Οι Μικροί Ήρωες Ταξιδεύουν

Οι Μικροί Ήρωες Ταξιδεύουν Facebook Twitter
0

Η ατμόσφαιρα και ο κόσμος που παρευρέθηκε στον Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με αφορμή την προβολή της ταινίας Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν, ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στο «ταξίδι» 50 μοναδικών μικρών ηρώων από πέντε μικρές γωνιές της Ελλάδας, ήταν πραγματικά συγκινητική. Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) «Μικροί Ήρωες» της Stoiximan «Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν» δόθηκε το παράδειγμα για το πώς μπορεί να στηριχθεί έμπρακτα η ελληνική κοινωνία με την πρωτοβουλία εταιρειών με κοινωνική ευαισθησία και ευθύνη.

Συνεχίζοντας να επενδύει στην εκπαίδευση και στην έμπρακτη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας, η Stoiximan ανοίγει νέους ορίζοντες για τα παιδιά όλης της Ελλάδας» επισημαίνει στη συνέντευξή που ακολουθεί O Πάνος Κωνσταντόπουλος, Διευθυνυτής Marketing & Επικοινωνίας της εταιρείας.

Η Stoiximan, έχοντας ήδη μέχρι σήμερα προσφέρει σε περισσότερους από 10.000 μαθητές δημοτικών σχολείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης ένα διασκεδαστικό και πολύτιμο ταξίδι μάθησης και γνώσης μέσα από τη δωρεάν συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα μουσείων και ιδρυμάτων, αποφάσισε να διευρύνει το πρόγραμμα, ανταποκρινόμενοι πλέον στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές της χώρας, δημιουργώντας το πρόγραμμα «Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν». Γεφυρώνοντας τα γεωγραφικά χάσματα και γνωρίζοντας στα παιδιά τις δυνατότητες που προσφέρονται στα μεγάλα αστικά κέντρα, η Stoiximan θέλησε να επενδύσει σε αυτές τις πιο απομακρυσμένες μεριές της Ελλάδας τόσο με τη στήριξη των υλικοτεχνικών υποδομών των σχολείων όσο και με τη στήριξη των ίδιων των μαθητών μέσα από το πρόγραμμα υποτροφιών «Μικροί Ήρωες» σε μια προσπάθεια να επιβραβεύσει και να δώσει ευκαιρίες στους μελλοντικούς επιστήμονες και πολίτες της Ελλάδας. Καλλιεργώντας τις συνθήκες εκείνες που θα επιτρέψουν στα παιδιά αυτά να συνεχίσουν να ονειρεύονται έναν καλύτερο κόσμο, άνοιξε νέους ορίζοντες και προοπτικές για την εξέλιξη και τη μελλοντική σταδιοδρομία τους.

Οι Μικροί Ήρωες Ταξιδεύουν Facebook Twitter
Στη συνέντευξη που ακολουθεί, ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της Stoiximan, αναφέρεται στην εξαιρετική αυτή πρωτοβουλία, ενημερώνοντάς μας για όλα όσα θα θέλαμε να γνωρίζουμε.

— Πώς επιλέξατε τις συγκεκριμένες περιοχές για να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν»;

Η λογική για την επιλογή μαθητών των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ένταξή τους στο πρόγραμμα «Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν» βασίστηκε στο αντικειμενικό κριτήριο των δυσπρόσιτων και απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας, όπως αυτό καθορίζεται από το υπουργείο Παιδείας. Έτσι, τα ολιγοθέσια σχολεία αποτέλεσαν προτεραιότητα για εμάς. Με σημείο αναφοράς, στην πρώτη φάση του προγράμματος, τη νησιωτική Ελλάδα, επιλέξαμε πέντε από τις πιο απομακρυσμένες, κυρίως νησιωτικές περιοχές: την Κάσο, τους Αρκιούς, την Ηρακλειά, την Ανάφη και το Τρανόβαλτο Κοζάνης. Η ορεινή περιοχή του Τρανόβαλτου αποτελεί εξαίρεση, αφού από τον τόπο εκείνο φυτεύτηκε ο σπόρος για να ανθίσει αυτή η ιδέα. Στη δεύτερη φάση του προγράμματος εξετάζουμε απομακρυσμένα σχολεία πλέον στις ορεινές περιοχές της Ελλάδας. Παρόμοιες δυσκολίες αναμένουμε ότι θα συναντήσουμε στην καθημερινότητα των Μικρών Ηρώων και εκεί, αλλά περιμένουμε ότι θα έχουν να μας διηγηθούν εξίσου μοναδικές ιστορίες.

 

— Η Stoiximan θα μπορούσατε να επιλέξει κι άλλους τομείς πέραν της εκπαίδευσης για να προσφέρει στο ελληνικό κοινωνικό σύνολο, όπως η υγεία, το περιβάλλον, ο πολιτισμός. Γιατί εστιάσατε στην εκπαίδευση;

Στη Stoiximan έχουμε επενδύσει τόσο στην εκπαίδευση όσο και στους τομείς που αναφέρετε. Συγκεκριμένα, έχουμε καταρτήσει ένα διευρυμένο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας, εστιάζοντας στην κοινωνία, στο περιβάλλον και στον αθλητισμό, τομείς που αποτελούν τους βασικούς πυλώνες της φιλοσοφίας ΕΚΕ της Stoiximan. Σκοπός μας είναι να συμμετέχουμε πραγματοποιώντας αλλαγές που έχουν ουσία και αφουγκράζονται πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων. Ζητούμενο σε κάθε μας πρωτοβουλία ή συνέργεια είναι φυσικά η κοινωνική ανάπτυξη και συνοχή, μια καλύτερη επόμενη μέρα για όλους μας. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι εκτός από το πρόγραμμα «Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν» που επικεντρώνεται στα παιδιά και την εκπαίδευσή τους, πραγματοποιούμε ήδη από πέρσι και σε συνεργασία με τον ΕΣΑΚΕ το Πρόγραμμα Basket Αγάπης, μια δράση στήριξης των παιδιών κοινωνικών ιδρυμάτων και των τοπικών κοινωνιών. Να σημειώσω επίσης ότι η Stoiximan, στο πλαίσιο της χορηγικής ενίσχυσης διοργανώσεων, ενισχύει προσπάθειες που αφορούν την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των συνανθρώπων μας σε θέματα υγείας. Ενδεικτικά αναφέρω τη συμμετοχή μας στον 3ο Ημιμαραθώνιο Κρήτης, όπου, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Όραμα Ελπίδας, διαδώσαμε το μήνυμα της εθελοντικής προσφοράς μυελού των οστών. Αντίστοιχα βρεθήκαμε και στον Endomarch Piraeus Night Run by Stoiximan.gr, όπου ενώναμε τις δυνάμεις μας με την ΑμΚΕ AWARE στην προσπάθεια να ενισχύσουμε το παγκόσμιο κίνημα ενημέρωσης για την ενδομητρίωση. Επιπλέον, έχουμε ενισχύσει ιδρύματα για την αγορά ιατρικού εξοπλισμού.

Οι Μικροί Ήρωες Ταξιδεύουν Facebook Twitter

 

— Αν μπορούσαμε να μιλήσουμε με αριθμούς, ποιο είναι το ποσό που σκοπεύετε να διαθέσετε για την ολοκλήρωση του προγράμματος «Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν» σε ετήσια βάση;

Αν ήθελα κάτι να μείνει στους αναγνώστες, αυτό δεν θα ήταν ένας απλός αριθμός γι’ αυτό το πρόγραμμα. Ο μοναδικός αριθμός που έχει σημασία και χρειάζεται να υπογραμμίσω είναι αυτός των μαθητών θέλουμε να έχουμε πρωταγωνιστές. Τόσο μέσα από τη δράση «Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν» όσο και μέσα από το όμορο πρόγραμμα «Οι Μικροί Ήρωες μαθαίνουν» αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι κάθε χρόνο περισσότεροι από 15.000 μαθητές να επωφελούνται από το πρόγραμμα.

— Πόσο σημαντικά θεωρείτε τα προγράμματα κοινωνικής ευθύνης στη φιλοσοφία μιας εταιρείας;

Κάθε εταιρική δραστηριότητα στηρίζει την επιτυχία της στο να συμβαδίζει και να εξελίσσεται μαζί με την κοινωνία και τις ανάγκες της, έχοντας παράλληλα την υποχρέωση να την αφουγκράζεται και να κατευθύνει κομμάτι της ανάπτυξής της σε τομείς και κοινωνικές δομές που χρειάζονται υποστήριξη. Η παραπάνω αποτελεί μια απόλυτα εδραιωμένη πεποίθηση για όλους εμάς στη Stoiximan και υπερβαίνει το πλαίσιο της απλής ανταπόδοσης για την αποδοχή και τη στήριξη που απολαμβάνουμε, συνιστώντας μια στάση ζωής γύρω από το πώς αντιλαμβανόμαστε τον ρόλο μας μέσα στην κοινωνία μας ως εταιρεία αλλά και ως ενεργοί πολίτες. Αναγνωρίζοντας, με μεγάλη αίσθηση υπευθυνότητας, την ευθύνη του ρόλου μας αυτού ως της μεγαλύτερης εταιρείας διαδικτυακού στοιχηματισμού στην Ελλάδα δομήσαμε, αναπτύσσουμε και υλοποιούμε ένα πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που στοχεύει σε μια ηθική, βιώσιμη και κοινωνικά υπεύθυνη ανάπτυξη μέσα από δράσεις ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και συμμετοχής και συνέργειες που απλώνονται σε ένα ευρύ δίκτυο κοινωνικών εταίρων.

Οι Μικροί Ήρωες Ταξιδεύουν Facebook Twitter

— Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι σας σχετικά με το κοινωνικό προφίλ της Stoiximan;

Επόμενος στόχος μας είναι η δεύτερη φάση του προγράμματος «Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν» για τις ορεινές δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας και, φυσικά, η συνέχεια του όμορου προγράμματος «Οι Μικροί Ήρωες μαθαίνουν» για τα σχολεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Θέλουμε να δούμε το πρόγραμμα αυτό να μεγαλώνει συνεχώς, σκορπίζοντας χαμόγελα σε όλο και περισσότερα παιδιά, δίνοντάς τους αφορμή να πιστεύουν σε ένα δικό τους μέλλον, όπως ακριβώς το ονειρεύονται. Πρέπει να πούμε ότι ειδικά για τη δράση «Οι Μικροί Ήρωες ταξιδεύουν» ανακοινώσαμε πρόσφατα τη δημιουργία του προγράμματος υποτροφιών «Μικροί Ήρωες», θέλοντας να συνεισφέρουμε τα μέγιστα στα παιδιά αυτά, που το έχουν λίγο περισσότερο ανάγκη συγκρινόμενα με τα παιδιά των αστικών κέντρων. Παράλληλα, συνεχίζουμε να υλοποιούμε μαζί με τη Stoiximan.gr Basket League το πρόγραμμα ενίσχυσης κοινωνικών ιδρυμάτων σε όλες τις περιοχές όπου υπάρχουν ομάδες τους πρωταθλήματος. Αντίστοιχες δράσεις πραγματοποιούμε και στο πλαίσιο της συμμετοχής μας ως χορηγών στον Μαραθώνιο Θεσσαλονίκης και σε άλλους αγώνες μαζικού αθλητισμού παρουσία και της Stoiximan Running Team, καθώς και σε συνεργασία με την ΠΑΕ Ολυμπιακός, την ΠΑΕ ΠΑΟΚ και την ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM