Αλήθεια ή ψέμα;

Αλήθεια ή ψέμα; Facebook Twitter
Αγαπήστε τον εαυτό σας και χρησιμοποιήστε σωστά προϊόντα που θα σας βοηθήσουν να μείνετε περισσότερα χρόνια φρέσκοι (#stopsunageing)!
0

ADVERTORIAL


Αλήθεια ή ψέμα; Facebook Twitter

 

Ο ήλιος έχει ήδη αρχίσει να καίει και αρκετοί από εμάς έχουμε βρεθεί σε κάποια παραλία είτε για να πάρουμε το πρώτο χρώμα, είτε για τους πιο τολμηρούς να κάνουν την πρώτη βουτιά.

Αν και τις τελευταίες δεκαετίες γίνεται λόγος για τις βλαβερές επιδράσεις της έκθεσής μας στον ήλιο, αλήθεια πόσο σωστά ενημερωμένοι είμαστε και πόσο υπεύθυνα επιλέγουμε το αντηλιακό μας;

Αλλά ανακρίβειες, ήτοι μικρά ή μεγαλύτερα ψέματα για την προστασία του δέρματός μας, υπάρχουν πολλά. Για αυτό, ήρθε η ώρα να ξεγυμνώσουμε τους μύθους όπως ο παραπάνω, γύρω από τη χρήση του αντηλιακού.

Και αυτό θα το κάνουμε με αφορμή τη νέα καμπάνια ενός μαιτρ του είδους, που δεν είναι άλλος από την εταιρεία Κορρές, η οποία έρχεται να αποκαταστήσει την αλήθεια σε λάθος αντιλήψεις που έχουν διαμορφώσει μία αντίστοιχα λάθος εικόνα της σωστής προστασίας του δέρματός μας.

Ψέμα 1: Αν θεωρείτε ότι ο χρόνος είναι ο βασικός λόγος γήρανσης, γράψτε λάθος. Σκεφτείτε ότι ο ήλιος είναι χειρότερος από τον ίδιο το χρόνο, αφού ευθύνεται για το 80% της ορατής γήρανσης του δέρματος.

Ψέμα 2: Οι σιλικόνες στα αντηλιακά βελτιώνουν την υφή της επιδερμίδας, μειώνουν τις ρυτίδες, χαρίζοντας ματ αποτέλεσμα. Η αλήθεια δυστυχώς είναι πολύ μακριά από αυτό και οι συνέπειες μπορεί να μην είναι και πολύ ευχάριστες.

Σχετικά με τα ίδια τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας, θα πρέπει να ψάχνουμε, να ρωτάμε και να μαθαίνουμε πόσο εξακριβωμένες ή μη είναι κάποιες ιδιότητες, γιατί τελικά μπορεί και να την πατήσουμε. Να χρησιμοποιήσουμε δηλαδή ένα προϊόν για να μας προστατέψει και τελικά να κάνει ακριβώς το αντίθετο!

 

Οι σιλικόνες είναι συνθετικά υλικά που δημιουργούν ένα φράγμα στο δέρμα, παγιδεύοντας τον ιδρώτα, τα βακτήρια, το σμήγμα και τα νεκρά κύτταρα. Αυτό σημαίνει ότι κάτω από τον ήλιο, αυτό το φράγμα μπορεί να προκαλέσει δυσχρωμία και κοκκινίλες ή ακόμα και να δημιουργήσει ρυτίδες.

 

Ψέμα 3: Η αντίληψη ότι η χρήση αντηλιακού προκαλεί την έλλειψη βιταμίνης D. Σε αυτό το σημείο η εταιρεία Κορρές μας ενημερώνει ότι τα αντηλιακά φίλτρα συγκρατούν το 93-98% της ακτινοβολίας. Το υπόλοιπο ποσοστό είναι αρκετό για τη σύνθεση της βιταμίνης D, ιδίως στις περιοχές με μεγάλη ηλιοφάνεια, όπως η χώρα μας.

Τα επιθυμητά επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό μπορούν να επιτευχθούν μετά από μόλις 3-15 λεπτά παραμονής σε εξωτερικούς χώρους κατά τις μεσημεριανές ώρες.

Για αυτό, δεν σταματάμε ποτέ τη χρήση αντηλιακού που είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική προστασία του δέρματος από τις βλαβερές συνέπειες του ήλιου. Άλλωστε μπορούμε, βάσει των ειδικών, να συνδυάσουμε τη χρήση αντηλιακού με μία πλούσια σε βιταμίνη D διατροφή.

 

Για αυτό φίλες και φίλοι, πριν επιλέξετε αντηλιακό βεβαιωθείτε για τα συστατικά του. Μία πολύ καλή επιλογή είναι σίγουρα το Κορρές Κόκκινο σταφύλι.

Έχει ανάλαφρη-μη λιπαρή υφή για να το φοράτε όλο το χρόνο, είναι ιδανικό για συχνές επαναλήψεις, προσφέρει υψηλή αντηλιακή προστασία με ορατή μείωση ρυτίδων και πανάδων (επιβεβαιωμένη από δερματολόγο) και το σημαντικότερο ΔΕΝ έχει σιλικόνες παρά φυτικά έλαια ώστε να προστατεύει την επιδερμίδα από τον ήλιο, αφήνοντάς την να αναπνέει.

Μάλιστα, το Κορρές Κόκκινο Σταφύλι, διάβασα και με εντυπωσίασε, περιέχει φυτικά βλαστοκύτταρα μίας σπάνιας ποικιλίας κόκκινου σταφυλιού, πλούσια σε αντιοξειδωτικά, που προστατεύουν την επιδερμίδα και αντιμετωπίζουν τη φωτογήρανση. Οπότε σημειώνουμε για τη νέα σειρά για το πρόσωπο και το σώμα:

· υψηλή αντηλιακή προστασία (UVA / UVB)

· ενυδάτωση

· αντιρυτιδική φροντίδα

· κλινικά αποδεδειγμένη προληπτική και επανορθωτική δράση κατά των πανάδων

...και όλα αυτά χωρίς σιλικόνες!

Καλό μας καλοκαίρι με αντηλιακή προστασία όλο το χρόνο. Αγαπήστε τον εαυτό σας και χρησιμοποιήστε σωστά προϊόντα που θα σας βοηθήσουν να μείνετε περισσότερα χρόνια φρέσκοι (#stopsunageing)! Θέλετε να γνωρίσετε όλες τις αλήθειες και τα ψέματα; Μπορείτε με ένα κλικ στο www.stopsunageing.com.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM