Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι

Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
2

Ο Iάπωνας Kazuhiro Tsuji είναι ένας σύγχρονος δημιουργός που ζει και εργάζεται στο Λος Άντζελες. Στο ενεργητικό του έχει μια μεγάλη καριέρα στα ειδικά εφέ μεγάλων κινηματογραφικών στούντιο και μια υποψηφιότητα για Όσκαρ. Είναι σχεδόν απίθανο να μην έχεις δει κάποιες από τις δουλειές του καθώς το όνομά του κρύβεται πίσω από μπλοκμπάστερ όπως "Ο Πλανήτης των Πιθήκων ", το 'Salt' με την Αντζελίνα Τζολί και το "Η Απίστευτη Ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον".

Αυτή είναι μόνο η μία πτυχή του ταλέντου του και της δημιουργικότητάς του, καθώς αυτές τις μέρες ο Tsuji έχει γίνει το επίκεντρο του εικαστικού ενδιαφέροντος στο Μαϊάμι, όπου στα πλαίσια του SCOPE Miami Beach 2015 παρουσίασε το νέο υπερρεαλιστικό του γλυπτό.

 

Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji / kazustudios.com
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji / kazustudios.com
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji / kazustudios.com

Οι τρισδιάστατες δημιουργίες του από ρητίνη και σιλικόνη έχουν κατά καιρούς αποσπάσει το θαυμασμό, αλλά το τελευταίο του έργο που είναι αφιερωμένο σε μια πολύ ξεχωριστή και αγαπημένη γυναίκα της τέχνης, είναι ίσως και η υπέρτατη απόδειξη της πολύπλευρης δημιουργικότητας του Ιάπωνα. Το γλυπτό της Φρίντα Κάλο, είναι εξωφρενικά αληθινό και αριστοτεχνικά φτιαγμένο ώστε να προκαλεί οφθαλμαπάτες και να κάνει το θεατή να πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής για να το επεξεργαστεί. Η προτομή της ζωγράφου στηρίζεται σε δύο επίχρυσα, χέρια και η κάθε λεπτομέρεια έχει δουλευτεί για πολύ καιρό και με χειρουργική ακρίβεια από τα χέρια του Kazuhiro Tsuji.

Μιλώντας για το έργο του και το πώς αντιμετωπίζει τις προσωπικότητες που έχει "ζωντανέψει""Στόχος μου είναι να φιλοτεχνώ πορτρέτα που υπερβαίνουν τη σύλληψη της ομοιότητας. Έχω δημιουργήσει αυτές τις προτομές από μέσα προς τα έξω, ζωντανεύοντας όσο μπορώ και τη ψυχή του καθενός. Η λεπτομέρεια επιτρέπει την προσεκτική εξέταση του κάθε πόρου στο δέρμα σε μια επαφή τόσο στενή που δεν θα επιτρεπόταν ακόμη και σε εραστές."

 

Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji / kazustudios.com
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Eugene Kim / My Modern Met.
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Eugene Kim / My Modern Met.
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Eugene Kim / My Modern Met.

kazustudios.com 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Για τους αγρότες δεν έχει προτεραιότητα η “οικολογική ευαισθησία” της πόλης, αλλά η πραγματικότητά τους»

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Για τους αγρότες δεν έχει προτεραιότητα η “οικολογική ευαισθησία” της πόλης, αλλά η πραγματικότητά τους»

Ανάμεσα σε εκατοντάδες έργα που υπαγορεύονται από τα «επείγοντα» της εποχής, το «Ξηρόμερο», η ελληνική συμμετοχή στην 60ή Μπιενάλε της Βενετίας, εστιάζει στην εντοπιότητα και λειτουργεί ως φόρος τιμής στα πανηγύρια της επαρχίας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM
Το λεπτεπίλεπτο έργο του Στρατή Ταυλαρίδη που το κατέστρεψε μια γάτα στη Σμύρνη 

Εικαστικά / Το λεπτεπίλεπτο έργο του Στρατή Ταυλαρίδη που το κατέστρεψε μια γάτα στη Σμύρνη 

Ο νεαρός εικαστικός εκπροσώπησε την Ελλάδα στη Μεσογειακή Μπιενάλε της Σμύρνης με ένα έργο για την ιστορία ενός παιδιού που έχει υποστεί ενδοοικογενειακή κακοποίηση, το οποίο καταστράφηκε από μια γάτα. Και δεν βρέθηκε κανείς να τη σταματήσει! 
M. HULOT
Έντεκα μουσικοσυνθέτες μάς καλούν να τους ξανα-ανακαλύψουμε

Εικαστικά / Έντεκα μουσικοσυνθέτες μάς καλούν να τους ξανα-ανακαλύψουμε

"Νομίζω ήρθε η ώρα ν' ακούσουμε..." - Το Ινστιτούτο Ελληνικής Μουσικής Κληρονομιάς, σε συνεργασία με το Μουσείο Μπενάκη, επιχειρεί μια πρωτότυπη μουσειακή παρέμβαση στη μόνιμη έκθεση της Πινακοθήκης Γκίκα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΘΗΤΕΙΑ: Μια σημαντική έκθεση στη μνήμη του Στέλιου Φαϊτάκη

Εικαστικά / Επτά σύγχρονοι εικαστικοί εκθέτουν στη μνήμη του Στέλιου Φαϊτάκη

Η «συνάντηση» επτά σύγχρονων Ελλήνων εικαστικών δημιουργών της γενιάς του ζωγράφου –κάποιοι είναι και προσωπικοί του φίλοι– στην γκαλερί Roma, με σκοπό την ανάδειξη μιας σειράς κοινών καταβολών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK Αυτές τις μέρες, ενώ χορεύουμε στην Cantina Social στο απέναντι δωμάτιο στέκεται ένα πολύχρωμο κουνέλι

Εικαστικά / Στην Cantina Social συχνάζει ένα πολύχρωμο, «αντικοινωνικό» κουνέλι

Σε ένα διαχρονικά εναλλακτικό στέκι της Αθήνας, που έχει γράψει ιστορία με τα πάρτι και τα ξενύχτια του, επαναλειτουργεί πια ένα safe-house στο οποίο καλλιτέχνες θα μπορούν να μοιραστούν τις πιο σκοτεινές στιγμές τους, τις πιο προσωπικές τους εμπειρίες.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Πρόσωπο με πρόσωπο: Μια έκθεση για τη μαγεία και τα μυστικά των Φαγιούμ

Πολιτισμός / Τα πιο καθηλωτικά πορτρέτα στην Ιστορία της Τέχνης: Μια έκθεση για τη μαγεία και τα μυστικά των Φαγιούμ

Τριάντα οκτώ μουμιοποιημένα σώματα με προσωπογραφίες στη θέση της κεφαλής που βρέθηκαν σε αρχαιολογικές ανασκαφές σε όλο τον κόσμο παρουσιάζονται σε μια μεγάλη έκθεση στο Άμστερνταμ.
NEWSROOM
Εκθέσεις εικαστικών: Απρίλιος 2024.

Εικαστικά / Ένα εικαστικός Απρίλιος γεμάτος με ενδιαφέρουσες εκθέσεις

Μία έκθεση στη μνήμη του Στέλιου Φαϊτάκη και άλλη μία με αφετηρία το «Θυμήσου, Σώμα...» του Κ. Π. Καβάφη, «Αναδυόμενες Αφροδίτες», «Διάφανοι κήποι» και άλλες 25 προτάσεις που καλύπτουν ένα ευρύ καλλιτεχνικό φάσμα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Σωκράτης Σωκράτους

Εικαστικά / Σωκράτης Σωκράτους: «Δεν έχω αίσθηση του φόβου, δεν καταλαβαίνω Χριστό άμα είναι να κάνω κάτι»

Μετακόμισε στην Αθήνα των '90s και δεν θέλησε να μείνει πουθενά αλλού, έβαλε τα κλάματα την πρώτη φορά που είδε από κοντά έργο του Τσαρούχη. Έχει σκηνογραφήσει πολύ για το ντόπιο θέατρο του οποίου δεν ήταν φαν κάποτε, έχει εκπροσωπήσει την Κύπρο στη Μπιενάλε της Βενετίας. Βρίσκεται στη μόνιμη συλλογή του Πομπιντού, συμφώνησε να συνεργαστεί με την Hermès για έναν χρόνο και το έκανε για δεκαπέντε. Κι είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Η Μαρία Λιναρδάκη πλάθει στον πηλό αναμνήσεις και φωτεινά όνειρα

Εικαστικά / Η Μαρία Λιναρδάκη πλάθει με πηλό αναμνήσεις και φωτεινά όνειρα

Η συμβολαιογράφος, η οποία πριν από δεκαπέντε χρόνια αποφάσισε να ακολουθήσει το δικό της δημιουργικό ταξίδι, αποκωδικοποιεί την αγάπη της για τη φύση ως έμπνευση για τη διακόσμηση των κεραμικών της και μας μεταφέρει σε έναν φανταστικό κήπο χρωμάτων και αναμνήσεων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η επανεκκίνηση του 3ου ορόφου του Μουσείου Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού

Εικαστικά / Η επανεκκίνηση του 3ου ορόφου του Μουσείου Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού

Οι χώροι όπου εκτίθενται οι συλλογές που αφορούν την Ελληνική επανάσταση αλλάζουν και εμπλουτίζονται. Ο επιστημονικός διευθυντής του μουσείου Γιώργης Μαγγίνης μάς ξεναγεί στη νέα μόνιμη έκθεση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ