά στις λίστες;

Είμαι υπερ-χαρούμενος με την επιτυχία του EP στην Terminal M! Το δεύτερο κομμάτι, το «Sirius», έφτασε στο νούμερο 4 των techno charts στο Beatport, μεγάλη επιτυχία για μένα. Είναι πολύ σημαντικό για έναν DJ να έχει ψηλές θέσεις στα charts, αφού αυτό έχει άμεση επίδραση στα bookings του. Και, φυσικά, δείχνει εμπράκτως πως αρέσει η μουσική στον κόσμο, κάτι που σε διεγείρει πολύ! (γελάει)

 

Metodi Hristov - Sirius (Original Mix)


— Τι έχεις προγραμματίσει για το μέλλον;

Ανυπομονώ για κάποια νέα πρότζεκτ της Gallya, της Set About και δικά μου που θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Ένα από τα πιο σημαντικά είναι η συνεργασία μου με τους GusGus. Κάναμε δύο τραγούδια μαζί και ήταν τιμή μου να κάνω το remix για το πιλοτικό τραγούδι του νέου τους άλμπουμ «Featherlight». Χαίρομαι με το αποτέλεσμα και λόγω του ότι θρυλικοί καλλιτέχνες, όπως οι GusGus, μου ζήτησαν να συμμετάσχω. Ένα από τα κομμάτια που κάναμε μαζί θα κυκλοφορήσει το 2018 από τη Set About, συνοδευόμενο από remixes. Όσον αφορά τις δικές μου κυκλοφορίες, θα βγουν κομμάτια στις Form Music, Unity Records, Set About και ένα νέο EP στην Terminal M.


Ο Metodi Hristov θα βρίσκεται στο Terraza το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του 3D EGG LDN tour.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα Κατά Ματθαίον Πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Τα κατά Ματθαίον πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο του μπαρόκ και ξεδιπλώνει τα μυστικά των Παθών του «σημαντικότερου μουσικού επιστήμονα», του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Μουσική / Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Ανταγωνισμός πάντοτε υπήρχε, αλλά ποτέ δεν σοβάρεψαν τόσο τα πράγματα όσο τώρα. Στον χορό μπήκε και ο Kanye West, το κερασάκι στην τούρτα όμως το έβαλε η Taylor Swift. Τα beefs έχουν επανέλθει επειδή μάλλον είναι κάτι που πουλάει.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μουσική / Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μετά από τέσσερα χρόνια καθυστερήσεων και αρκετά σκαμπανεβάσματα, ο νεαρός δημιουργός που γνωρίσαμε με το πρότζεκτ Amalia and the Architects κυκλοφορεί το ντεμπούτο του άλμπουμ με τίτλο «Amalia???», ξανασυστήνεται στο κοινό μέσα από 10 τραγούδια με υπαρξιακές αναζητήσεις, που λειτουργούν πέρα από τα όρια του φύλου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η underground δημιουργικότητα μέσα από τα μάτια του Deltah

Μουσική / Deltah: «Κανείς δεν πυροβόλησε επειδή του το είπε ένα ραπ τραγούδι»

Με αφορμή τη νέα κυκλοφορία του «Thorax», ο πολυσχιδής καλλιτέχνης της σύγχρονης underground σκηνής μιλά για τα στερεότυπα που ακολουθούν μέχρι σήμερα τη ραπ, η οποία «προφανώς και είναι μουσική για διασκέδαση, όπως κάποιος θα πάει στα μπουζούκια και θα διασκεδάσει χωρίς απαραίτητα να είναι καψούρης».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Οι Αθηναίοι / Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Όλοι τη ρωτούν για τον Παύλο Σιδηρόπουλο όμως έχει ζήσει περισσότερα δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision, αισθάνεται περήφανη που μεγαλώνοντας κατέληξε να κάνει μόνο πράγματα που της αρέσουν. Έχει γυρίσει τον κόσμο με τον Στάθη Καλυβιώτη και τη μουσική τους, μόλις κυκλοφόρησε ένα βιβλίο για τα ταξίδια τους που μετράνε πια 25 χρόνια.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 πράγματα για τον KAS:ST

Μουσική / Ο Manuel Sene και άλλα 9 πράγματα που διαμόρφωσαν τη μελωδική technο των KAS:ST

Πρόσφατα παρουσίασε την πιλοτική έκδοση του νέου και εντυπωσιακού οπτικοακουστικού του live πρότζεκτ στην Κωνσταντινούπολη, μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό χιλιάδων ατόμων. Η πρώτη παρουσίαση του KAS:ST AV SHOW στην Ευρώπη θα γίνει σε λίγες μέρες στην Αθήνα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι; 

Μουσική / Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι;

Τα μοντέλα στην πασαρέλα του Louis Vuitton φορούν καουμπόικες μπότες από δέρμα φιδιού, η Prada πουλάει λαιμοδέτες τύπου γουέστερν, σειρές όπως το «Yellowstone» προσελκύουν εκατομμύρια θεατές: Το στυλ Americana ανθίζει στην ποπ κουλτούρα.
THE LIFO TEAM