To Gucci φόρεμα της Björk χρειάστηκε 870 ώρες για να φτιαχτεί - Δείτε πώς δημιουργήθηκε

To Gucci φόρεμα της Björk χρειάστηκε 870 ώρες για να φτιαχτεί - Δείτε πώς δημιουργήθηκε Facebook Twitter
1
To Gucci φόρεμα της Björk χρειάστηκε 870 ώρες για να φτιαχτεί - Δείτε πώς δημιουργήθηκε Facebook Twitter

Η Björk ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το ένατο στούντιο άλμπουμ «Utopia» και το πρώτο δείγμα της νέας της δουλειάς έφτασε υπό τη μορφή ενός νέου single και του βίντεο «The Gate» το οποίο έκανε πρεμιέρα στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.

Το φαντασμαγορικό βίντεο είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ του σκηνοθέτη Andrew Thomas Huang του designer James T. Merry, του παραγωγού Arca, και του επικεφαλής σχεδιαστή του οίκου Gucci Alessandro Michele. 

Το βίντεο ξεκινά με την Björk να βρίσκεται πάνω σε ένα φουτουριστικό λόφο και στη συνέχεια εμφανίζεται μέσα σε ένα εντελώς καλειδοσκοπικό σκηνικό να φοράει ένα ιριδίζων, πτυχωτό φόρεμα από PVC το οποίο μοιάζει σαν ειδικό εφέ.

To Gucci φόρεμα της Björk χρειάστηκε 870 ώρες για να φτιαχτεί - Δείτε πώς δημιουργήθηκε Facebook Twitter

Κι όμως η εμφάνιση αυτή είναι το αποτέλεσμα των 870 ωρών εργασίας από το στούντιο σχεδιασμού του Alessandro Michele στον Gucci. Σε ένα βίντεο που κυκλοφόρησε το Σαββατοκύριακο, ο Gucci αποκάλυψε την σχολαστική διαδικασία δημιουργίας του περίτεχνου φορέματος. Χρειάστηκαν 550 ώρες δημιουργίας του πατρόν και επιπλέον 320 ώρες για το κέντημα. Αποτελείται από οκτώ μέτρα PVC και άλλα 20 μέτρα μεταξωτής οργάντζας.

Η μουσικός ήταν αρχικά επιφυλακτική για τη συνεργασία της  με τον Gucci, δήλωσε κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στην πρεμιέρα του βίντεο στο Λονδίνο: «Δεν είμαι τόσο καλή με αυτές τις τεράστιες εταιρίες και δεν μου αρέσουν τόσο πολύ». είπε, αναφερόμενη σε σχέση με μεγάλες μάρκες (η Gucci ανήκει στον όμιλο Kering). Αλλά το φόρεμα που προέκυψε είναι τόσο σουρεαλιστικό που μοιάζει περισσότερο με γραφικό υπολογιστή παρά με αληθινή δημιουργία.

Δείτε το βίντεο της δημιουργίας:

Creating @bjork’s custom #Gucci gown for her new single #TheGate. The design by #AlessandroMichele took approximately 550 hours to make, and an additional 320 hours for the embroidery. The dress’s fabrics include 5 meters of pleated iridescent PVC plastic material, 3 meters of PVC iridescent strips and 20 meters of pleated lurex organza. #AlessandroMichele also collaborated as the film’s creative director, to be shown on Saturday and Sunday from 10am-6pm at The Store Studios in London, free public admission. From Monday 5am BST @nowness will screen #björk’s video online for 48 hours. Video director: @romana_meggiolaro Music by Karlheinz Stockhausen: Excerpt from SIRIUS Electronic music and trumpet, soprano, bass clarinet, bass (CD 26 of the Stockhausen Complete Edition, www.stockhausenCDs.com) © Stockhausen Foundation for Music, Germany (www.karlheinzstockhausen.org)

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

Μόδα & Στυλ
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γυμνό Χόλιγουντ:

Μόδα & Στυλ / Γυμνό Χόλιγουντ: Πλήρης διαφάνεια, free the nipple, ζήτω τα γυμνά σώματα. Έτσι ντύνονται πια οι σταρ.

Ξεκίνησε από τις πασαρέλες της υψηλής ραπτικής και κορυφώθηκε (πού αλλού;) τη νύχτα της τελετής των Όσκαρ. Το νέο trend στη μόδα είναι το γυμνό και, απ' ό,τι φαίνεται, ήρθε για να μείνει.
THE LIFO TEAM
30 χρόνια μετά την γέννηση του όρου, έχει νόημα σήμερα να μιλάμε για metrosexuals;

Μόδα & Στυλ / 30 χρόνια μετά τη γέννηση του όρου, έχει νόημα σήμερα να μιλάμε για metrosexuals;

Ο άνθρωπος που εισήγαγε τον όρο στο λεξιλόγιο της σύγχρονης κουλτούρας, ο Βρετανός δημοσιογράφος Mark Simpson, μιλά στην El País για την εξέλιξη της σχέσης των ανδρών με το σώμα και την εικόνα τους
THE LIFO TEAM