Timalfes για όσους αγαπάνε τη ζωή

Timalfes για όσους αγαπάνε τη ζωή Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Timalfes για όσους αγαπάνε τη ζωή Facebook Twitter

Μια αξιοπρόσεκτη νέα εταιρεία φυσικών καλλυντικών έχει κάνει την εμφάνισή της στην αγορά και φαίνεται πολλά υποσχόμενη. Η ιστορία από πίσω γλυκόπικρη αλλά τελικά μέσα από την αγάπη και το πείσμα για ζωή, ήρθε να δικαιώσει τη Λιάνα Τσορμπατζίδου.

Μητέρα τεσσάρων, έχοντας περάσει προ πενταετίας τον γολγοθά του καρκίνου, αποφάσισε πως δεν θα τον αφήσει να γίνει τίποτα περισσότερο από μία δυσκολία που ήρθε για να την κάνει πιο δυνατή και αποφασισμένη. Όπως πιστεύει η ίδια, ο καρκίνος δεν σημαίνει κανένα τέλος παρά μια ώθηση για μία νέα αρχή, με την πρόληψη να πρέπει να είναι στο μυαλό και πρόγραμμα όλων μας.

Η ανάγκη για μια αλλαγή πορείας ζωής, την οδήγησαν στο να δημιουργήσει μια νέα, φρέσκια, σειρά περιποίησης προσώπου, βασισμένη στο μελισσοκέρι. Χωρίς επικίνδυνα χημικά, χωρίς Paraben, χωρίς δοκιμές σε ζώα παρά με ήπια συντηρητικά, σε airless συσκευασία που προστατεύει και διασφαλίζει την φρεσκάδα και την ποιότητα των προϊόντων.

Αλλά ας ακούσουμε την ιστορία από την ίδια την πρωταγωνίστρια.

Timalfes για όσους αγαπάνε τη ζωή Facebook Twitter

—Ποιο ήταν το βασικό κίνητρο για να ξεκινήσετε αυτό το επιχειρηματικό ταξίδι; Ποια ιστορία κρύβεται πίσω από τις Timalfes;

Το Μάρτιο του 2013, στα 37 μου, διαγνώστηκα με καρκίνο του μαστού. Μα, δεν είναι δυνατόν, πως;... αναρωτιόμουν... έχω 4 μικρά παιδιά να μεγαλώσω! Αλλά δε σε ρωτάει, έρχεται για να φέρει αλλαγές. Μετά το πρώτο ισχυρό σοκ, συνειδητοποίησα την πραγματικότητα, ότι όλα θα περάσουν... «Δεν ήρθε για να με πάρει, ήρθε για να με βοηθήσει να φέρω τις αλλαγές που έχω ανάγκη...» έλεγα τότε και τώρα πια το πιστεύω... Και πέρασε, και μόνο καλά άφησε πίσω του! Ευτυχώς, σε μένα έδωσε το δικαίωμα της επιλογής και εγώ αποφάσισα να ζήσω!!! Κάπου εκεί, ανάμεσα σε χημειοθεραπείες και χειρουργεία, ο γιατρός μου μου είπε «τώρα προσέχεις τα πάντα, ακόμη και τα καλλυντικά που χρησιμοποιείς... τα πάντα...»! Από αυτή την κουβέντα άρχισαν όλα!

Γύρισα σπίτι και αποφάσισα να ελέγχω και το παραμικρό προϊόν που χρησιμοποιώ εγώ και η οικογένειά μου. Και κάπως έτσι, με πολύ έρευνα και μελέτη, αρχικά στην κουζίνα του σπιτιού μου με κύριο συστατικό το μελισσοκέρι από τα βιολογικά μελίσσια μας, άρχισα να φτιάχνω τις πρώτες κρέμες. Δόθηκα ολοκληρωτικά σε αυτό, γρήγορα φίλοι και γνωστοί μου ζητούσαν κατ'επανάληψη και το 2015 η πιστοποίησή μου ως κοσμετολόγου από το ΑΠΘ ήταν γεγονός!

—Πόσο «εύκολο» είναι να γίνει κάποιος ανταγωνιστικός σε μία εσωτερική αγορά με καταξιωμένους πλέον παίχτες; Το εξωτερικό είναι στα πλάνα σας;

Δεν είναι καθόλου εύκολο, δεν είναι όμως και ακατόρθωτο. Χρειάζεται αρκετή έρευνα και μελέτη, επένδυση χρόνου και χρήματος και κυρίως ανοιχτό μυαλό. Θα πρέπει να εμπιστευθούμε επαγγελματίες του marketing και της αγοράς, ίσως αυτό είναι το πιο σημαντικό θα έλεγα, γιατί πλέον ο ανταγωνισμός είναι σε ευρωπαϊκό επίπεδο αν όχι σε διεθνές.

Οπότε αναπόφευκτα η αγορά του εξωτερικού ήταν εξαρχής στο πλάνο μου. Θα ήθελα να σημειώσω πως οι Έλληνες entrepreneurs έχουν εκτός από δυνατή θέληση και διάθεση για προσφορά, καταβάλλοντας σημαντική προσωπική εργασία και μεράκι για αξιόλογα προϊόντα, παρά τις αντίξοες συνθήκες.

Timalfes για όσους αγαπάνε τη ζωή Facebook Twitter

—Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε στον κλάδο σας;

Το σημείο εκκίνησης, το γιατί δηλαδή και η μητρότητα. Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τα φυσικά καλλυντικά μετά από την περιπέτεια με την υγεία μου, όπου με ώθησε να κάνω το έξτρα βήμα και να προσφέρω στα παιδιά μου ό,τι πιο αγνό ακόμα και για την προσωπική τους περιποίηση. Με βάση αυτήν την λογική δημιουργώ τα προϊόντα μου. Είτε μέσα από το σπίτι, είτε από το ράφι κάποιου καταστήματος, θέλω να χρησιμοποιούν ότι πιο αγνό και αβλαβές για την υγεία τους.

Από κει και πέρα, έχω βάλει πολλή αγάπη και άπειρη προσωπική εργασία, τα οποία σε συνδυασμό με την κοσμετολογία ολοκληρώνουν το «πακέτο» που απαιτείται για να μπορώ να κοιτάω τους ανθρώπους που επιλέγουν τα προϊόντα μου στα μάτια.

—Ποια είναι αυτά τα προϊόντα που έχει πραγματικά ανάγκη μία νέα κοπέλα (βλέπε ηλικίες 18-25);

Παρόλο που μιλάμε για νέα κορίτσια, είναι απαραίτητο να περιποιούνται το πρόσωπό τους με μία ενυδατική κρέμα το χειμώνα και οπωσδήποτε μία αντηλιακή κρέμα το καλοκαίρι, η οποία θα πρέπει παράλληλα να τις ενυδατώνει.

Επίσης, ο καθαρισμός είναι πάρα πολύ βασικός, καθώς δεν είναι μόνο το μακιγιάζ που πρέπει να αφαιρείτε καθημερινά αλλά και η περιβαλλοντική μόλυνση, η οποία κάνει μεγάλη ζημιά.

Οπότε καθημερινά θα πρέπει να γίνεται ένας καθαρισμός με γαλάκτωμα ή καλλυντικό σαπούνι και 2-3 φορές την εβδομάδα μία ελαφριά απολέπιση, για να απομακρύνεται αποτελεσματικά το σμήγμα και να αναπνέουν οι φραγμένοι πόροι.

Τα κορίτσια που χρησιμοποιούν make up, θα πρέπει οπωσδήποτε να βάζουν μία βάση ώστε να προστατεύουν την επιδερμίδα τους από την ξηρότητα. Από τα προϊόντα μας αυτή τη δουλειά την κάνει εξαιρετικά ο θρεπτικός ορός.

Timalfes για όσους αγαπάνε τη ζωή Facebook Twitter

—Αντίστοιχα, ποια προϊόντα προσωπικής περιποίησης θεωρείτε ότι πρέπει να έχει οπωσδήποτε μία σύγχρονη γυναίκα;

Μια σύγχρονη γυναίκα, όπως και εγώ, έχουμε απίστευτα γεμάτο πρόγραμμα που συνήθως δεν μας επιτρέπει να ασχοληθούμε με τον εαυτό μας όσο θα έπρεπε ή θα θέλαμε ενδεχομένως. Πρέπει, όμως, να επιβληθούμε της κατάστασης και να αφιερώνουμε 10 λεπτά μόνο για εμάς.

Μια ολοκληρωμένη φροντίδα αποτελείται από κρέμα ημέρας με προστασία από τον ήλιο το χειμώνα ή αντηλιακή το καλοκαίρι, κρέμα ματιών γιατί είναι η πιο ευαίσθητη περιοχή του προσώπου και φυσικά κρέμα νύχτας για την βραδινή μας περιποίηση. Να σημειώσω, πως η σειρά Τιμαλφές είναι αντιρυτιδική και πως η κρέμα ματιών χρησιμοποιείται και στα βλέφαρα άφοβα.

Συμπληρωματικά, χρησιμοποιούμε το serum τόσο σαν βάση για το make up, όσο και ως προετοιμασία της επιδερμίδας να δεχθεί την κρέμα και να ενισχύσει τη δράση της. Επίσης, κάτι που δεν πρέπει να αμελούμε ποτέ, είναι ο καθημερινός καθαρισμός πρωί ή/και βράδυ.

Για τις γυναίκες τώρα που έχουν πανάδες ή κηλίδες μπορούν πλέον να συνεχίζουν τη θεραπεία τους και το καλοκαίρι, καθώς κυκλοφορεί σε λίγες μέρες η green λευκαντική μας κρέμα Κατά των κηλίδων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ημέρα και νύχτα καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου καθώς δεν είναι φωτοευαίσθητη.

—Ποια είναι τα αγαπημένα σας συστατικά/υλικά και γιατί;

Τα βότανα. Η φύση και δη η ελληνική, δεν σταματά να με εκπλήσσει. Όσο μελετάω τη φύση και τις παραδόσεις, όσο πιο «πίσω» χρονικά πάω στην αναζήτηση και στην έρευνά μου, τόσο περισσότερο αντικρίζω ένα κομμάτι του μέλλοντός μας.

Αν θέλετε να μάθετε λεπτομέρειες για τα προϊόντα και την εταιρεία, αν θέλετε ακόμα να αγοράσετε ή και να συνεργαστείτε μαζί τους (στο [email protected]), μπορείτε πολύ εύκολα στο www.timalfes.com αλλά και στα Social:

Facebook shop Timalfes Natural Cosmetics & Instagram @Timalfes.Cosmetics

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM