Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter

Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων

0

Ο Ισπανός εικονογράφος Ignasi Monreal είναι ο ταλαντούχος καλλιτέχνης που ανέλαβε και απογείωσε την παρουσίαση της καινούργιας καμπάνιας του οίκου Gucci για την κολεξιόν άνοιξη/καλοκαίρι 2018. Ουτοπικά τοπία, υπερεαλισμός, βικτωριανές επιρροές, αναφορές σε κλασικά αριστουργήματα - όπως Ο γάμος των Αρνολφίνι του Jan van Eyck, Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων του Hieronymus Bosch και η Οφηλία του John Everett Millais- ηρωίδες παραμυθιών όπως η Χιονάτη και η Ωραία Κοιμωμένη με τα φούτερ τους και σύγχρονες γοργόνες με τα κινητά τους είναι μόνο μερικά από τα αμέτρητα στοιχεία που συνθέτουν ένα εκρηκτικό κοκτέιλ αχαλίνωτης φαντασίας, δημιουργικού κεφιού και απίστευτα καλού γούστου για ένα οίκο μόδας που ποτέ δεν σταματά να μας εκπλήσσει.

Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γυμνό Χόλιγουντ:

Μόδα & Στυλ / Γυμνό Χόλιγουντ: Πλήρης διαφάνεια, free the nipple, ζήτω τα γυμνά σώματα. Έτσι ντύνονται πια οι σταρ.

Ξεκίνησε από τις πασαρέλες της υψηλής ραπτικής και κορυφώθηκε (πού αλλού;) τη νύχτα της τελετής των Όσκαρ. Το νέο trend στη μόδα είναι το γυμνό και, απ' ό,τι φαίνεται, ήρθε για να μείνει.
THE LIFO TEAM
30 χρόνια μετά την γέννηση του όρου, έχει νόημα σήμερα να μιλάμε για metrosexuals;

Μόδα & Στυλ / 30 χρόνια μετά τη γέννηση του όρου, έχει νόημα σήμερα να μιλάμε για metrosexuals;

Ο άνθρωπος που εισήγαγε τον όρο στο λεξιλόγιο της σύγχρονης κουλτούρας, ο Βρετανός δημοσιογράφος Mark Simpson, μιλά στην El País για την εξέλιξη της σχέσης των ανδρών με το σώμα και την εικόνα τους
THE LIFO TEAM