Star Serve

Star Serve Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Star Serve Facebook Twitter
Στη χώρα μας έχουν εκπαιδευτεί 120 barmen στον σωστό τρόπο σερβιρίσματος.

Αν είσαι λάτρης της μπύρας, τότε το πιο πιθανό είναι να έχεις καταναλώσει αμέτρητα βαρέλια από το αγαπημένο σου ποτό. Γιατί δεν είναι δυνατόν να αγαπάς την μπύρα και να μη φροντίζεις να την απολαμβάνεις στην Draught εκδοχή της όποτε σου δίνεται η ευκαιρία. Αυτή η απόλαυση, ωστόσο, έχει και ένα ρίσκο... Οι Draught μπύρες απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και εκπαίδευση στο σερβίρισμα, αλλιώς το αποτέλεσμα είναι άκρως απογοητευτικό...


Η Heineken που αποτελεί την κορυφαία premium μπύρα παγκοσμίως και έχει συνδέσει το όνομά της με την καινοτομία και την πρωτοπορία, δεν θα μπορούσε να αφήσει στην τύχη του το σερβίρισμα της βαρελίσιας μορφής της. Γι' αυτό έχει έχει καθιερώσει το Star Serve, ένα παγκόσμιο πρόγραμμα ποιότητας που υλοποιείται από εξειδικευμένους Draught Masters και έχει στόχο να εκπαιδεύσει bartenders σε σημεία όπου πωλείται η Heineken έτσι ώστε να σερβίρουν σωστά την κορυφαία αυτή μπύρα για να αναδεικνύεται η γεύση, το χρώμα και το άρωμά της. Τελικός αποδέκτης όλης αυτής της προσπάθειας είναι ο καθένας από εμάς που αγαπάμε την μπύρα να μπορούμε να την απολαύσουμε έτσι όπως πρέπει.

Star Serve Facebook Twitter
Στο πλαίσιο του Star Serve μια ομάδα auditors επισκέφθηκαν ως mystery shoppers τα 120 σημεία όπου έγινε η εκπαίδευση και μετά από αξιολόγηση κατέληξαν στους 20 καλύτερους barmen οι οποίοι διακρίθηκαν για τον τρόπο που σερβίρουν την Heineken Draught


Η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να λείπει από ένα τέτοιο πρόγραμμα ποιότητας που αφορά την μπύρα. Στη χώρα μας έχουν εκπαιδευτεί 120 barmen στον σωστό τρόπο σερβιρίσματος. Και όχι μόνο έχουν εκπαιδευτεί αλλά έχουν ελεγχθεί με τον μοναδικό τρόπο της Heineken. Δηλαδή, μέσα από τα μάτια (ή για την ακρίβεια τη γεύση) του καταναλωτή. Στο πλαίσιο του Star Serve μια ομάδα auditors επισκέφθηκαν ως mystery shoppers τα 120 σημεία όπου έγινε η εκπαίδευση και μετά από αξιολόγηση κατέληξαν στους 20 καλύτερους barmen οι οποίοι διακρίθηκαν για τον τρόπο που σερβίρουν την Heineken Draught τηρώντας όχι μόνο τους κανόνες ποιότητας αλλά και την μακρά ιστορία του brand.


To Star Serve κορυφώνεται μέσα από αυτόν τον διαγωνισμό ο οποίος αναδεικνύει το καλύτερο σερβίρισμα και ολοκληρώνεται μέσα από το Star Serve Final. O πρώτος Εθνικός Τελικός Heineken Star Serve θα γίνει στις 11/02/2017 στο πλαίσιο της έκθεσης HORECA. Ο χώρος «ΑΘΗΝΕΟ» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας θα φιλοξενήσει τους 20 φιναλίστ που θα διαγωνιστούν head to head ενώπιον των κριτών. Ο νικητής θα κερδίσει ένα ταξίδι στο Amsterdam, την χώρα προέλευσης της μπύρας Heineken για να βιώσει από κοντά πως ξεκίνησαν όλα. Εκεί ο Gerard Andriaan Heineken οραματίστηκε, σε ηλικία μόλις 22 ετών, όλα αυτά που σήμερα πρεσβεύει το όνομα της Heineken: απόλαυση, ποιότητα, φυσικότητα και παράδοση.


Μια μπύρα με τέτοια ιστορία δεν θα μπορούσε να επιτρέψει το σερβίρισμά της να είναι κάτι λιγότερο από την τελειότητα που αναζητούσε ο ιδρυτής της Heineken and Co. Κουβαλώντας ως εφόδια τη δική του ευρηματικότητα και τη δική του εμμονή στην παράδοση και την ποιότητα, η Heineken έχει γίνει συνώνυμη της τέλεια σερβιρισμένης μπύρας παγκοσμίως, ενώ έχει εκπαιδεύσει μέσα από το Star Serve περισσότερους από 2.500 bartenders, οι οποίοι ανήκουν πλέον στην κοινότητα Heineken Draught Perfect Serve.
Στις 11 Φεβρουαρίου όλη αυτή η προσπάθεια κορυφώνεται μέσα από τον τελικό Heineken Star Serve που δεν θα αναδείξει απλώς τους νικητές του διαγωνισμού, θα αναδείξει τη σημασία που έχει η ποιότητα σε κάθε βήμα από την παραγωγή μέχρι τη στιγμή που όλοι εμείς απολαμβάνουμε ένα παγωμένο ποτήρι Heineken Draught. Για άλλη μια φορά το κόκκινο αστέρι γίνεται σήμα κατατεθέν της απόλαυσης!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM