Αυτά είναι τα 12 φαβορί για τα βραβεία της χρονιάς. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο

Αυτά είναι τα 12 φαβορί για τα βραβεία της χρονιάς. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
2

Αυτά είναι τα 12 φαβορί για τα βραβεία της χρονιάς. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Η Τζένιφερ Λόρενς, στο Joy του Ντέϊβιντ Ο Ράσελ


Λίγες ημέρες πριν ψηφίσουν οι κριτικοί της Νέας Υόρκης, οι πρώτοι, και όπως υπερηφανεύονται, οι καλύτεροι, για τα φιλμ και τις ερμηνείες της χρονιάς, τα φαβορί για την κούρσα των βραβείων που θα "καταλήξει" στα Όσκαρ την τελευταία Κυριακή του Φεβρουαρίου, έχουν ήδη αρχίσει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους.

Πέρυσι, το New York Film Critics Circle αστόχησε σοβαρά σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες, επιλέγοντας το Boyhood και τον Ρίτσαρντ Λικνκλέϊτερ στη σκηνοθεσία, τον Γουές Άντερσον στο σενάριο, την Μαριόν Κοτιγιάρ και τον Τίμοθι Σπολ, ο οποίος δεν μπήκε καν στην πεντάδα των Όσκαρ- όπως αγνοήθηκε άδικα και το αγαπημένο τους Lego Movie στα κινούμενα σχέδια μεγάλου μήκους. Μέχρι να δώσουν τον τόνο για τους εκλεκτούς της χρονιάς, ιδού οι 12 ταινίες που ξεχωρίζουν, μαζί με τους βασικούς συντελεστές τους.

Χρήσιμη σημείωση: Η Μέριλ Στριπ δεν φαίνεται πουθενά στον ορίζοντα!

Παράξενη σημείωση: Ο Σιλβέστερ Σταλόνε απειλεί να ξαναμπεί σε πεντάδα ερμηνείας, σχεδόν 40 χρόνια μετά το Ρόκι, με το μετά-σχόλιο του πάνω στον εμβληματικό χαρακτήρα που έπλασε ο ίδιος (ως γερασμένος Μπαλμπόα αυτή τη φορά), στο Creed.

THE REVENANT

 


 

Όσοι κριτικοί το έχουν δει για να ψηφίσουν έγκαιρα, δεσμεύονται με εμπάργκο να μην γράψουν λεπτομέρειες μέχρι την επίσημη ημερομηνία προβολής, αλλά  δεν διστάζουν να παραδεχθούν, σε σποραδικά tweets και έντεχνες φήμες, πως αυτή είναι η ταινία που θα ικανοποιήσει τις απανταχού Καπριέτες: σε όλες τις λίστες με τα προγνωστικά, ο 41χρονος Λιονάρντο Ντι Κάπριο θεωρείται ομόφωνα φαβορί και στην πέμπτη του υποψηφιότητα ως ηθοποιός (έχει ακόμη μια ως παραγωγός) προβλέπεται να σηκώσει το Όσκαρ, εκτός απροόπτου. Η ταινία, η σκηνοθεσία του περυσινού νικητή Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου, καθώς και η ερμηνεία, σε δεύτερο ρόλο, του Τομ Χάρντι, τον οποίο ψάχνει αγωνιωδώς ο Ντι Κάπριο για να  πάρει το αίμα του πίσω, μάλλον θα βρουν μια θέση στις αντίστοιχες πεντάδες.

SPOTLIGHT

 


 

Η δημοσιογραφικού-ερευνητικού ύφους δραματική ταινία του Τομ Μακάρθι, με θέμα την αποκάλυψη του σκανδάλου εκτεταμένης συγκάλυψη υποθέσεων παιδεραστίας στα σπλάχνα της καθολικής Εκκλησίας της Βοστώνης, επαινέθηκε αμέσως, δυσανάλογα ενθουσιωδώς, μετά την πρώτη προβολή στα φεστιβάλ, και κερδίζει συνεχώς έδαφος στα προγνωστικά. Ταινία, σκηνοθεσία και σενάριο είναι σίγουρα στις πεντάδες, ενώ ο περυσινός χαμένος Μάϊκλ Κίτον, ο σταθερός Μαρκ Ράφαλο, και ίσως η Ρέιτσελ ΜακΆνταμς, θα κερδίσουν επίσης μια θέση, αν και δεν είναι σίγουρο πώς θα χαρακτηριστούν οι ρόλοι τους- πρώτοι ή δεύτεροι, λόγω ισάξιας σημασίας και διάρκειας.

JOY

 


 

Οι δύο Οδηγοί, Αισιοδοξίας και Διαπλοκής, και το Fighter προτάθηκαν για Όσκαρ ταινίας, σκηνοθεσίας και σεναρίου, κάνοντας τον δημιουργό τους, Ντέϊβιντ Ο Ράσελ, τον μόνο που έχει πετύχει κάτι τέτοιο. Με το Joy, βαδίζει ολοταχώς προς την κατάρριψη του δικού του ρεκόρ, συμπαρασύροντας τον θίασο του σε ανάλογη χαρά. Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ένα από τα φετινά φαβορί για πρώτο ρόλο, φιλοδοξώντας να ντουμπλάρει το Όσκαρ της πριν κλείσει τα 25, έχοντας δυο δυνατές αντιπάλους, ενώ δεν αποκλείονται πλασαρίσματα, εκτός από τις σίγουρες βασικές κατηγορίες, για τους Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Μπράντλεϊ Κούπερ.

ROOM

 


 

Το ιδιότυπο δράμα του Λένι Άμπραμσον έχει εντυπωσιάσει για την πρωτοτυπία και την ένταση του πρώτου μισού, που διαδρατίζεται σε ένα δωμάτιο, με μια μητέρα και το μικρό γιο της, σε κατάσταση ομηρείας. Η Μπρι Λάρσον, η 26χρονη Καλιφορνέζα ηθοποιός που έχουμε δει σε τηλεοπτικές σειρές και σε μικρούς ρόλους, στο παραγνωρισμένο και άπαιχτο στις ελληνικές αίθουσες, Spectacular Now, το Γκρίμπεργκ και τον Σκοτ Πίλγκριμ, είναι το μεγάλο φαβορί για τον γυναικείο πρώτο ρόλο, ενώ έχουν ακουστεί διθύραμβοι για τον πιτσιρικά Τζέϊκομπ Τρεμπλέϊ- μετά την Κουβενζανέ Γουόλις, όλες οι ηλικίες παίζουν στις πεντάδες...

STEVE JOBS

 


 

Η σχετική εμπορική αποτυχία της θεατρικά δομημένης αντιβιογραφίας του ιδρυτή της Apple ίσως φρενάρει τον αρχικό ενθουσιασμό για τον χειρισμό του θέματος και την τολμηρή προσέγγιση. Ο Μάϊκλ Φασμπέντερ, που είναι μεγαλειώδης στον ομώνυμο ρόλο, έχει φέτος τη θέση που ζέσταινε ο Ντι Κάπριο τις προηγούμενες χρονιές: ίσως είναι ο καλύτερος της χρονιάς, αλλά θα πρέπει να περιμένει τη σειρά του. Το σενάριο του Άαρον Σόρκιν (που βρίθει διαλογικών εμφάσεων στο στιλ του θρυλικού, τρις βραβευμένου με Όσκαρ Πάντι Τσαγιέφσκι) είναι σίγουρο για την πεντάδα, αν όχι φαβορί, όπως και η Κέϊτ Γουίσλετ, που δοκιμάζει πολωνικά αγγλο-αμερικάνικα με επιτυχία. Προσωπικά πολύ θα ήθελα και τον Τζεφ Ντάνιελς, στον δεύτερο ρόλο, αλλά εκεί υπάρχει μεγάλος συνωστισμός. Ο Ντάνι Μπόϊλ θεωρείται outsider.

Η ΔΙΑΣΩΣΗ

 


 

Το Interstellar είχε την ατυχία να εκτοξευθεί αμέσως μετά τον θρίαμβο του Gravity, αλλά φέτος η Διάσωση αλλάζει το ύφος της επιστημονικής φαντασίας που έχει έρθει στη μόδα, φέρνοντας αισιοδοξία μέσα στον ζόφο ενός βοτανολόγου-αστροναύτη που ξεμένει στον Άρη και επιβιώνει προσδοκώντας το θαύμα. Ο Ρίντλεϊ Σκοτ συζητείται έντονα για την πεντάδα των σκηνοθετών- ας μην ξεχνάμε πως δεν έχει ακόμη Όσκαρ, αν και κανείς δεν αμφισβητεί το κύρος και τις ικανότητες του. Ο Ματ Ντέϊμον είναι επίσης στα υπόψιν για τον πρώτο ρόλο.

CAROL

 


 

Το gay ρομάντσο εποχής φέρνει την ήδη βραβευμένη στις Κάννες Ρούνι Μάρα φαβορί στην κατηγορία του δεύτερου ρόλου, ενώ η Κέϊτ Μπλάνσετ κοντράρει την Μπρι Λάρσον και την Τζένιφερ Λόρενς στον πρώτο. Η ταινία μπορεί να προτιμηθεί και στις μεγάλες κατηγορίες, με τον Τοντ Χέϊνς, επικρατέστερο για μια θέση στην πεντάδα των σκηνοθετών.

ΝΙΟΤΗ

 


 

Καμία μη-αγγλόφωνη ταινία δεν έχει ακόμη παρεισφρήσει στο βασίλειο των κλασσικών επιλογών για φέτος, αλλά η άπατρις Νιότη μπορεί να επικυρώσει το δεδομένο ενδιαφέρον του Χόλιγουντ για τον Ιταλό Πάολο Σορεντίνο, δύο μόλις χρόνια μετά το Όσκαρ του για την ιταλικότατη Τέλεια Ομορφιά. Ο σκηνοθέτης μπορεί να κάνει την έκπληξη στην κατηγορία των σκηνοθετών, ο Μάϊκλ Κέϊν δεν είναι αδύνατον να διεκδικήσει ένα Όσκαρ πρώτου ρόλου, μετά τα δύο δεύτερου που κατέχει, όπως και η Τζέϊν Φόντα στον δεύτερο ρόλο, μετά τα δύο πρώτου ρόλου της δεκαετίας του 70.

ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΝΙΑ

 


 

Το θέμα μύριζε Όσκαρ στα χαρτιά, αλλά οι κριτικές, δικαίως, δεν ήταν αρκετά ένθερμες για να στηρίξουν την ταινία και τη σκηνοθεσία, πέρα από τα σίγουρα χαρτιά του Έντι Ρεντεμέϊν, σε ένα ακόμη εντυπωσιακό makeover ένα χρόνο μετά την Οσκαρική μεταμόρφωση της Θεωρίας των Πάντων, και την Αλίσια Βικάντερ, που ήταν πανταχού παρούσα σε μισή ντουζίνα ταινίες για φέτος.

Η ΓΕΦΥΡΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ

 


 

Παρά τις θετικότατες κριτικές που έχει αποσπάσει, η Γέφυρα των Κατασκόπων φαίνεται να περισσεύει, αν και ο Σπίλμπεργκ είναι ικανός για είσοδο της τελευταίας στιγμής, όπως κατάφερε αναπάντεχα με το Μόναχο. Έτσι είναι ακόμη αμφίβολο, αλλά όχι απίθανο, να κλειδώσει ο Στίβεν Σπίλμπεργκ μια θέση στις τρεις μεγάλες κατηγορίες, αλλά ο ανεπανάληπτος Μαρκ Ράϊλανς κυνηγάει μια διάκριση με αξιώσεις, κόντρα στους αβανταδόρικους ρόλους και τη φόρα του Spotlight.

THE HATEFUL EIGHT

 


 

Ο Κουέντιν Ταραντίνο, που θυμίζω πως έχει δύο Όσκαρ σεναρίου, και κανένα σκηνοθεσίας, δεν ακούγεται ιδιαίτερα μέχρι στιγμής για το γουέστερν δωματίου The Hateful Eight, αλλά το ίδιο συνέβη με τον Τζάνγκο, που μπήκε δυναμικά στην κούρσα τον τελικό μήνα, χωρίς πρότερα βραβεία κριτικών. Αντίθετα, ο Σάμιουελ Τζάκσον, 21 χρόνια μετά τη μοναδική του υποψηφιότητα για το Pulp Fiction και η Τζένιφερ Τζέϊσον Λι, που κάποιοι θεωρούν πως είναι η μεγαλύτερη ηθοποιός που δεν έχει ποτέ προταθεί για Όσκαρ (μεγάλη κουβέντα...), συζητιούνται για μια θέση στους δεύτερους ρόλους

ΑΝΙΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

 


 

Η αλλαγή στην εμφάνιση και η απειλητική βλοσυρότητα του Τζόνι Ντεπ, καθώς και υποστηρικτική συνδρομή του Τζόελ Έτζερτον είναι outsiders για τις πεντάδες πρώτου και δεύτερου ρόλου αντίστοιχα, στην Ανίερη Συμμαχία που ξεκίνησε για μεγάλες δόξες αλλά έλαβε σεβασμό, στην καλύτερη περίπτωση. Η Warner Brothers ωστόσο, πιστεύω πως θα προσπαθήσει με σκληρή καμπάνια, να υπενθυμίσει στους ψηφοφόρους την μοναδική της ευκαιρία για διάκριση στα φετινά βραβεία, αλλά και την επάνοδο του Ντεπ σε ρόλο της προκοπής, μετά από απανωτές "γαλοπούλες". 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ