Ο ΣΥΡΙΖΑ έκραζε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για «μόλις 300 εκ». Μαντέψτε πόσο την πούλησε σήμερα!

Ο ΣΥΡΙΖΑ έκραζε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για «μόλις 300 εκ». Μαντέψτε πόσο την πούλησε σήμερα! Facebook Twitter
9

Το 2010 ο Τσίπρας -ως αντιπολίτευση φυσικά- ήταν έξαλλος με τους προδότες που ήθελαν να ξεπουλήσουν για «ψίχουλα» την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μάλιστα είχε χαρακτηρίσει "δοσίλογους" και "κουκουλοφόρους των εργαζομένων" τους συντάκτες του νομοσχεδίου πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

 

Ο ΣΥΡΙΖΑ έκραζε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για «μόλις 300 εκ». Μαντέψτε πόσο την πούλησε σήμερα! Facebook Twitter

 

Τρία χρόνια αργότερα, όταν ήταν ακόμα αντιπολίτευση και η κυβέρνηση ήθελε να πουλήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 300 εκατομμύρια ευρώ, ο ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε την ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ

 

Ο ΣΥΡΙΖΑ έκραζε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για «μόλις 300 εκ». Μαντέψτε πόσο την πούλησε σήμερα! Facebook Twitter
.

 

Τρία χρόνια αργότερα, φτάνουμε στο σήμερα. 

 

Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κυβέρνηση και μόλις ιδωτικοποίησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

 

Για 45 εκατομμύρια ευρώ...! 

Δεν πρόκειται για πλάκα. Στ' αλήθεια για τόσο την πούλησε. Ως αντιπολίτευση έβρισκε ψίχουλα τα 300 εκατομμύρια και δοσίλογους όσους την πουλούσαν για τόσα, αλλά ως κυβέρνηση θεωρεί επιτυχία που την ιδιωτικοποίησε αυτός με 45 εκατομμύρια. 

Το αφήγημα της τωρινής κυβέρνησης είναι πως η κατάσταση σταθεροποιήθηκε, η οικονομία βελτιώθηκε, οι επενδυτές μάς εμπιστεύονται και όλα πάνε πολύ καλύτερα απ' ό,τι όταν είχαμε τους Σαμαροβενιζέλους ή τον ΓΑΠ - τότε που σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ τα παιδιά λιποθυμούσαν απ' την πείνα κι οι πολίτες αυτοκτονούσαν). Κι όμως μια ιδιωτικοποίηση που θα έφερνε τα εξαπλάσια σε περασμένες εποχές έφερε εξευτελιστικά λιγότερα κι απ' την πιο παράτολμη φαντασία. 

Σας αφήνω με το προπέρσινο δημοσίευμα της Αυγής, που πέρα απ' αυτά που φαίνονται στη φωτογραφία έγραφε:

Ο ΣΥΡΙΖΑ έκραζε την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για «μόλις 300 εκ». Μαντέψτε πόσο την πούλησε σήμερα! Facebook Twitter

[Ο Αλέξης Τσίπρας] εξέφρασε την «αμέριστη» και «διαρκή» συμπαράσταση του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ στους εργαζόμενους και αντιτάχθηκε στην ιδιωτικοποίηση, δηλώνοντας ότι πρέπει «να διατηρηθεί υπό δημόσιο έλεγχο ο σιδηρόδρομος», ο οποίος «συνιστά εργαλείο ανάπτυξης και μέρος της δημόσιας περιουσίας».

Ιδιαίτερη μνεία έκανε και στο ΤΑΙΠΕΔ, στο οποίο έχει μεταβιβαστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και είπε ότι «ο δημόσιος πλούτος δεν είναι τσιφλίκι κανενός», αλλά και πως «την προσωρινή ασυλία» που παρέχει στο Ταμείο «η τρικομματική κυβέρνηση δεν θα την έχουν για πάντα, θα λογοδοτήσουν ενώπιον του ελληνικού λαού για τις υπογραφές τους».

9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ