Το περίπτερο στην πλατεία Ηρώων στου Ψυρρή

Επειδή είναι πολύ καιρό τώρα κλειστό έχει μετατραπεί σε αυτοσχέδιο και κακόγουστο billboard, στο οποίο καθένας κολλάει την αφισούλα του, δημιουργώντας μια πολύ άσχημη εικόνα που προστίθεται στη «σκύλευση νεκρού περιπτέρου», ενώ θα έπρεπε να τα σεβόμαστε. Είναι πηγές ζωής αυτής της πόλης, τα χαρούμενα «μπιχλιμπίδια» της που συμμετέχουν στον καθορισμό της ταυτότητάς της.

 

Τα κάγκελα του Αβραμόπουλου

Η κατάσταση στην οποία βρίσκονται σήμερα τα κάγκελα ξεπερνά σε ενδιαφέρον κάθε άλλη σχετική φιλολογία, έτσι ασυντήρητα που στέκουν σχεδόν επί μία εικοσαετία.
Η κατάσταση στην οποία βρίσκονται σήμερα τα κάγκελα ξεπερνά σε ενδιαφέρον κάθε άλλη σχετική φιλολογία, έτσι ασυντήρητα που στέκουν σχεδόν επί μία εικοσαετία.

 

Κάθε αναφορά σε αυτό θα έπρεπε να ξεκινά με δοξολογία του, επειδή το «καγκελάκι» διόρθωσε κάπως από την πρώτη στιγμή την αυθαίρετη κυκλοφορία των πεζών στα οδοστρώματα των κεντρικών κυρίως οδών. Όμως η κατάσταση στην οποία βρίσκονται σήμερα αυτά τα κάγκελα ξεπερνά σε ενδιαφέρον κάθε άλλη σχετική φιλολογία, έτσι ασυντήρητα που στέκουν σχεδόν επί μία εικοσαετία. Πάνω απ' όλα, όμως, κρίνονται ως κωμική «πληγή» της πόλης, λόγω της κλίσης που έχουν πάρει από τα διάφορα τροχαία.

 

 

Η εγκατάλειψη του πάρκου Ελευθερίας

Όπως φαίνεται το πάρκο Ελευθερίας έχει αφεθεί στην τύχη του. Φωτο: Ευάγγελος Ιακωβίδης
Όπως φαίνεται το πάρκο Ελευθερίας έχει αφεθεί στην τύχη του. Φωτο: Ευάγγελος Ιακωβίδης

 

Είναι από τα λίγα πάρκα της Αθήνας που αποτελούν πόλο έλξης για τους κατοίκους της πόλης, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Δεν είναι λίγοι οι Αθηναίοι που ψάχνουν καταφύγιο στο γκαζόν, κάτω από τα δέντρα. Ωστόσο, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες που μας έστειλε ο αναγνώστης της LiFO Ευάγγελος Ιακωβίδης, το πάρκο έχει αφεθεί στην τύχη του. Τα περισσότερα σκαλοπάτια είναι σπασμένα, η βάση του αγάλματος του Βενιζέλου γεμάτη γκράφιτι, ενώ δεν λείπουν και τα σκουπίδια από τον περιβάλλοντα χώρο.

 

Στείλτε μας τις δικές σας ιστορίες στο [email protected]

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO