What is RAW?

What is RAW? Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια Φ/Χ 2016 της G-Star εξιστορεί τι υπάρχει πίσω από το ίδιο το brand, επιχειρώντας να εξερευνήσει το DNA του
0

Η οπτική του Λάρι Κλαρκ, του Γκασπάρ Νοέ και του Γιώργου Λάνθιμου. Όλες οι διαφορετικές εκφάνσεις της βίας που αποτυπώνονται στις ταινίες του Μίκαελ Χάνεκε. Οι περιγραφές στα θεατρικά και στα διηγήματα της Λένας Κιτσοπούλου, στα μυθιστορήματα του Χρήστου Τσιόλκα και του Μπρετ Ίστον Έλις. Το ζοφερό μέλλον (ή μήπως ήδη παρόν;), έτσι όπως παρουσιάζεται στο Black Mirror. Ένα πάρτι με techno. Η μουσική και τα βιντεοκλίπ της M.I.A. Το σωστό ταρτάρ κάθε είδους, ειδικά εκείνο το black angus ταρτάρ που δοκίμασα πριν από λίγο καιρό στη Μύκονο. Η Ανάφη, το Βερολίνο, η Κωνσταντινούπολη, κάθε προορισμός που ανακαλύπτεις πραγματικά, αν καταφέρεις να ξύσεις κάτω από την τουριστική του επιφάνεια. Ο τρόπος με τον οποίο τα social media κανιβαλίζουν καθημερινά την πραγματικότητα. Οι διαπροσωπικές σχέσεις που γεννιούνται και αναπτύσσονται μέσα σε αυτά, η πρωτόγνωρη αμεσότητα που παρέχουν την τελευταία δεκαετία σε κάθε είδους επικοινωνία και η αλλοίωση που επέφεραν σε έννοιες όπως η «φιλία», οι οποίες παρέμεναν σχετικά παγιωμένες για αιώνες. Το ανακάτεμα στο στομάχι όταν κάτι, κάποιος, κάπως σε ερεθίζει. Το πρώτο άγγιγμα. Το να σηκώνεις τα μανίκια σε οτιδήποτε φοράς, πουκάμισο, φούτερ, μπουφάν, ακόμα και μες στο καταχείμωνο, επειδή σε ενοχλεί να καλύπτονται τα χέρια σου. Ο πανικός. Οι φοβίες. Η εργασιακή ανασφάλεια. Οι νέες αντικαπνιστικές προειδοποιήσεις πάνω στα πακέτα τσιγάρων, ενοχλητικές για τους καπνιστές, αστεία γκροτέσκ για όλους τους υπόλοιπους. Η μοναξιά την περίοδο των γιορτών. Η δυσφορία του καλοκαιριού. Η ειλικρίνεια. Η δουλειά μας στη LiFO και το LIFO.gr.

What is RAW? Facebook Twitter
Για πρόσωπο της νέας καμπάνιας #WhatisRaw η εταιρεία επιλέγει ξανά τον απόλυτο πρεσβευτή της raw φιλοσοφίας

Οτιδήποτε δεν ενέχει ίχνος λυρισμού και αποτυπώνει την πραγματικότητα με τρόπο αφτιασίδωτο. Το αντίθετο του «γυαλισμένου». Ο ρεαλισμός. Ο 21ος αιώνας. Αυτό είναι για μένα ένας γενικός ορισμός του raw, του ωμού, και έτσι τον αντιλαμβάνομαι, μέσα από τη λίστα των παραδειγμάτων που παρέθεσα πιο πάνω. Η ίδια η λέξη, τόσο στην αγγλική της βερσιόν όσο και στην ελληνική απόδοση της, «ωμός», με κάνει να φτιάχνω εικόνες. Βρίσκω απόλυτα ευχάριστο το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια γενικότερη τάση μετατόπισης προς το raw. Το βλέπεις παντού, στη μόδα, το ανδρικό grooming, την τέχνη. Το clean-cut έχει πεθάνει.

What is RAW? Facebook Twitter
Το αντίθετο του «γυαλισμένου». Ο ρεαλισμός. Ο 21ος αιώνας. Αυτό είναι για μένα ένας γενικός ορισμός του raw, του ωμού // photo: Αποστόλης Κουκουσάς

Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που η G-Star είναι η αγαπημένη μάρκα όλων όσοι αγαπούν το raw, μια έννοια που άλλωστε αποτελεί συνώνυμο του brand από την ίδρυσή του, το 1989, και την κυριαρχία του στο urban lifestyle τις δεκαετίες που ακολούθησαν. Ούτε το ότι για πρόσωπο της νέας καμπάνιας #WhatisRaw η εταιρεία επιλέγει ξανά τον απόλυτο πρεσβευτή της raw φιλοσοφίας, ο οποίος είναι πλέον και νέος της συνιδιοκτήτης, καθώς και head of imagination. Ο Φάρελ Γουίλιαμς, εκτός από τον σημαντικότερο, ίσως, αυτήν τη στιγμή μουσικό παραγωγό στο είδος του, αποτελεί και ένα από τα μεγαλύτερα style icons της εποχής, καθώς με τις εμφανίσεις του αλλά και τις σειρές που επιμελείται ο ίδιος έχει δώσει νέα διάσταση στην έννοια του raw.

What is RAW? Facebook Twitter
photo: Moch

Παράλληλα, η νέα καμπάνια Φ/Χ 2016 της G-Star εξιστορεί τι υπάρχει πίσω από το ίδιο το brand, επιχειρώντας να εξερευνήσει το DNA του. Παρουσιάζει τους ανθρώπους που δημιουργούν γι’ αυτό, την τέχνη τους και τους χώρους όπου οι ίδιοι απασχολούνται. Αυτή η ιστορία και το φανταστικό ταξίδι που ακολουθεί μέσα από τον κόσμο της G-Star απεικονίζεται στο οικογενειακό πορτρέτο του brand, το RAW Family Portrait. Η διαμόρφωση του πορτρέτου δίνει έμφαση στις αξίες του brand περί ισότητας και ομαδικής προσπάθειας, απογυμνώνει το εξωτερικό περίβλημα και αναδεικνύει τι κρύβεται από κάτω: αυτό σημαίνει RAW για την G-Star.

What is RAW? Facebook Twitter
photo: Moch

Το Family Portrait αποτελεί ένα μόνο μέρος αυτής της πολυεπίπεδης καμπάνιας, η οποία περιλαμβάνει επίσης ένα φιλμ, το οποίο ρίχνει φως στη σχεδιαστική διαδικασία όπως αυτή πραγματοποιείται στα κεντρικά γραφεία της G-Star στο Άμστερνταμ, καθώς και μια σειρά από μικρού μήκους φιλμ, στα οποία εξιστορούνται οι διαδικασίες κατασκευής των προϊόντων, η χαρακτηριστική δημιουργία των 3D denim, η δέσμευση για βιώσιμη καινοτομία και πολλά άλλα. Μέσα από όλα τα κομμάτια που συνθέτουν την καμπάνια αυτής της σεζόν γίνεται απόλυτα σαφές ότι το πραγματικό νόημα της λέξης «raw» αποτελεί ένα προσωπικό συναίσθημα, το οποίο μπορεί να γίνει κατανοητό μόνο όταν το αισθανθεί κανείς.

What is RAW? Facebook Twitter
photo: Moch

#gstarraw #gstar #gstarrawathens #whatisraw

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM